Evident ca filtrul de polen nu are nicio legatura cu revizia motorului in care sunt celelalte elemente implicate. Il poti face cand ai timp si chef, il poti doar curata si dezinfecta pentru inca o reutilizare, orice vrei.
In ceea ce priveste schimbarea regimului de service, pe care vrei sa il faci mai des, nu sunt sigur ca este importanta "varsta" motorului. Asta pentru ca nu stiu sa existe un ulei RN0720 care sa aiba si aditivi pentru motoarele cu kilometraj mare. Sunt producatori (Mobil 1, Castrol, si altii) care au uleiuri speciale cu substante care ar ajuta la remedierea unor probleme la pistoane.
Eu nu cred ca te va ajuta schimbarea mai deasa a uleiului. Uleiul ar trebui schimbat in functie de regimul de mers. Orice km de mers urban face cat 2-3 km de mers afara, orice km mers foarte turat, la fel.
As fi mai interesat de a pune motorina aditivata cu detergenti la orice motor diesel. Sau un plin de asa ceva alternat cu unul normal.
In ceea ce priveste schimbarea regimului de service, pe care vrei sa il faci mai des, nu sunt sigur ca este importanta "varsta" motorului. Asta pentru ca nu stiu sa existe un ulei RN0720 care sa aiba si aditivi pentru motoarele cu kilometraj mare. Sunt producatori (Mobil 1, Castrol, si altii) care au uleiuri speciale cu substante care ar ajuta la remedierea unor probleme la pistoane.
Eu nu cred ca te va ajuta schimbarea mai deasa a uleiului. Uleiul ar trebui schimbat in functie de regimul de mers. Orice km de mers urban face cat 2-3 km de mers afara, orice km mers foarte turat, la fel.
As fi mai interesat de a pune motorina aditivata cu detergenti la orice motor diesel. Sau un plin de asa ceva alternat cu unul normal.
Comment