Chiar nu v-ati plictisit tot folosind generalizarea asta cu "asa face toate"? O spuneti cu atata dezinvoltura incat se induce ideea ca mai toate Daciile sunt bolnave de vitiligo.
Este acelasi gen de platitudine ca aceea cum ca un motor mic in trei cilindri nu poate urca la munte, ca trebuie impins sau alte aberatii de acest gen.
A mea este gri platine metalizata, o am de doi ani si sapte luni, am tinut-o mult si la soare, cand bate vantul de rupe se mai umple si cu ceva vegetatie de mici dimensiuni, a mai picurat si rasina, cu exceptia ciorilor cred ca s-au gainatat mai toate pasarile obisnuite pe ea, urme de pisici gaseam intr-o vreme zilnic pe plafon si capota (ba am gasit o pisica ascunsa si la motor), resturi menajere si diverse lichide la fel, m-am pricopsit cu ceva zgarieturi inca din primele luni plus, mai nou, si cu o impunsatura in hayon facuta probabil de o cheie, a mai batut-o un piculet si grindina ramanand cu cateva adancituri pe plafon si capota, asta-vara mi-au pictat-o drumarii prin Tara Hategului cu solutie din aia fierbinte ce se toarna inainte de asfaltare de ziceai ca avea varicela de culoare neagra iar lamelele stergatoarelor se auzeau de parca se miscau pe smirghel. Vopseaua nu s-a matuit, nu s-a exfoliat, nu a sarit si minunea-minunilor, nici macar nu s-a scurs in rigola la prima ploaie. Zgarieturile de suprafata ale lacului s-au dus la o polisare usoara, cele care se simteau la unghie au ramas vizibile chiar daca s-au mai estompat, impunsatura (care nu trecuse de stratul protector de grund) am dat-o cu vopsea si am acoperit-o cu un colant, varicela s-a vindecat dupa tratament cu motorina pe tabla si acetona pe parbriz. Doar urmele de la grindina au ramas bine-mersi la locul lor si nu se vad decat daca masina e spalata bec. Ca urmare nici nu o mai spal asa des si cu atata simt de raspundere ca la inceput iar atunci cand totusi o fac, incerc sa ma uit in alta parte. Se mai vad si ceva urme pe bara gasite intr-o frumoasa dimineata de vara. M-am consolat macar ca nu a lovit-o in senzorul de parcare.
Cat despre cum sunt vopsite caroseriile la Mioveni, vedeti mai jos care sunt etapele:
- tratament de suprafata in 5 etape si opt stadii (degresare, spalare, afanare, fosfatare, spalare finala).
- cataforeza in 3 etape (depunere, coacere, slefuire). Cataforeza si coacerea sunt 100 % automatizate.
- aplicare mastic.
- aplicare vopsea finala si lac in 5 etape.
Mai au instalatii pentru zincare electrochimica slab acida, brunare, nichelare.
Este acelasi gen de platitudine ca aceea cum ca un motor mic in trei cilindri nu poate urca la munte, ca trebuie impins sau alte aberatii de acest gen.
A mea este gri platine metalizata, o am de doi ani si sapte luni, am tinut-o mult si la soare, cand bate vantul de rupe se mai umple si cu ceva vegetatie de mici dimensiuni, a mai picurat si rasina, cu exceptia ciorilor cred ca s-au gainatat mai toate pasarile obisnuite pe ea, urme de pisici gaseam intr-o vreme zilnic pe plafon si capota (ba am gasit o pisica ascunsa si la motor), resturi menajere si diverse lichide la fel, m-am pricopsit cu ceva zgarieturi inca din primele luni plus, mai nou, si cu o impunsatura in hayon facuta probabil de o cheie, a mai batut-o un piculet si grindina ramanand cu cateva adancituri pe plafon si capota, asta-vara mi-au pictat-o drumarii prin Tara Hategului cu solutie din aia fierbinte ce se toarna inainte de asfaltare de ziceai ca avea varicela de culoare neagra iar lamelele stergatoarelor se auzeau de parca se miscau pe smirghel. Vopseaua nu s-a matuit, nu s-a exfoliat, nu a sarit si minunea-minunilor, nici macar nu s-a scurs in rigola la prima ploaie. Zgarieturile de suprafata ale lacului s-au dus la o polisare usoara, cele care se simteau la unghie au ramas vizibile chiar daca s-au mai estompat, impunsatura (care nu trecuse de stratul protector de grund) am dat-o cu vopsea si am acoperit-o cu un colant, varicela s-a vindecat dupa tratament cu motorina pe tabla si acetona pe parbriz. Doar urmele de la grindina au ramas bine-mersi la locul lor si nu se vad decat daca masina e spalata bec. Ca urmare nici nu o mai spal asa des si cu atata simt de raspundere ca la inceput iar atunci cand totusi o fac, incerc sa ma uit in alta parte. Se mai vad si ceva urme pe bara gasite intr-o frumoasa dimineata de vara. M-am consolat macar ca nu a lovit-o in senzorul de parcare.
Cat despre cum sunt vopsite caroseriile la Mioveni, vedeti mai jos care sunt etapele:
- tratament de suprafata in 5 etape si opt stadii (degresare, spalare, afanare, fosfatare, spalare finala).
- cataforeza in 3 etape (depunere, coacere, slefuire). Cataforeza si coacerea sunt 100 % automatizate.
- aplicare mastic.
- aplicare vopsea finala si lac in 5 etape.
Mai au instalatii pentru zincare electrochimica slab acida, brunare, nichelare.
Comment