Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chiar nu v-ati plictisit tot folosind generalizarea asta cu "asa face toate"? O spuneti cu atata dezinvoltura incat se induce ideea ca mai toate Daciile sunt bolnave de vitiligo.
    Este acelasi gen de platitudine ca aceea cum ca un motor mic in trei cilindri nu poate urca la munte, ca trebuie impins sau alte aberatii de acest gen.
    A mea este gri platine metalizata, o am de doi ani si sapte luni, am tinut-o mult si la soare, cand bate vantul de rupe se mai umple si cu ceva vegetatie de mici dimensiuni, a mai picurat si rasina, cu exceptia ciorilor cred ca s-au gainatat mai toate pasarile obisnuite pe ea, urme de pisici gaseam intr-o vreme zilnic pe plafon si capota (ba am gasit o pisica ascunsa si la motor), resturi menajere si diverse lichide la fel, m-am pricopsit cu ceva zgarieturi inca din primele luni plus, mai nou, si cu o impunsatura in hayon facuta probabil de o cheie, a mai batut-o un piculet si grindina ramanand cu cateva adancituri pe plafon si capota, asta-vara mi-au pictat-o drumarii prin Tara Hategului cu solutie din aia fierbinte ce se toarna inainte de asfaltare de ziceai ca avea varicela de culoare neagra iar lamelele stergatoarelor se auzeau de parca se miscau pe smirghel. Vopseaua nu s-a matuit, nu s-a exfoliat, nu a sarit si minunea-minunilor, nici macar nu s-a scurs in rigola la prima ploaie. Zgarieturile de suprafata ale lacului s-au dus la o polisare usoara, cele care se simteau la unghie au ramas vizibile chiar daca s-au mai estompat, impunsatura (care nu trecuse de stratul protector de grund) am dat-o cu vopsea si am acoperit-o cu un colant, varicela s-a vindecat dupa tratament cu motorina pe tabla si acetona pe parbriz. Doar urmele de la grindina au ramas bine-mersi la locul lor si nu se vad decat daca masina e spalata bec. Ca urmare nici nu o mai spal asa des si cu atata simt de raspundere ca la inceput iar atunci cand totusi o fac, incerc sa ma uit in alta parte. Se mai vad si ceva urme pe bara gasite intr-o frumoasa dimineata de vara. M-am consolat macar ca nu a lovit-o in senzorul de parcare.

    Cat despre cum sunt vopsite caroseriile la Mioveni, vedeti mai jos care sunt etapele:
    - tratament de suprafata in 5 etape si opt stadii (degresare, spalare, afanare, fosfatare, spalare finala).
    - cataforeza in 3 etape (depunere, coacere, slefuire). Cataforeza si coacerea sunt 100 % automatizate.
    - aplicare mastic.
    - aplicare vopsea finala si lac in 5 etape.

    Mai au instalatii pentru zincare electrochimica slab acida, brunare, nichelare.
    Last edited by gabrieln1960; 10 January 2020, 00:49.

    Comment


    • Adevarat.... dar tu ai vopsea metalizata care are si lac in strat separat. Vopselurile nemetalizate sunt amestecate cu un "lac". Nici eu nu am probleme cu vopseaua de la vreme si sunt peste 6 ani de la iesirea din cuptor.

      Comment


      • Originally posted by gabrieln1960 View Post
        Chiar nu v-ati plictisit tot folosind generalizarea asta cu "asa face toate"? O spuneti cu atata dezinvoltura incat se induce ideea ca mai toate Daciile sunt bolnave de vitiligo.
        Nu, pentru ca, si eu, care am culoarea alba am probleme de vopsea la:
        imbinare bara spate cu caroseria la rata spate (vopsea sarita pe amble parti. Am vazut ca multe masini DACIA Logan cu problema asta), vopsea umflata si sarita langa cheder portbagaj, vopsea sarita sub cheder usi spate partea de sus, vopsea sensibila la zgarieturi.

        Am ajuns sa trec cu vederea aceste "mici " detalii....posibil pe banii mei pe viitor, daca problema se agraveaza.
        Vopseaua sarita de pe bara spate am observat-o la cateva luni de la achizitie...si nu era sarita cand am ridicat-o



        Logan 0.9 TCe 2018

        Comment


        • Poze cu problemele la vopsea in cazul meu....
          Attached Files
          Last edited by 77sky; 10 January 2020, 14:16.

          Comment


          • Originally posted by valioglu View Post
            Poze ceva aveti? Nu de alta dar la serviciu am zeci de masini in parc, Logane intre 2014 si 2018 si niciuna nu are vopsea sarita sau probleme de acest gen. La fel si la MCV - ul STEPWAY din familie. Fara probleme cu vopseaua de acest gen.
            Chiar sunt curios sa vad cum se exfoliaza.
            Avem avem, pai nu avem noi? Si la capota am o portiune unde nu este vopsita, ceva gen 1 mm dar e pus lac peste. )

            Prima a fost la plafon, dupa 2-3 luni, si la spoiler spate unde freaca de aripa, am observat acu 2-3 saptamani....

            Prima poza = capota
            Poza 2 = bara spate
            Poza 3 = Plafon

            PS Masina spalata doar personal la self wash. Nu a fost dusa la spalatorii unde au presiune de 120-140 bar si dau cu solutii dubioase. Data la luna cu polish lichid si spalata la 2-3 saptamani. Nu a vazut zapada sau drumuri acoperite cu sare pana acum sa zici ca au afectat lacul sau vopseaua....
            Attached Files
            Last edited by Maskatu; 10 January 2020, 16:29.

            Comment


            • Originally posted by crisalex View Post
              Am fost si la Casco... Nu acopera...
              Si ce facem in cazul asta daca tot sare de peste tot? Casco nu acopera, Dacia nu acopera... wtf

              Comment


              • Suntem cetateni europeni si avem drepturi..... Garantii doar pe hartie, ca in rest....

                Comment


                • Nici nu vreau sa ma gandesc cate reclamatii trebuie sa faci si cat timp pierzi daca iti pica vreo piesa pe la motor.... noroc ca am "5 ani fara griji". Deja mi-am pierdut grijile.

                  Comment


                  • Mi se par urme de pietre, cel putin pe caroserie. Nu pare a fi rugina pe dedesubt. La bara acolo e probabil o problema de vopsea, dar nu am mai vazut exfoliate asa. Bara si aripa nu ar trebui sa frece, sunt solidare. Poate ai avut ghinion la vopsea.
                    Nu mai da cu polish. In mod normal prin polishare se indeparteaza un strat subtire de vopsea. Nu e bine sa folosesti frecvent chimicale pe vopsea oricum...

                    Comment


                    • Eu am luat metalizata ( 300€) ca ,,e mai buna" se zgîrie in draci mai ales cand iti scapa degetul la deschiderea portbagajului

                      Comment


                      • Originally posted by Maskatu View Post
                        Poza 2 = bara spate
                        ...
                        Similar poza 2 la bara spate in dreapta, iar in stanga mai putin. Am vazut la mai multe masini chestia asta metalizate sau nu.
                        Langa cheder portbagaj, in dreapta incuietorii vopseaua a fost umflata de la inceput (am grezut ca e strat gros) si a plesnit acu vreo 2 luni. Acum se vede grundul...cred....aprox 1 cmp
                        Logan 0.9 TCe 2018

                        Comment


                        • valioglu posibil da, posibil nu. In orice caz cred ca putem sa cadem toti de comun acord cum ca vopseaua este aplicata prost si cu simt de economie.

                          Bara si aripa spate se freaca non stop pentru ca bara e impinsa in aripa spate spre diferenta de bara fata care are 2-3 mm degaj fata de aripa si far. Si evident aici unde se vede, gușterii au vopsit toata bara cu tot cu margini, nu doar muchia ca la bara spate.

                          Polishul folosit este NON abraziv si confera protectie lacului. Doar nu eram nebun sa dau lunar cu abraziv.

                          viorel asa si la mine. Zgariata fin cam peste tot. Marginile usilor la fel, daca ai atins ceva cu ele, imediat se zgarie vopseaua si se ia din ea. Acolo are un strat micronic.

                          Si apropo. Dupa ce spal masina, tot din considerentul de a avea grija de ea, o sterg cu prosop special din microfibra care nu zgarie asa mult lacul vs clasica piele de caprioara ce este interzisa in detailingul de specialitate.

                          Comment


                          • Un coleg a fost la o reprezentanta Dacia pentru schimbul de ulei la un Sandero din 2019. Are motor 1.0 SCe.
                            A intrat cand mecanicul ii facea schimbul de ulei si a luat un recipient gol, din care ii turna in motor.

                            Va rog sa imi spuneti daca este compatibil acest tip de ulei cu motorul acesta.

                            Si eu am pe Logan acelasi motor si am facut schimbul la reprezentanta asta, am 11.000 km de la ultimul schimb.
                            Oare ar trebui sa ma duc sa fac rapid un schimb cu alt tip de ulei?
                            Attached Files
                            Last edited by 77sky; 21 January 2020, 18:41.

                            Comment


                            • Conform fisei tehnice date de producator e ceea ce trebuie (pentru temp care nu scad sub -20° se recomanda 10w40).

                              Comment


                              • Originally posted by apy View Post
                                Un coleg a fost la o reprezentanta Dacia pentru schimbul de ulei la un Sandero din 2019. Are motor 1.0 SCe.
                                A intrat cand mecanicul ii facea schimbul de ulei si a luat un recipient gol, din care ii turna in motor.

                                Va rog sa imi spuneti daca este compatibil acest tip de ulei cu motorul acesta.

                                Si eu am pe Logan acelasi motor si am facut schimbul la reprezentanta asta, am 11.000 km de la ultimul schimb.
                                Oare ar trebui sa ma duc sa fac rapid un schimb cu alt tip de ulei?
                                In primul rand 10w40 de la Dacia Oil este un ulei de tip semi-sintetic, care este folosit in special pentru motoarele mai uzate care consuma ulei.
                                In opinia mea, ar trebui sa iti bagi 5w30 daca vrei dacia oil(mai ales ca motorul este aspirat), daca vrei 5w40 poti baga Elf.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google