chiar 140 .....
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Salutare tuturor! Mi s-a aprins azi cheia în bord. Ma apropii de prima revizie (am 14600 km și în mai se face anul de când am luat mașina - 16 mai). Ce mă sfătuiți, punctual, să schimb? Eu as schimba toate filtrele plus ulei ELF Rntech (deși parca a circulat informația că și Castrol ar fi făcut cvea ulei similar).
Sunt din București. Ceva info legat de reprezentanțe ok?
Comment
-
Cumpara filtrele (ulei, aer, polen) si uleiul ( e foarte bun RNTech) de la un comerciant de incredere (sa iti dea factura si certificat de conformitate) si mergi la reprezentanta doar pentru manopera (inclusiv revizia), vei plati in jur de 200 ron la dealer.
La repezentanta vei suna pentru programare si le spui ca vii cu piesele cumparate personal.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by bubuleanu View PostAstazi, am efectuat revizia de un an a Daciei Logan 1.0 sce, la reprezentanta, cu piesele mele. Total 360 Ron
Manopera 135 Ron
Ulei Elf Evolution 900 SXR 5w40 4l-119 Ron
Filtru ulei 8200768927-15 Ron
Filtru aer 165467674R-47 Ron
Filtru polen 272773277R- 41 Ron
Garnitura buson ulei 120265505R 3- Ron
fost 1.4 MPI / GPL
actual 1.0 SCE
Comment
-
Pentru ca vor aparea din ce in ce mai multe, atasat puteti vedea programul de intretinere al unei motorizari 1.0 TCe GPL. Multumirile merg catre userul respectiv. De notat ce se face, sau ma rog nu se face, la o revizie (bineinteles ca astea apareau si in unele documente mai vechi), schimbarea filtrului de aer si habitaclu la 2 ani (plus control filtru cabina la solicitarea clientului) si Dacia Oil Plus. Pentru mine a fost interesant si cum apare "noul" Dialogys la cei din reprezentante (deh, eu ma multumesc insa si cu cel vechi si "gratis" pentru masina mea, asta e).
- Likes 4
Comment
-
Asta cu filtrele aer/polen inlocuite la 30000km sau 2 ani e valabil in tarile fara praf, ca in Romania...
Inlocuiesc filtrele mentionate de 2 ori pe an si in mod cert, dupa sezonul primavara-vara, filtrele sunt mai "pline" decat cele inlocuite dupa sezonul toamna-iarna.
Dacia o ia incet si sigur dupa "suratele" ei din alte aliante, care au mutat costurile de intretinere la utilizator...
- Likes 2
Comment
-
Imi pare rau ca nu am acum la indemana filtrul de habitaclu schimbat anul asta dupa 10 luni si 10k+ km, sa vedeti in ce hal arata! Nici nu vreau sa ma gandesc cum ar arata schimbat la 2 ani!!! Si nici cel de aer de la motor nu era prea proaspat. Parerea mea ca trebuie ceruta schimbarea filtrelor la fiecare revizie.
- Likes 2
Comment
-
Primii 3 ani de când am cumparat masina am schimbat filtrele si uleiul la un an si 15000-17000 km
Următorii 3 ani am schimbat la 10000 km, înafară de filtrul de polen pe care îl.schimb la 6 luni, indiferent de numărul de kilometrii, sănătatea umană este cea mai importantă pana la urmăLast edited by panselin4; 17 April 2020, 16:52.
- Likes 6
Comment
-
Cred că prin batista mizerabilă dacă nu îmi atinge corpul. Deși există și așa riscuri.
Pe măsură de un filtru se încarcă, permeabilitatea lui scade. Deci, de exemplu, un coronavirus sub formă de aerosol (deci dintr-o micro-picătură evaporată) are șanse să treacă mult mai mici dacă filtrul de habitaclu nu este nou-nouț ci este îmbâcsit de praf fin și inofensiv.
Evident că încărcarea de praf a unui filtru are următoarele probleme:- Lasă mai puțin aer să treacă în habitaclu.
- Dacă filtrul prinde niște micro-organisme sau materie vie (plante, frunze) care încep să se descompună, atunci emană mirosuri care sunt particule atât de mici ce vor trece prin orice filtru.
William C. Hinds & Nani P. Kadrichu
https://www.tandfonline.com/doi/pdf/...86829708965464
ABSTRACT. As glass fiber filters become loaded with solid particles, their resistance to airflow increases and penetration at a given flow rate decreases. In the present study, we measured the effect of loading on resistance and penetration for three types of loading dust with Mass Median Aerodynamic Diameter (MMAD) from 0.8 to 7.5 pm, and mass loading up to 2.2 mg/cm2. Penetration as a function of particle size and resistance measurements were made for five loading conditions, seven face velocities (0.04-3.38 cmls), and 12 particle sizes (0.137-3.65 pm). As
expected, loading modified filter performance to give greater resistance and lower penetration.Last edited by gecmc94; 18 April 2020, 01:22.
- Likes 1
Comment
-
Filtru aer motor dupa 15000 km si habitaclu dupa 5000 km https://photos.app.goo.gl/TRwBZik8SBGMNCit6
Filtru aer habitaclu...max 10000 km. Am observat ca pe la 7-8000 km fluxul de aer scade si cere schimbare.
Atentie la montarea filtrului de habitaclu...sa nu fie pus invers ...si nu ma refer fluxul de aer.Logan 0.9 TCe 2018
- Likes 2
Comment
Comment