Daca proprietarii de reprezentante nu si-ar bate joc de angajat si i-ar plati direct proportional cu tarifele practicate, nu am avea nevoie de manuale, PDF-uri, tutoriale, am merge la service si nu ne-am mai complica sa facem reviziile/intretinerea singuri. Eu am facut la ei 2 revizii, a 3-a am facut-o singur, chiar daca mai aveam garantie 6 luni, in caz de aparea o problema de garantie, nu aveau cum sa stie ca eu mai am o revizie facuta. Apropo, au strans filtru de ulei ca ultimii carpaci, deabea l am desfacut. la urmatoarele revizii, nu am avut nici o problema in a-l desface. Nu stiu daca mi-as mai luat tot dacie noua, serviceul post vanzare fiind principalul motiv.
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Doar in acest topic sunt destul de multi colegi care au scris ca prefera sa isi faca reviziile si intretinerea masinii singuri (au si unde\cu ce, au si priceperea indemanarea si cunostintele necesare). Am toata aprecierea pentru ei, isi fac aceste lucrari mult mai bine decat orice alt mecanic\electrician din service si mult mai bine si mai ieftin plus ca au grija mai bine de bunul lor, iar documentatiile le-au fost de ajutor: ordinea operatiilor, localizarea si modul de demontare\montare, coduri, cupluri de strangere, scheme electrice, etc. etc.
De acord, din pacate in multe reprezentante (si la alte marci nu doar Dacia) sunt destul de multi ”meseriasi” doar cu numele care nici nu sunt platiti corespunzator, dezinteres, carpaceala, costuri foarte mari, lipsa de respect fata de client, etc., dar nu cred ca este bine sa generalizam, sunt si reprezentante OK sau care isi fac destul de bine treaba (am mai scris despre asta, nu mai detaliez). Iar pana la urma cred ca fiecare isi intretine masina cum considera, unde si cum doreste, dupa posibilitati, ....
Drumuri bune!
- Likes 2
Comment
-
Stiu ca sunt off topic dar atat vreau sa relatez: azi am fost la Dacoserv Preciziei, cu problema cu becul buclucas. Trecand peste faptul ca desi am facut programare la 8, a trebuit sa dau din coate serios pe acolo ptr ca mai erau vreo 6-7 care se bagau in fata, fiecare cu problema lui, o debandada totala, nu exista rand, nimic, persoane care au venit dupa mine au fost luate de mecanici inainte, in fine.. Pe la 8.30 tipul plictisit de la receptie a sunat pe un nea Dorel electrician (o sa vedeti de ce il numesc asa) ca sa se ocupe si de problema mea. Ma duc in curte, astept vreo 10 minute si apare un nene la fel sictirit, ma pune sa aprind pozitiile, sa calc frana, ii explic situatia, ma intreaba rastit " ce bec ati pus?" " am pus un bec cu codul care scria in manualul de intretinere", apoi plictisit se apuca sa scoata lampa stanga, (aici voi povesti la topicul de probleme tehnice).....buun , inlocuieste becul si plec, convins ca nu a prins cum trebuie in spate toate cele 4 cleme mici de la capacul pe care sunt becurile. Nu stiu, am avut eu convingerea asta. Ajung acasa, si ce credeti?? Scot lampa, numai de-al naibii, ma chinuia gandul ca nu a facut treaba cum trebuie, si... 2 din cele 4 cleme nu erau prinse cum trebuie, din lene si din graba nu impinsese cum trebuie incat sa faca acel clic ) Le-am prins cum trebuie si am pus lampa la loc. Acum intelegeti de ce l-am numit Dorel, si a mai si tusit scurt, ofuscat, cand dupa ce a terminat i-am urat sanatate, fara sa-i dau niciun leu )
Comment
-
Originally posted by Gil26 View PostInca un exemplu in care manualele de reparatii au putut sa fie de folos, asta chiar daca cineva le tot "huleste" tot timpul pe unde si cand poate (PDF-uri inutile, yadda yadda....= strugurii sunt acri ).
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by Gil26 View PostDoar in acest topic sunt destul de multi colegi care au scris ca prefera sa isi faca reviziile si intretinerea masinii singuri (au si unde\cu ce, au si priceperea indemanarea si cunostintele necesare). Am toata aprecierea pentru ei, isi fac aceste lucrari mult mai bine decat orice alt mecanic\electrician din service si mult mai bine si mai ieftin plus ca au grija mai bine de bunul lor, iar documentatiile le-au fost de ajutor: ordinea operatiilor, localizarea si modul de demontare\montare, coduri, cupluri de strangere, scheme electrice, etc. etc.
De acord, din pacate in multe reprezentante (si la alte marci nu doar Dacia) sunt destul de multi ”meseriasi” doar cu numele care nici nu sunt platiti corespunzator, dezinteres, carpaceala, costuri foarte mari, lipsa de respect fata de client, etc., dar nu cred ca este bine sa generalizam, sunt si reprezentante OK sau care isi fac destul de bine treaba (am mai scris despre asta, nu mai detaliez). Iar pana la urma cred ca fiecare isi intretine masina cum considera, unde si cum doreste, dupa posibilitati, ....
Drumuri bune!
Dar chiar si asa, desi ma programase la 10,abia pe la 15 a inceput sa lucreze la masina mea, ca facea un ciubuc pe spaga la o masina la care nu avea el voie sa lucreze ci trebuia sa mearga la ramura de garantii la parter.
Vazand ca e nesimtit m-am dus si am facut scandal gen Gil26 pe la ala de la poarta care ma repartizase pentru reparatie si la seful de garantii, care au venit si l-au luat la suturi pe mecanic pe buna dreptate.
- Likes 2
Comment
-
Cred ca am scris destul de clar ca sunt reperezentante si reprezentate, mecanici si mecanici, etc. desigur insa ca fiecare intelege cat si cum poate, si chiar daca unii tot vor denatura detaliez putin:
Programarea o fac telefonic cu 7-8 zile inainte, cand ajung la receptie (cu vreo 5 minute inainte) incep cu "Buna ziua, va rog sa ma ajutati si pe mine cu...”, din momentul cand predau cheile si pana le primesc inapoi la toate reviziile efectuate (destule la aprox 10k km) a durat in medie cam o ora si jumatate (am mai scris asta), doar la ultima am asteptat apropape doua ore (a durat vreo 15 min pana sa o urce pe elevator pt ca erau multe masini ale ”administratiei locale” au fost desprafuiti si tamburii plus ca am cerut doua verificari extra fata de revizie). La masina au lucrat pana acum doi mecanici pe care deja ii cunosc destul de bine (intrand si in atelier si dicutand una alta) toti insa sunt in varsta au experienta si sunt meseriasi buni (unul bun se vede si dupa cum pune mana pe unelte, unde se uita, cum lucreaza, etc.), cand nu sunt in shop floor pot vedea din sala de asteptare ca respecta toate procedurile sau mai rad\glumesc cu inginerii din reprezentanta ori mai pun unele intrebari legate de masini sau altecele (iar dupa raspunsurile primite si ei ”stiu meserie”). Pentru ca s-a mentionat nivelul de ulei a fost tot timpul exact intre min si max (asa cum l-am pus si eu la toate masinile detinute in 30 de ani), a fost in bidoane de 1L sigilate (nu butoi) la ultima a avut alt ”ambalaj” in cel de 5 L, uleiul ramas s-a pus in portbagaj, tot timpul am fost intrebat daca doresc si restul pieselor schimbate in punga (la una le-am luat si am facut o analiza a particulelor pentru ca am acesta posibilitate, la restul nu m-au mai interesat). Si desigur ca la plecare inchei cu ”Multumesc mult, o zi buna in continuare...” pentru ca sunt multumit de serviciile lor. Pentru aceeasi reprezentanta un coleg de serviciu dupa prima revizie la masina sa noua a renuntat la serviciile lor si la garantie (apeland la alt service) fiind total nemultumit, cand asteptam la o revizie la receptie a venit o persoana sa faca programare i s-a spus peste vreo 6 zile si a inceput sa faca scandal ”vai de mama voastra de reperezentanta Dacia, etc....”, am si prieteni\cunoscuti multumiti dar si nemultumiti, asa ca reiterez: sunt reprezentante si reprezentante dar si clienti si clienti, iar toate acestea fiecare le intelege\interpreteaza cum doreste.
Toate cele bune!Last edited by Gil26; 29 September 2021, 06:42.
- Likes 3
Comment
-
Cum la 4 ani sau 60k km se recomanda "schimbare curele accesorii si galeti" , o sa pun cateva capturi pentru a-i ajuta pe cei care doresc sa faca aceasta operatie singur.
Codurile curelelor pentru 1.0 sce (coduri generate dupa VIN-ul masinii personale):
8201712784
8201712791
Pretul pieselor de origine, este in jur de 100 de lei/ bucata (trebuiesc comandate ambele). Cele de origine vin insotite fiecare de dispozitivul necesar montarii curelelor (nr 3 si 8 din capturile atasate).
Spor la treaba si sa fie cu folos!
Last edited by 77sky; 30 September 2021, 20:24.
- Likes 9
Comment
-
Originally posted by oBED View Post
astea sunt fantezii ... nu exista asa ceva,
test filtru ulei origine renault.
Last edited by 77sky; 3 October 2021, 10:48.
- Likes 2
Comment
-
Urmeaza sa fac revizia de 4 ani la Loganul meu 1.0 sce 2017, fara schimbul de ulei si filtre pe care l-am facut in luna iulie. O sa imi cumpar singur cele necesare. Pe langa cele 2 curele de care s-a vorbit mai sus, voi schimba antigelul si lichidul de frana. Din cate am inteles ar fi nevoie de 3L antigel, 3L apa distilata si 2 bidonase de 0.5 L lichid de frana DOT4, in total 1L. Informatiile mele sunt corecte? E nevoie de alte cantitati? Ms.
- Likes 2
Comment
Comment