If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Loganu chel nu are filtru de polen...probabil are modelul chel! Dar din cate stiu nu e atat de scump un filtru de polen. La octavia era in jur de 30-35 de lei, carbon activ pe mann.
Astea sunt preturile de la reprezentanta, la skoda la reprezentanta ma indoiesc ca este 45 lei filtru de polen, cand doar pe ulei plus filtru aer si cel de motorina a fost factura de 1200 lei
pai ai fost jepcarit urat de tot! cum am fost eu cand am platit 500 de lei pe revizia de 1 an la ph2. cam dublu si ceva in plus fata de pretul corect!
jepcareala e si pe la dacia! de 2-3 ori pretul de magazin!
Se stie ca e diferenta mare de pret la piese/consumabile reprezentanta fata de ce gasesti in magazine, asta doar in momentul in care ai o problema pe la motor si te duci sa rezolvi pe garantie, cred ca se leaga de orice, ca nu ai folosit uleiurile noasre, ca filtrele nu erau de la noi........
Asa ca, atata timp cat vrei sa beneficiezi de garantie, in cazu in care vrei, faci reviziile la ei, chiar daca e mai scump
Sent from my GT-P3100 using Forum Runner
Torq, preturile sunt cu tva inclus
Sent from my GT-P3100 using Forum Runner
Last edited by NadgobSuiram; 21 June 2014, 12:06.
Reason: Automerged Doublepost
Am incheiat cu succes si revizia de 80.000 km.
Cost total 650 ron cu 1l de antigel si un spray de curatat.
Masina nu a avut nici o problema tehnica.
De mentionat ca am avut o reducere de 15%.
Am sa revin cu un foto la factura.
Si nu simti in buzunar lipsa a 650 lei ?
Pentriu ce, ca sa scrie in carnetul de garantie de revizia la reprezentanta ? Crezi ca va creste pretul de revinzare al masinii cind vei vrea sa o vinzi ?
Samsarului nu-i pasa, el stabileste pretul indiferent de ce spui tu.
Personal imi fac reviziile singur, in curtea casei, am renuntat la garantie la toate masinile pe care le-am avut, si toate pina acum au fost noi. Cind am avut nevoie de ceva de la garantie ( la o DSN in 2001, repartitor de frina spate care curgea ) l-am cumparat eu, la reprezentanta m-au trimis la plimbare sub motive nedemne de tinut minte.
Scuze daca va simtiti ofensati cei care tineti la garantii si chestii de-astea de firme serioase, este decit parerea mea...Dar 650 lei pentru o verificare in reprezentanta la o masina care n-are nici o problema mi se pare hotie la drumul mare. Uleiul se poate schimba si in parcare.
Offtopic: cand ai motor 0.9tce, cu distributie pe lant, nu prea vrei sa renunti la garantie. Nu se stie niciodata, Europa inca isi revine dupa plaga 1.2tsi.
Cind masina are deja 80.000 km fara nici o problema deja i-a fost acordata suficienta atentie cu garantia asta.
Personal n-o sa mai iau niciodata motor in 3 pistoane, am avut unul, de ajuns pentru viata asta. Mai bine trec pe dizel, deja imbatrinesc, trebuie motor pentru mosnegi .
Problema fiecaruia cu garantie sau fara.
Si dupa ce 100.000 km de garantie tot acolo voi merge pentru ca garantia se refera si la caroserie si la fiecare revizie ai o bifa cum ca s-a facut controlul vizual al acesteia iar daca sari de una e posibil sa fi refuzar la o problema de caroserie.
Si nu simt lipsa la 650 ron daca tin cont cat a produs masina si ce probleme a avut pana acum.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment