Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by oBED View Post

    Si mai conteaza si motorul masinii. Cu cat motorul are capacitate cilindrica mai mica, cu atat frana de motor va fi mai mica.
    Da, ai dreptate. Mașina mea după 4 ani de utilizare și numai 27,000km nu are nevoie de schimb de plăcuțe, folosesc mult frână de motor, chiar dacă este de numai 900cm/c

    Comment


    • Nu prea face 0.9tce frana de motor. Spre deloc. Dar e un motor usor, care nu prea solicita franele prin greutatea lui.

      Comment


      • Nici aia aproape80siceva mirtoage nu ajuta la uzura frinelor
        Last edited by george.sce; 20 July 2020, 15:54.

        Comment


        • 2 ani și 3 luni, ~42000 km, 95% București, uzură plăcuțe 1/4. Cel mai mult contează stilul de condus. Vad mereu in trafic colegi care frânează inutil. Asta se traduce in consum crescut de combustibil și uzura prematura plăcuțe de frână. Trebuie folosita cât mai mult inerția autovehiculului. Deși 0.9 nu sta așa bine la capitolul frana de motor, faptul că robotizata trece prin toate treptele la folosirea cu blândețe a frânei, este un avantaj. Când cobor pe serpentine dau drumul la clima pentru un plus de frână de motor. E mai prost în modul ECO, pentru consum scăzut de combustibil, la vale cred că, calca ambreiajul. Senzația e de ,,sanie cu zurgălăi,,

          Comment


          • Cati milimetri aveau initial si cat au acum? Ca mi se pare cam mica uzura. Nici eu nu prea folosesc frana, dar nu reusesc nici sa merg 160000 km cu un set de placute.
            Nu inteleg totusi bine, ai easy-r? Ca la cutie automata folosesti mult mai mult frana ca la manuala.

            Comment


            • Plăcuțele sunt uzate trei sferturi. Am easy-r, care daca nu frânez violent, retrogradează prin fiecare treapta, combinând astfel de fiecare data frana de motor cu cea de serviciu.

              Comment


              • "2 ani și 3 luni, ~42000 km, 95% București".... e ceva...

                Cu franele tin minte sfatul dat de " batranu' " cand eram tanar fecior: Mai copile, sa stii ca fiecare frana te costa. Si au mai fost cateva care in traficul actual ar parea basme.
                Apoi la vale "asa face toate"... "automatele" (unele mai mult, altele mai putin), am avut si hidramata de 4500cmc si tot sanie era (deh, tot inertia bat-o vina), la fel si altele cu tot felul de senzori-menzori pe ele. Si cu ECO ar fi o intreaga discutie dar nu mai intru in ea.
                "Ca la cutie automata folosesti mult mai mult frana ca la manuala" asa e, dar pe langa "frecventa" conteaza cred si "intensitatea". Iar cand am scris despre "jocul cu cele doua pedale" (valabil si in subiectul de fata) cineva a sarit "in sus". Nu dezvolt pentru ca oricum fiecare e "mai sofer" decat ceilalti.
                Last edited by Gil26; 20 July 2020, 22:56.

                Comment


                • Deci am putea aproxima ca mergi 50.000km in Bucuresti cu un set de placute de frana. Putin probabil dar nu imposibil, mai ales daca ai un stil de conducere foarte linistit.
                  Ca de obicei Gil26 scrii foarte mult si nu imi e clar ce vrei sa spui. Ca fiecare frana costa? Si fiecare acceleratie si fiecare viraj. Si orice aprindere de bec sau utilizare de AC.

                  Comment


                  • Anul trecut la una dintre revizii pe elevator era si un Logan 1.5 dCI 90 CP, cutie manuala, discutam cu proprietarul, schimba si placutele de frana la aprox 25 000 km.

                    Comment


                    • Tocmai ce am avut de facut un drum pe DN 11 cu coborare pe partea dinspre Brasov. Cine a fost pe acolo stie ca sunt vreo doua linii lungi de coborare iar 0,9 TCe cu Easy -R a facut destul de bine frana de motor chiar si cu Eco activat. Nu ca un 1,5 dCi dar orisicum nu este nimic de reprosat cat timp stii cum sa combini coborarea in frana de motor cu frana de serviciu.

                      Comment


                      • @ valioglu, cu tot respectul se pot numara cuvintele din postul #5782 (cu\fara citate) si cele alaturate.
                        Iar ideile sunt destul de clare (desi subiectul e putin "subiectiv" si fiecare poate intelege ce\cum doreste).
                        Da, cred ca orice frana costa (mai ales cele inutile si relative).
                        Iar "Ca la cutie automata folosesti mult mai mult frana ca la manuala" se poate sintetiza intr-un singur cuvant: depinde.
                        (asta cred ca ar fi si raspunsul la intrebarea colegului Luciano2, vezi si raspunsurile colegilor).

                        Cu toata stima, punct aici din partea mea.
                        Last edited by Gil26; 21 July 2020, 16:53.

                        Comment


                        • Ah, da...Discutia cu "cineva"("experimentat") despre "jocul cu cele doua pedale" era si pentru ambreiaj (similaritati interdependente​) pe topicul de Easy-R (cred ca este destul de clar).

                          Comment


                          • 1.0SCe, revizie 2 ani - 19000Km
                            434 lei la Bras in Iasi. Am inteles ca Renault nu mai lucreaza cu Total pentru Elf si acum au parteneriat cu cei de la Castrol asa ca am schimbat vechiul Evolution RN-TECH 5W40 cu GTX RN-SPEC 5W-40 RN 710.

                            Comment


                            • E egal cu zero catastrolul. Mai bine ar fi Valvoline Synpower sau Maxlife 5w40,părerea mea. Sau continua pe elf evo 900sxr 5w40 in continuare

                              Comment


                              • Later edit, am văzut o analiză de castrol rn17 5w40 e bun, ca abia au făcut parteneriat cu reno, dar nu stim cat timp tine calitatea.
                                Iarăși bun pe analize castrol stop start a3b4 5w30

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google