Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Astazi s-a incheiat si al treilea episod din seria celor "5 ani fara griji".
    Masina se prezinta intr-o stare tehnica perfecta iar pe dedesubt este impecabila.
    Revizie, schimbat ulei cu acelasi 5W40 Elf 900 SXR ca si anul trecut, filtre (ulei, aer, habitaclu), garnitura, inlocuit cele trei bujii de aprindere, total deviz semnat de mine in vederea facturarii catre RCI = 739,92 lei. Uleiul si piesele schimbate au fost aduse de la "fratele" Renault. Piesele si uleiul, cu exceptia bujiilor, au avut un discount de 20%.
    Ora de manopera mai mica decat anul trecut. 1,3 ore de manopera au fost 94,35 lei fata de 112,52 lei.
    Comportamentul personalului ireprosabil asa ca am fost de acord sa fiu sunat de evaluatorii de la Dacia.
    Dupa cum aratau bujiile la trei ani si 24.000 km va recomand celor care nu aveti oferta celor cinci ani sa nu le schimbati pentru ca mai pot merge fara probleme inca cel putin 3 ani si chiar mai mult de 60.000 km.
    Urmeaza episodul patru cu inlocuirea curelei de accesorii, inlocuirea lichidelor de frana si de racire precum si o noua igienizare a aerului conditionat. Doar inlocuirea curelei de accesorii este acum in jur de 650 lei.
    In alta ordine de idei am vazut ca la o masina venita la prima revizie au pus ulei 5W30 Castrol RN 17 iar filtrul de aer a fost suflat.
    De abia astept ziua de duminica sa dau frau liber celor 90 de caluti sa zburde in voie intr-o plimbarica la munte.
    Last edited by gabrieln1960; 5 June 2020, 18:21.

    Comment


    • Ai grija si respecta viteza legala cu cei 9 si cit ziceai de caluti !

      Nu de alta dar sta cu radarul astia ai nostrii

      Comment


      • Căluții pot zburda la maxim în oricare treaptă de viteza!

        Comment


        • Salutare.
          Exista (l-am avut si eu da' nu mai stiu ce am facut cu el) documentul acela cu ce trebuie facut la fiecare revizie... un share va rog, ca trebuie sa fac programarea pentru prima revizie... si sa stiu ce ar trebui sa faca reprezentanta...
          Saru' mana

          Comment


          • Documentul e diferit in functie de motorizare si perioada cand a fost cumparata masina.

            Comment


            • Bibi79 faci cont pe dacia, adaugi mașina după vin, și găsești acolo ce trebuie făcut.

              Comment


              • Si la mine se termina primul din cei "5 ani fara griji" pentru un Sandero Stepway tce 90 easy-R, cu 10120 km la bord, cumparat din Ploiesti.
                Am fost la reprezentanta in Campina, ptr comoditate si mi s-a spus ca trebuie sa comunice VIN-ul la RCI si toate operatiile si materialele vor fi comunicate de ei si nu conteaza ce scrie in fisa mea de service! Timp de raspuns de la cateva minute pana la cateva ore (adica timp pierdut pentru mine). Singurul lucru "sigur" este uleiul, CASTROL 5W30 RN17, "fix" 4,2 l - este deocamdata inlocuitorul pentru dacia oil. Restul cum decide RCI, care plateste facturile, inclusiv restul consumabilelor si operatiilor. Nici vorba de ELF, este pentru Renault. Si probabil ca imi vor sufla si mie filtrul de aer! Mai am timp pana pe 26, am sa ma interesez si la Ploiesti.

                Comment


                • Elf este pentru 5W40 si nu se gaseste in mod normal la Dacia. La mine sunt trecute 10W40, 5W40, 0w40. Am intrebat si eu de 5W30 Castrol RN 17 si raspunsul a fost ca se pune doar la motoarele fabricate mai recent. Dupa cum am mai spus mie mi-au adus toate piesele si consumabilele de la Renault. Cu exceptia uleiului la toate celelalte materiale nu avem ce sa alegem, se pune ceea ce are Renault/Dacia pe stoc. Toate sunt insa piese de origine Renault.
                  La prima revizie si eu am asteptat ceva mai mult la final pana mi-au scos la imprimanta devizul.
                  In "Contractul de intretinere Dacia Easy Service "5 ani fara griji", contract semnat si stampilat de RCI la punctul 5. Prestatii furnizate, scrie ca acest contract cuprinde operatiile de revizie preconizate de constructor in carnetul de intretinere specific fiecarei motorizari.
                  Daca in fisa ta de intretinere scrie ca filtrul de aer se schimba la doi ani atunci asa o sa-l schimbe.

                  Comment


                  • Nu ma agit ptr. prima revizie! Oricum in fisa scrie doar revizie dacia, golire ulei motor, inlocuire filtru ulei si control filtru cabina (la solicitarea clientului). Cred ca daca golesc uleiul vor pune ceva in loc! .... in fisa scrie "Dacia Oil Plus" si-atat! (masina fabricatie iunie 2019). Pe contractul meu scrie "Dacia extenso", nu "5 ani fara griji" si n-am un punct 5 cu acel continut ca la tine. .... Am sa cer si diagnoza motor, oricum trebuie resetat contorul. As vrea si un test cutie easy-R, mai mult ca sa vad daca am softul actualizat. Din ce-am citit pe aici, poate ca ar fi interesanta si o calibrare a cutiei, desi pana acum o tin ok cu plecari tr.2 din cand in cand si o data curatare ambreiaj cu frana de mana. Sau mai bine sa nu bag batul prin gard?

                    Comment


                    • La mine au pus Castrol 5w40 rn 17 motor 0.9 tce.

                      Comment


                      • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                        Astazi s-a incheiat si al treilea episod din seria celor "5 ani fara griji".
                        Masina se prezinta intr-o stare tehnica perfecta iar pe dedesubt este impecabila.
                        Revizie, schimbat ulei cu acelasi 5W40 Elf 900 SXR ca si anul trecut, filtre (ulei, aer, habitaclu), garnitura, inlocuit cele trei bujii de aprindere, total deviz semnat de mine in vederea facturarii catre RCI = 739,92 lei. Uleiul si piesele schimbate au fost aduse de la "fratele" Renault. Piesele si uleiul, cu exceptia bujiilor, au avut un discount de 20%.
                        Ora de manopera mai mica decat anul trecut. 1,3 ore de manopera au fost 94,35 lei fata de 112,52 lei.
                        Comportamentul personalului ireprosabil asa ca am fost de acord sa fiu sunat de evaluatorii de la Dacia.
                        Dupa cum aratau bujiile la trei ani si 24.000 km va recomand celor care nu aveti oferta celor cinci ani sa nu le schimbati pentru ca mai pot merge fara probleme inca cel putin 3 ani si chiar mai mult de 60.000 km.
                        Urmeaza episodul patru cu inlocuirea curelei de accesorii, inlocuirea lichidelor de frana si de racire precum si o noua igienizare a aerului conditionat. Doar inlocuirea curelei de accesorii este acum in jur de 650 lei.
                        In alta ordine de idei am vazut ca la o masina venita la prima revizie au pus ulei 5W30 Castrol RN 17 iar filtrul de aer a fost suflat.
                        De abia astept ziua de duminica sa dau frau liber celor 90 de caluti sa zburde in voie intr-o plimbarica la munte.
                        Mie la prima mi-au bagat 5w30 castrol RN17. Au zis ca baga 4.1 L cu toate astea uleiul e fix la mijloc intre min si max. Si la mine scria doar f ulei si uleiul dar au zis ca a aprobat rci si filtrele de polen si aer, ceea ce m-a bucurat foarte tare, mai ales ca separat costau cam 250 de lei cu tot cu manopera la reprezentanta.

                        La a 4-a revizie este notat in fisa de intretinere si inlocuire bujii, curele, si antigel cu lichid frana. Banuiesc ca tot rci plateste deci mai scutim inca 800-1000 pe putin.

                        Per total eu zic ca merita acesti 5 ani fara griji pentru ca nu mai platesti nimic la revizie, si din calculele mele, iesi ceva mai ieftin vs daca ai fi platit cele 5 revizii direct cand faceai revizia.

                        Comment


                        • Am completat cu 100 ml si acum nivelul este fix la maxim pe joja.
                          Iata ce urmeaza in 2021, la revizia a patra:

                          Revizie 2011.jpg
                          Last edited by gabrieln1960; 11 June 2020, 16:30.

                          Comment


                          • Renault – Castrol GTX RN-SPEC 0W-20 RN 17 FE
                            1 L – 77 11 943 672
                            5 L – 77 11 943 674

                            Renault – Castrol GTX RN-SPEC 10W-40 RN 700
                            1 L – 77 11 943 676
                            5 L – 77 11 943 678

                            Renault – Castrol GTX RN-SPEC 5W-30 RN 17
                            1 L – 77 11 943 679
                            5 L – 77 11 943 681

                            Renault – Castrol GTX RN-SPEC 5W-30 RN 700
                            1 L – 77 11 943 682
                            5 L – 77 11 943 684

                            Renault – Castrol GTX RN-SPEC 5W-30 RN 720
                            1 L – 77 11 943 685
                            5 L – 77 11 943 687

                            Renault – Castrol GTX RN-SPEC 5W-40 RN 710
                            1 L – 77 11 943 689
                            5 L – 77 11 943 691

                            Alpine Motor Oil 0W-40 RN 17 RSA
                            1 L – 60 20 080 358

                            Castrol EDGE 0W-40 RN 17 RSA
                            1 L – 77 11 943 668
                            5 L – 77 11 943 670

                            Comment


                            • Un an fara 5 zile, 9611km. Prima revizie din ciclul 5 ani fara griji.
                              Ulei Castrol 5W30 RN 17, 4,1 litri, diferenta pana la 5 cat a avut bidonul sigilat, la mine in portbagaj. Surpriza, s-a aprobat schimbare filtre aer si habitaclu, nu erau prevazute in fisa, avantaj eu cca 200 lei + manopera. Obs: filtrul de aer arata "aproape" curat, cel de habitaclu putin murdar desi nu se fumeaza in masina. Ceva frunze au cazut pe covoras la schimbare- nesemnificativ. Verificare calculatoare- fara erori prezente sau memorate. Fara sa se umble la easy-r, senzatia ca schimba mai fluid acum. Mai mult ca sigur placebo!
                              Revizie facuta la Serus Ploiesti, de unde s-a si cumparat masina. Foarte multumit, cum m-au tratat si cum au lucrat! Costuri (nu am platit nimic, bineanteles!): materiale 552 lei+TVA, din care filtre aer/polen 159 lei,+ TVA, ora de manopera 86 lei+TVA. Nu am vazut cate ore au pontat.

                              Comment


                              • cricri51 ai patit la fel ca mine.... nici la mine nu erau marcate filtrele de aer si habitaclu, dar rci, prin marimia lui, a acceptat sa le schimbe. Deci cat ar fi fost revizia daca o plateam? 600-700?

                                Si mie tot 4.1 au zis ca mi-au pus dar la mine nivelul este fix la mijlocul dintre MIN si MAX.... uleiul folosit era de butoi. Sa inteleg ca la tine au pus ulei de BIDON, in revizia 5 ani fara griji ??????

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google