Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu ştiu, probabil că nu.

    Comment


    • Originally posted by Luciano2 View Post
      Apropo ştie cineva vreun tutorial sau vreun post pe aici despre cum se schimbă filtrul de habitaclu la dci?


      In clip, la montare a fost pus gresit, adica trebuie pus ca si cel vechi, cu dungile pe verticala. Si atentie la sens, ca filtrul are un marcaj cu o sageata, sa stii cum trebuie montat.
      Last edited by emilian_rks; 5 August 2020, 10:21.

      Comment


      • Cu placere, mai e si asta: https://www.youtube.com/watch?v=t4TwcNwZDhQ

        Comment


        • 2 filmulețe și 2 stiluri diferite de montaj,primul cu lamelele pe orizontala al doilea cu lamelele pe verticala, care este cel corect?

          Comment


          • Corect cu lamelele pe vericala si sageata spre scaune ,

            Comment


            • In service mi l-au pus cu întăriturile pe verticala și săgeata spre exterior, oricum mulțumesc.

              Comment


              • Au fost sterse posturile "pe aratura". Recititi, va rog, titlul topicului.
                Cei 2 colegi au acum parte de putina liniste, sa speram ca vor intelege rostul acestei vacante
                Schema se pare ca este clasica: unul agita batzul prin gard si celalalt riposteaza, in diverse moduri, inclusiv cu injurii.
                Nici unul nu a facut apel la report, nici alti useri (doar pentru stergerea unor posturi...)

                Va rog reveniti la subiectul principal, (si pe orice alt topic tratati subiectele cu calm, intelegere si diplomatie pentru colegi mai "vechi" dar si pentru cei novici).
                Va readuc aminte: suntem aici pentru a invata lucruri noi, a ne ajuta reciproc, a capata sau a da sfaturi.
                Nu este o competitie in care cine stie mai multe, mai dibaci, mai tehnic etc (mai, mai ...) castiga.
                Multumesc!
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • Originally posted by 77sky View Post
                  .... Recititi, va rog, titlul topicului.
                  ...
                  Care este titlul? Glumeam...
                  Trebuie sa fac revizia de 4 ani. Schimbat lichide, distributie etc. Mi-e frica sa merg in reprezentanta sa le schimb. Am in plan sa merg la o reprezentanta (AMG) unde am avut si neplaceri si satisfactii dar merg acolo doar pentru garantia lucrarii (adica daca apare vreo problema sa nu mi se spuna ca n-am facut lucrarea in "service autorizat sau reprezentanta"). Piesele mele, manopera lor. Mi se pare scump (cca 550 de lei dupa spusele "baiatului" care se ocupa de situatie).
                  Stie cineva o reprezentanta sau service "autorizat Dacia" mai ieftin? Am dat pe piese deja 850 de lei fara ulei si filtre (nu zic de bonusul primit cand am luat piesele).
                  Multumesc anticipat!

                  Comment


                  • Recomand service Alexandria, manopera scumputa cu piesele tale sau la Vălenii, este mai ieftin.
                    Aș vrea să fac și eu un test de compresie, îmi puteți recomanda și mie un mecanic priceput și de încredere?

                    Comment


                    • Poate era mai bine daca mergeai pe variata piese+montaj (la distributie) la un servis , eviti eventuale contradictii legate de o defectiune . Ce a cauzat ruperea curelei ?. ...manopera sau piesa in sine.Cum demonstrezi...intr-un final iti reperi pe costul tau masina numai ca sa poti sa o utilizezi mai repede .

                      Comment


                      • Voi cumpăra kitul de distribuție și accesorii direct din reprezentanță, data trecuta diferența a fost de doar 120 lei (piese cumpărate + manopera), însă cureaua de accesorii scârțâia după 10k. Mers la ei, verificat și strâns cureaua, altfel cine știe ce probleme aș fi avut.

                        Comment


                        • aveai o alternativa, un fel de "kit de reparatie", la prima mina - turnai cu niste apa pe cureaua aia (de multe ori scirtiie din cauza prafului - il apasa, il macina). daca zgomotul incepea sa se reauda dupa 1-2 zile - da, aveai o problema; daca nu, era sa fie vorba doar de praf. se mai intimpla si la altii (si nu nu ai cum "unge" din exterior o pompa de apa).
                          na, zic si io din ce-am mai patit, nu tre' sa ma crezi pe cuvint.

                          Comment


                          • Cureaua a fost slabă, sau s-a slăbit la primul îngheț. Au pus aparatul pe ea și au strâns-o la valoarea care trebuie, de atunci fără scârțâit.

                            Comment


                            • Intreb si eu... curelele acestea luate la pret "bun", au si ele un termen de fabricatie scris pe ambalaj? Ca sunt din cauciuc si intervine discutia despre stocarea pe raft a anvelopelor sau uleiului. Eu, de exemplu, stiu ca am luat filtru de habitaclu "la promotie" si era la expirare. Nu stiu cat de activ mai era stratul de carbon din el. Si uleiul la fel. Tot la promotie, tot statuse vreo doi ani pe raft.

                              Comment


                              • Exista o data de fabricatie printata pe curele, atat pe cea de distributie cat si pe cea de accesorii si in cazul 1.2 16v respectiv cea de alternator, nu mai stiu exact care cifra corespunde pentru luna/an, daca imi aduc aminte postez
                                Attached Files
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google