Da, bidon de 5 l. Diferenta mi-au dat-o acasa. Mi se pare normal sa procedeze asa, trebuie sa asigure buna functionare pt inca 4 ani de garantie! Nu stiu ce nivel am pe joja, inca n-am deschis capota, urmeaza!
Revizii Logan II
Collapse
X
-
cricri51 Mi se pare MEGA CIUDAT ca au pus ulei de BIDON la revizia de 5 ani. Ce reprezentanta e asta? Ca vreau si eu !
Mie imi apare pe my dacia ca la 2 ani si 4 luni trebuie sa fac asta... ce reprezinta mai exact? O revizie intermediara pentru AC? Tot decontata de RCI?
2222.JPG
Si inca o intrebare: Cand face masina 5 ani, se inlocuiesc pe 5 ani fara griji, adica fara costuri, TOATE piesele de aici?
23232.JPGAttached Files
Comment
-
Dupa atata vrreme de cand exista oferta celor 5 ani tot nu este clar? Tot nu s-a inteles ca unii (asa ca mine) au platit integral (materiale si manopera) aceste revizii la achizitionarea masinii prin renuntarea la discount iar altii le platesc probabil in rate sau stiu eu sub ce alta forma?
Tot nu se intelege ca sunt platite si, pe cale de consecinta, trebuie efectuate de la prima pana la ultima revizie strict in conformitate cu "Programul de intretinere" primit atunci cand a fost receptionata masina si/sau postat in contul My Dacia fara alte cheltuieli suplimentare?
Nu stiu de de ai fost chemat pentru igienizarea AC. Asta este o operatie care se face in mod normal in cadrul reviziei din doi in doi ani. Presupun doar ca fiind o masina inregistrata deja cu reclamatii la aer esti programat pentru control si igienizare la data respectiva si consider ca ar fi bine sa te duci.
Cat despre ulei ce este atat de "MEGA CIUDAT" ca uleiul se pune din bidoane de 1, 4 sau 5 litri?
La tine au venit cu o galeata din care au turnat ulei in motor asa cum scoate mustul din butoaie toamna? Sau au plimbat un butoi de 50 de ocale si au turnat cu polonicul?
La toate reviziile de pana acum uleiul a venit ambalat in bidoane de 1 sau 4 litri si inainte de a fi predate mecanicului angajatul de la receptie mi-a prezentat absolut toate materialele aduse.
Daca vrei si tu asa ceva programeaza-te la General Autocom Buzau.
- Likes 3
Comment
-
Daca are cineva treaba pe la pompa de benzina, s-au schimbat datele problemei. In loc de capacul filetat ce se putea desface fara prea mare efort, acum ne sunt pusi muschii la grea incercare, eu am reusit sa indoi o cheie inelara cu cot de 30. Dar mi-am facut damblaua. Mai multe detalii cu improvizatia, gasiti in poze.
Sa nu uit, gaura din rezervor pe unde se scoate pompa de benzina e aproximativ la fel de mare ca si corpul pompei, intai trebuie scoasa sarma plutitorului si lasat sa cada in rezervor. La remontare, invers, bagati pompa, prindeti plutitorul si apoi strangerea finala a "inelului", pe care eu am reusit s-o fac doar cu papucul stang apasat pe cheia imprivizata.
Recomand sa acoperiti pompa cu carpe, se vor aduna in timp mai putin praf/pietre in "gaura" unde se afla pompa, mai putin de aspirat cand e de umblat pe acolo.Attached Files- IMG_20200704_205019.jpg (78.7 KB, 267 views)
- IMG_20200704_205127.jpg (72.1 KB, 248 views)
- IMG_20200704_205832.jpg (48.5 KB, 237 views)
- IMG_20200704_193002.jpg (74.9 KB, 248 views)
- IMG_20200704_204813.jpg (56.0 KB, 244 views)
- IMG_20200704_192548.jpg (95.6 KB, 252 views)
- IMG_20200704_211005.jpg (57.9 KB, 247 views)
- IMG_20200704_210632.jpg (81.2 KB, 243 views)
- IMG_20200704_210321.jpg (86.5 KB, 248 views)
- IMG_20200704_211320.jpg (89.9 KB, 234 views)
- IMG_20200704_212035.jpg (71.6 KB, 253 views)
- IMG_20200704_213042.jpg (78.3 KB, 240 views)
- IMG_20200704_212139.jpg (43.3 KB, 243 views)
- Likes 6
Comment
-
Buna treaba, eu de luni de zile incerc sa imi fac curaj sa umblu la a tatalui, indicatorul din bord nu mai raspunde, probabil plutitorul e blocat sau alte cauze...
Mi-am cumparat cheia speciala, caut timpul de lucru
Si..."Nenea Urs" am pretentii! Sfat: schimba sculele, din ce vad eu, aia nu e cheie serioasa, se observa latimea nefireasca pentru aceasta dimensiune. In plus, daca era aliajul corespunzator, nu reuseai neam sa o indoi...
In urma cu multi ani in urma am avut o patanie similara, din acel moment am cumparat nu set-uri ci chei piece by piece, scumpe, dar de incredere.
Sfat secund: poti incerca in conditii similare metoda: in timp ce este in tensiune cheia pe surub, bate cu ciocanul in cap (asta e ce face un ciocan pneumatic, de se desface mai usor)Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
- Likes 4
Comment
-
Cam asa e.
Cu "sculele" actuale se cam "vad" reducerile de costuri (si eu am tot cautat unele mai sanatoase, am mai pastrat si din cele vechi de pe vremea "odiosului").
Iar sfatul secund suna al unui "meserias batran" (ori unul care a desfacut ceva astfel de asamblari).
PS: eu nu prea mai gasesc timp (de la o varsta devine tot mai important), nici spatiu si nici chef pentru asa "lucrari", tot in reprezentanta as ajunge daca ar fi cazul (la fel ca si toate celelalte "mizilicuri").
Insa apreciez abnegatia, priceperea si dorinta unora de a exploara si\sau "surubari" singuri (apoi impartasesc si celorlalti aceste experiente). Toata stima pentru astfel de oameni!
(am remarcat si pantofii cu bombeu metalic)
- Likes 2
Comment
-
De pe emag. https://www.emag.ro/cheie-universala...f_id=322650552
Ma uitam la comentariile produsului. Nu inteleg la ce se refera "slaba calitate". La ce dimensiuni au piesele kit-ului si ce trebuie sa desfaca = capac de plastic...cum ar fi trebuit sa arate?!?!?
Incerc sa imi fac curaj in vara asta si voi reveni cu ceva comentarii.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by szaszhuni91 View Postrevizia de azi, 0,9 TCe, Logan Sl Plus, 2018, a 4-a revizie, 40000km:
flitru ulei 34,9 lei
filtru aer 44,3 lei
filtru habitaclu 87,89 lei
Dacia oil premium 5w30 1l 40,13 lei +ecotaxa
Dacia oil 4l 138,62 lei +ecotaxa
spray clima 58,98 lei
manopera (2:50 ore) 262,5 lei
total: 669,93 lei
Comment
-
Originally posted by danLaza View PostEu prefer sa merg la reprezentanța deoarece nu am încredere în uleiurile de pe piață și nici a filtrelor. Daca ei pun ulei prost tot ei vor face reparațiile de decurg din acest motiv.
Comment
-
Si la reprezentante sunt angajati tot felul de oameni..
In primul rand si reprezentantele se aprovizioneaza tot de la firmele ce livreaza piese (si uleiuri), iar mai apoi am aflat de niste cazuri pe la reprezentante unde s-au gasit prin vestiare dulapuri pline cu bidoane de ulei, placute de frana, etc..
Oare de unde erau?..
Personal, eu fac reviziile (pentru masina in garantie si distributia la celelalte in afara garantiei) la reprezentanta cu piesele proprii, luate de la magazine de incredere, cu certificat/factura.Si am reusit sa vizualizez sau sa fiu de fata in momentele cheie in service (montare curea, turnare ulei).
PS: filtrul de habitaclu l-am montat mereu singur, gratie sfaturilor de la colegii de pe forum.
- Likes 3
Comment
Comment