@ t0rquemada asa e, chiar daca pentru schimbarea unei piese trebuie sa desfaci un sfert de masina (duc exemplul la extrem poate intelegi si tu ceva) sau doar doua suruburi, operatia in sine e aceeasi: schimbarea piesei respective. Strict pentru cureaua de accesorii 2#1#0 (numarul de piese) si e evident ca solutiile tehnice difera cu implicatii directe asupra uzurilor si costurilor cu toate ca ”Fie e X52 ph1 sau X52 ph2 piesele sunt aceleași (eventual cu alte coduri) operațiile sunt aceleași”.
Cu cele doua tipuri de clienti bine ca ai inteles si corectat: ” le vei schimba tot la un număr de km”.
Oricum nu sta in picioare. Celelalte 3 revizii la cine au fost, cine le-a platit? Nu tot din acelasi ”buzunar” s-au facut? Fata de afirmatia initiala ai mai adaugat ”utilizatorul casnic” (incercand sa corectezi distributia, accesorii cu schimb antigel si lichid de frana) dar tot gresita este. Apoi initial ai spus ”un cost mai mic” fara sa precizezi pentru cine.
Cu exceptia celor care au 5 ani fara griji (desi si ei ”au platit” intr-un fel pentru asta) toate reviziile sunt platite de catre client. In acest caz atat ”utilizatorul casnic” ce efectueaza reviziile la atingerea limitei de timp cat si cel care face reviziile la atingerea numarului de kilometrii vor plati a4a revizie din propriul buzunar, pentru ca ”e la client” oricum, egal de ”combinatiile” tale. Cu observatia ca cel de al doilea client le va face la un interval mai mare daca are masina fabricata recent. Discutam de clienti care efectueaza reviziile conform fisei de intretinere (am mai vazut persoane care intrebau daca pe la vreo 120000km ar trebui sa schimbe sau nu cureaua de distributie la Dacia).
De acord, trebuie studiata fisa de intretinere primita la livrarea masinii pentru ca sunt diferente intre ele. Si trebuie verificate piesele efectiv pe masina nu bazat pe ”piesele sunt aceleasi”.
Codurile (referinta) din "celebrele tabele" sunt aceleasi, dar cu cat sunt mai vechi tabelele cu atat diferentele a ceea ce este in spatele lor sunt mai mari la masinile mai noi, cu toate ca cineva spune ”pentru X52, că e ph1 sau ph2 nu contează”.
PS: bine totusi ca incerci sa corectezi greseilile, desi uneori te mai si contrazici, iar cand cineva iti atrage atentia asupra greselilor sau omisiunilor numesti asta ”gargara”.
Cu cele doua tipuri de clienti bine ca ai inteles si corectat: ” le vei schimba tot la un număr de km”.
Oricum nu sta in picioare. Celelalte 3 revizii la cine au fost, cine le-a platit? Nu tot din acelasi ”buzunar” s-au facut? Fata de afirmatia initiala ai mai adaugat ”utilizatorul casnic” (incercand sa corectezi distributia, accesorii cu schimb antigel si lichid de frana) dar tot gresita este. Apoi initial ai spus ”un cost mai mic” fara sa precizezi pentru cine.
Cu exceptia celor care au 5 ani fara griji (desi si ei ”au platit” intr-un fel pentru asta) toate reviziile sunt platite de catre client. In acest caz atat ”utilizatorul casnic” ce efectueaza reviziile la atingerea limitei de timp cat si cel care face reviziile la atingerea numarului de kilometrii vor plati a4a revizie din propriul buzunar, pentru ca ”e la client” oricum, egal de ”combinatiile” tale. Cu observatia ca cel de al doilea client le va face la un interval mai mare daca are masina fabricata recent. Discutam de clienti care efectueaza reviziile conform fisei de intretinere (am mai vazut persoane care intrebau daca pe la vreo 120000km ar trebui sa schimbe sau nu cureaua de distributie la Dacia).
De acord, trebuie studiata fisa de intretinere primita la livrarea masinii pentru ca sunt diferente intre ele. Si trebuie verificate piesele efectiv pe masina nu bazat pe ”piesele sunt aceleasi”.
Codurile (referinta) din "celebrele tabele" sunt aceleasi, dar cu cat sunt mai vechi tabelele cu atat diferentele a ceea ce este in spatele lor sunt mai mari la masinile mai noi, cu toate ca cineva spune ”pentru X52, că e ph1 sau ph2 nu contează”.
PS: bine totusi ca incerci sa corectezi greseilile, desi uneori te mai si contrazici, iar cand cineva iti atrage atentia asupra greselilor sau omisiunilor numesti asta ”gargara”.
Comment