A facut cineva revizia de 120k/6ani km? Cam cat costa? As vrea sa merg saptamana viitoare sa-i fac revizia de 120k.
Revizii Logan II
Collapse
X
-
La experienta ta cred ca stii mai bine decat oricine ce ai schimbat deja , ce ti-a mai ramas de schimbat si cam de unde le poti cumpara mai ieftin si in siguranta . Sa recapitulam : ulei 5w40 A3/B4 , toate filtrele , cureaua de accesorii ? . pompa de apa ? , bujiile cu ciclu de 60000 km, placute si discuri de frana , igienizare traseu AC , antigel , lichid frana , inspectare rugina pe sub masina , inspectare joc rulmenti si jocuri la directie , verificare bucse , in special cele silent .
Cam multe , dar cred ca unele le ai deja in termen .
Comment
-
multumesc, ai fost de un real ajutor...not...La fiecare revizie se schimba standard niste componente/se fac niste operatii standard. Eu reviziile le fac la reprezentanta (am nevoie de garantie...n-am timp de gigel din colt). Dar cum n-am mai facut revizia de 120k la longa II...nu stiu cam care-i costul (discurile de frana de ex, nu cred ca se schimba la 120k...se schimba cand se inregistreaza uzura...si nu tine de revizia normala)
- Likes 2
Comment
-
În ceea ce privește cureaua de accesorii recomand sa se schimbe la 60 000km.Eu am lăsat-o pana la 80000km asa cum scria în fisa de întreținere și fix la 80000 de km mi s-a rupt pe jumătate pe o lungime de 15-20 cm. În ceea ce privește rola și întinzătorul curelei mai mergeau încă mult și bine,nu erau uzate dar le-am schimbat și pe acelea.
- Likes 2
Comment
-
torquemada multam. Din 2016 toamna (chiar inainte sa se lanseze Logan II facelift). Deci trebuie sa pregatesc aprox 2000 lei
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by aurbrz View PostÎn ceea ce privește cureaua de accesorii recomand sa se schimbe la 60 000km.Eu am lăsat-o pana la 80000km asa cum scria în fisa de întreținere și fix la 80000 de km mi s-a rupt pe jumătate pe o lungime de 15-20 cm. În ceea ce privește rola și întinzătorul curelei mai mergeau încă mult și bine,nu erau uzate dar le-am schimbat și pe acelea.
Totusi Dacia se bazeaza pe ceva daca a marit termenul de la 60 000km la 80 000km , eu ma apropii de 110 000 si inca merg pe cea din fabrica dar a inceput sa se auda o rola ( zornaie f putin la relanti ,uneori). Bineinteles ca in primavara voi schimba tot kit-ul , dar sunt multumit per asamblu de durata de viata a kit-ului de accesorii.
- Likes 1
Comment
-
Iar începem... la 0,9TCe ai 3 tipuri de kit de accesorii* (iar codurile nici nu le mai pun la socoteală), fiecare vine cu alt grafic de înlocuire (vezi celebrele tabele/fișa de întreținere).
*
2 role + întinzător (revizii la 20000km/360 zile)
1 rolă + întinzător (folosită și pe 1,2 TCe) (revizii la 20000km/360zile)
0 role și fără întinzător (revizii la 30000km/360zile)Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 2
Comment
-
Legat de schimbul curelei de accesorii desigur ca fiecare procedeaza asa cum doreste, pentru masina din semnatura 1.5 dCi producatorul recomanda schimbarea ei si a celei de distributie la 80 000 km sau 4 ani, acum am 62 000 km si 4 ani si aproape 5 luni, eu voi proceda asa cum a scris si colegul aurbrz, acum vreo doua luni la ultima revizie am stat in cumpana daca le voi schimba sau nu, tinand cont ca sunt de prim montaj (cu toate piesele OE de la masina asta nu am avut probleme) si modul de exploatare al masinii am decis sa o schimb la urmatoarea (estimez cam prin primavara) chiar daca nu voi atinge limita de km am depasit termenul iar cu aceasta curea dar mai ales cea de distributie nu ma joc prefer sa le schimb decat sa am alte ”belele” mult mai mari.Last edited by Gil26; 21 November 2021, 19:12.
Comment
-
Comparăm mere cu pere
La dCi o curea de accesorii ruptă poate duce la o distribuție ruptă(capace de plastic)
La 0,9TCe și oricare alt TCe de pe Dacia, curea de accesorii ruptă = lipsă răcire și încărcare fără alte stricăciuniPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 2
Comment
Comment