Confirm cele spuse de adi90
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Deși îmi achiziționez piesele singur , în garanție, "de unde trebuie și ceea ce trebuie"( de origine), basca, mai și împărtășesc cu alții, nu pot sa nu remarc "ironia" unora, care cred ca, dacă faci asta, "nu ești în stare sa întreții o Dacia". Ceea ce e scump, nu înseamnă ca e întotdeauna și cea mai buna alegere făcută, iar băieții de "meserie" din asta trăiesc.
- Likes 4
Comment
-
salut,
saptamana trecuta mi-a aparut cheita in bord + am primit si un mail de la mydacia ca e momentul sa merg cu masina la revizie, buun. Sun la acelasi service unde am facut si precedentele 2 revizii ( ultima m-a costat 598 lei) si mi-a zis ca pretul ar fi undeva la 900 de lei!! revoltandu-ma si luandu-l la rost pe interlocutorul meu, acesta a inceput sa bajbaie ceva pe acolo de ulei cum ca nu ar mai pune castrol ci dacia.. si ca din marinimia lui imi scade pretul reviziei la 700 de lei.
De ce nu la 600 ca anul trecut? ce s-a schimbat ?? nimic... doar sa mai pape si ei niste bani in plus.
Aia e.. am facut programarea saptamana urmatoarea si dupa ce am inchis telefonul.. mi-am amintit ca loganul meu tocmai ce iese din garantie in urmatoarele zile...asa ca am anulat si am ales alt service auto (autorizat rar) si pretul final este 415 lei cu piese de origine + ulei elf.
- Likes 3
Comment
-
Revizie Logan II, 1.0 sce 2019. Am zis ca vreau sa vad bujiile vechi, cred ca le-au pus in ambalajul bujiilor noi. Dupa codul de pe cutie nu par sa fie compatibile cu 1.0 sce, dar motorul merge bine cu ele. Pe cele originale scria REA10MX, nu REA8MX.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.
- Likes 1
Comment
-
azi am facut revizia nr 3 ( prima in afara reprezentantei) si am aflat de la mecanicul care s-a ocupat de masina urmatoarele:- filtrul de polen nu a fost schimbat niciodata - explicatia : filtrul de polen ar fi fost cel cu care ies masinile din fabrica, marca renault si un cod de bare anume... ( cica mecanicul ar fi lucrat in fabrica )
- reviizile nu sunt obligatorii in reprezentanta ci pot fi facute la orice sevice atestat rar insa cu piese de origine, nu aftermarket
asadar.. poate e de folos cuiva ceea ce am invatat eu azi.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by tao View Postazi am facut revizia nr 3 ( prima in afara reprezentantei) si am aflat de la mecanicul care s-a ocupat de masina urmatoarele:- filtrul de polen nu a fost schimbat niciodata - explicatia : filtrul de polen ar fi fost cel cu care ies masinile din fabrica, marca renault si un cod de bare anume... ( cica mecanicul ar fi lucrat in fabrica )
- reviizile nu sunt obligatorii in reprezentanta ci pot fi facute la orice sevice atestat rar insa cu piese de origine, nu aftermarket
asadar.. poate e de folos cuiva ceea ce am invatat eu azi.
Stai liniștit, nici filtrul de ulei nu a fost schimbat , niciodată, la mine după garantie , la cea veche, a fost desfacut cu mox-ul, bucata cu bucata. Sa nu mai zic de ulei, ori nu îl scurge tot, ori.....priviți culoarea la 200 km ... scos cu seringa pe topic-ul dedicat.Last edited by alex1ioan; 23 April 2021, 22:53.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by tao View Postazi am facut revizia nr 3 ( prima in afara reprezentantei) si am aflat de la mecanicul care s-a ocupat de masina urmatoarele:
2 reviizile nu sunt obligatorii in reprezentanta ci pot fi facute la orice sevice atestat rar insa cu piese de origine, nu aftermarketAttached FilesPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
Comment