Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe factura apar...Dacia extenso (2 ani) + contract intretinere...aprox. 800 e
    Deci?!
    Logan 0.9 TCe 2018

    Comment


    • @ george.sce, intr-un fel ai dreptate, totul costa. Ar fi trebui sa reformulez ideea: pentru cei 5 ani fara griji clientul nu plateste in mod direct reviziile pe cand celelalte se platesc direct reprezentantei de catre client (si aici as mai puncta si diferentele de preturi intre ele).
      Sa explic putin altfel. La achizitionarea lui Sanderica mi s-a propus sa aleg intre un bonus Dacia de 600 euro si cei 5 ani fara griji (reprezentantul de vanzari, un om de nota zece, a facut un calcul estimativ si insemna vreo 950 euro). Am ales prima varianta din motivele mele. Deci asa e, toate au un pret.

      @ t0rquemada alta intrebare : Care distributie?
      Ai tot pomentit-o iar eu am tot citat-o (desi initial am spus curea de accesorii si galeti pentru 0.9Tce despre care se vorbea). Curea de distributie, curea de accesorii si galeti este la tractorasul meu, dar la 4ani\80000km.
      Last edited by Gil26; 7 December 2019, 21:34.

      Comment


      • Unde am scris eu TCe ? În afară de TCe și SCe orice motorizare de pe X52 are nevoie și de distribuție la 4 ani, în plus citești selectiv, era un spațiu în postul #5416. Există diferențe în programul de întreținere între X52 ph1 euro5/euro6 și X52 ph2 euro6/euro6 WLTP. Există și erori: nu ai filtru separat de carburant pe TCe dar totuși trebuie să-l schimbi la 120000km conform tabelului postat de tine, tabel care e valabil pentru X52 ph1 euro5 (martie 2015)!

        Dacia calculează tabelul pentru 15000km/an.

        Ai garanția normală, EG12/24 (Dacia extenso) și întreținerea gratuită, astea se pot combina dar nu oricum.

        P.S. E TCe nu Tce/tce/tCe și dCI nu dci/DCI/dCi etc
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Discutia era despre 0.9TCe, dar OK. Si daca tot a venit vorba de calculele celor de la Dacia, curelusa asta de accesorii pentru masinile din 2017 se schimba la 4ani\60000km, pentru cele de la sfarstiul anului trecut la 80000km, la astea mai noi la cat o mai fi nu stiu. A crescut Dacia calitatea componentelor?
          Lucru valabil si pentru ulei: la 30000 km. O fi mai bun, caci drumurile patriei noastre au ramas aceleasi dar din ce in ce mai aglomerate (inclusiv micile autostrazi).
          Doar intervalele astea date in carticica sunt in aceleasi "conditii normale de utilizare".

          Comment


          • Cureaua de accesorii e trecuta pentru schimbare la 120.000 km mai nou.
            Nu mai exista galeti la ultimele modele de 0.9 TCe.
            Bujiile sunt trecute pentru schimb la 30.000 mai nou.

            Comment


            • @ t0rquemada interesant si postul #5433.
              In afara de TCe si SCe parca se mai produce doar dCI.
              Cu spatiu sau fara, afirmatia nu sta in picioare.
              Despre diferente se discuta. Erorile ale cui sunt? “Celebrele tabele” alte tale la care faceai trimitere cu aroganta sunt mult mai vechi. Pentru 0.9TCe, 1.2 si 1.5 dCI toate Euro5, data emiteii 01.08.2013 (ca tot zici de “diferente”).

              Originally posted by t0rquemada View Post
              Și o completare la #5425, celebrele tabele :

              https://www.loganclub.ro/forum/forum...06#post2290006

              Atenție la data postării din link, unii nici nu aveați intenția de a cumpăra Dacia atunci.
              Tabelul postat de mine, daca macar il deschideai si te uitai in “prima pagina” observai ca este pentru Euro6 si nu “X52 ph1 euro5 (martie 2015)” cum eronat sustii. Apoi in coltul dreapta jos scrie clar “Document actualizat la 21.02.2017”.
              Dacia a calculat (in ambele tabele) pana acum pentru 20000km/an. Daca acum il calculeaza la 15000km/an iar nu suna bine. Reduc kilometrii de calcul si ii maresc pe cei la care se fac reviziile.
              Se discuta despre intretinerea “gratuita” (asa zisa). Ar fi interesante “combinatiile” tale.
              Tragand linie ramanem la 99.9% si iti las ultimul cuvant. Insa atentie la urmatoarele tale gafe.

              @ adi90, de notat informatiile oferite. Multumim.
              Last edited by Gil26; 7 December 2019, 23:45.

              Comment


              • PS: @ t0rquemada am uitat sa raspund la ultimul punct. Si eu am in semnatura 1.5 dci, voi incerca sa corectez (multumesc), dar si daca scriam 1.5 DCI, dCi sau dCI toata lume stie ca am "tractoras". De fapt multe semnaturi si in multe posturi sunt scrise ”gresit” (valabil si pentru ”rasnite”). Dar toata lumea intelege despre ce motor e vorba. Insa ai dreptate daca vrei sa fim scrupulosi, desi pe multa lume nu prea intereseaza asta.

                Pana acum Dacia are/avut garantia standard (3ani/100000km), Extenso si cei 5 ani fara griji (cu costurile reviziilor incluse). Egal ca e EG12 sau 24 in garantia Extenso ” Cheltuieli de întreținere și revizii periodice” nu sunt acoperite, vezi link: https://cdn.group.renault.com/dac/ro...9027744642.pdf

                Dar chiar si daca Dacia ar fi scos pana acum o alta, sa zicem 3 ani fara griji (cu reviziile “gratuite”) sau orice alta “combinatie” imaginezi, afirmatia ta tot nu sta in picioare, este gresita si foarte usor “demolabila”.

                Toate cele bune.

                Comment


                • Eu zic să mai citești înainte:

                  Primul tabel e din 16.01.2012 - mai erau 10 luni până la lansare
                  Attached Files
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • . No comment !!!!!

                    Comment


                    • Totusi dCi e cu i mic cu punct deasupra !

                      doar azi am vazut un megane si un duster cu sigla pe spate dCi si i e mic sigur

                      Comment


                      • @ george.sce, asa este. Am verificat si pe site Dacia, este dCi, modificat din nou profilul. Asa e cand te iei dupa cineva care crede ca le stie pe toate perfect (" dCI nu dci/DCI/dCi ")
                        Dar de data asta chiar cred ca ar trebui sa ii scadem procentajul: 99.8 %.
                        Last edited by Gil26; 8 December 2019, 15:17.

                        Comment


                        • Măcar mai învață unii câte ceva și despre mașina lor în loc să facă valuri inutil
                          Last edited by t0rquemada; 8 December 2019, 16:45.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Originally posted by adi90 View Post
                            Bujiile sunt trecute pentru schimb la 30.000 mai nou.
                            Nu înțeleg de ce ar trebui schimbate atât de repede, mai ales că cele originale sunt NGK iridium.Eu le-am schimbat la 60000 km(conform fisei de întreținere) ,deși mai puteam umbla încă mult și bine cu ele

                            Comment


                            • Nu stiu nici eu motivul pentru micsorarea intervalului de schimb de bujii.
                              In fisa de intretinere din 2018 era schimbul la 40.000 km, apoi in 2019 la 30.000.
                              Pe de alta parte, au marit intervalul la schimbul de ulei de la 20.000 la 30.000 km.
                              Last edited by 77sky; 8 December 2019, 22:46.

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post
                                Măcar mai învață unii câte ceva și despre mașina lor în loc să facă valuri inutil
                                Unora nu le pasa de majusculele din cele trei litere ci mai mult de motoarele lor (0.9, 1.0, 1.5, etc.). Si nu prea au ce invata de la un “profesor” ce preda aiurea.
                                “Unii” aduc date despre intretinerea masinii din 2012 cand se discuta despre diferentele intre cele 2017-2019, ofera informatii si concluzii complet eronate cu o aroganta binecunoscuta persistand in greseli. Informatiile false (nu valurile=argumentele) sunt inutile (“afirmatia”, celebrele tabele, dCI, garantii, “combinatii”, etc.)

                                Revenind la subiect, sunt cel putin ciudate modificarile acestea ale intervalelor de schimb.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google