@ Maiorul1230, despre curatarea locasului vezi si pct.1 din procedura la montaj (prima captura), iar despre igenizarea instalatiei poate sa fie o discutie separata, eu nu am facut-o pana acum pentru ca nu a fost necesar, dar filtrul habitaclu il schimb cam la 5 luni intermediar intre revizii (sunt si putin mai "sensibil") chiar si asa este destul de imbacsit, curat putin si pe acolo chiar daca nu se aduna prea multa "mizerie", iar AC-ul functioneaza ireprosabil, il folosesc cam 80% din timp pe an doar in modul automat si isi face bine treaba atat vara cat si iarna (nu am avut vreo problema gen zgomote, flux necorespunzator, pierdere freon, scurgere infundata, etc...)
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Deci din fabrica vin montate gresit, cu pliurile verticale ( partile dure sunt sus si jos ) ? Inclusiv in orice film, initial, ele sunt deja montate cu pliurile verticale.
Iar faptul ca este foarte multa mizerie jos, nu e normal ? Asta trebuie sa faca filtrul - sa permita doar aerului sa circule prin el, restul mizeriei sa ramana acolo.
- Likes 1
Comment
-
Desigur ca roata masinii "se invarte" si cu filtrul de habitaclu avand pliurile orizontale sau verticale, apoi rolul unui filtru cred ca este acela de a retine particule, impuritati, etc, dar clar ca depinde de fiecare ce\cum considera si prefera\doreste, ex in cazul de fata acestea sa fie retinute de filtru sau "adunate" jos (iar daca ne uitam putin mai atent si la locas vedem ca la unele filtre partea de jos nu se aseaza perfect, deci acele "mizerii" pot fi antrenate si chiar "purtate" dintr-o parte in alta), dar repet: pana la urma fiecare il poate monta asa cum considera...
- Likes 1
Comment
-
Ideal e sa știm cum se pune corect , ca ei oricum nu știu și nu le pasa. Asa cum îl pun ei nu e bine, frunzele șuiera prin aeroterma, se simte un miros de îmbâcsit, câteva secunde, la pornirea AC.ului, chiar la 1-2 luni de la schimbare, în ciuda efortului meu de a lăsa aeroterma sa usuce instalația , după un drum lung. Normal, astea sunt "mofturi" , masina merge înainte, chiar dacă săgeata sau filtru e invers.
Comment
-
-
eu am facut manopera si anul trecut si acum 2 ani in august si mereu m a costat aproximativ la fel....unde ai gasit tu la jumate? La ce reprezentanta? Sa nu mai zic ca la meridian nici nu te primeste cu piesele tale, trebuie sa le cumperi de la ei. La prima revizie in 2019 m a costat 700 de lei manopera si piesele de la ei....
Comment
-
Nu are legătură, diferența o face " provincia"(acum am vaz). Anul trecut , la Daperom Pitești, filtre și ulei, 140 ron manopera, am atașat la vremea respectiva , preturile, nu se pune problema de proveniență pieselor. Eu nu am sa schimb cureaua și lichidele, deși e a 4 -a , la doar 35k km, chiar dacă "a îmbătrânit " și lichidele s.au "trezit", credincios-credincios, dar nu mai rău decât Papa.Last edited by alex1ioan; 28 March 2022, 16:17.
- Likes 1
Comment
-
Si la mine in Biblie scrie ca aŕ trebui schimbate la 4 ani sau 80k km, acum am aproape 5 ani si 65k km, tinand cont insa cum am exploatat si intretinut masina si ca sunt piese OE am decis sa le schimb la urmatoare revizie (la 70k km, pana acum reviziile le-am facut cam la 7-8 luni si 10k km, de cand cu virusache asta insa nu am mai circulat asa mult). Sunt un ortodox de rit vechi, am avut grija de toate gioarsele detinute pentru ca m-am folosit de ele, si de Sanderica chiar imi place si sunt multumit (nu bate nu troncane, nici macar un greieras, totul functioneaza ireprosabil ca in prima zi, fara absolut vreo problema tehnica, de aceea chiar si acum ii rasfat doar cu pacura premium insa trage si "ara" bine tractorasul). E adevarat ca sunt si drept-credinciosi care fac reviziile mai rar si schimba curelele la fel (au fost si unii care le-au tinut si vreo 7-8 ani dar au facut km putini) insa a mai fost si cate un Toma Necredinciosul care nu le-a schimbat si s-au rupt (si mai ales cea de distributie) si apoi s-au cait amarnic, pana la urma insa asa cum am mai tot scris: fiecare cu credinta sa (si nu voi intra in vreo polemica pe tema asta cu vreun ateu)....
- Likes 3
Comment
-
Am remarcat, fata de logan 1, luat tot de nou,ca logan 2 , e mult mai rezistent la mecanica. Primul , la km ăștia, avea deja joc în capetele de bara și piloții praf. Regimul de mers-neschimbat, drumurile-la fel și cred cu tărie ca, logan 3 e o evoluție, din toate punctele. Asemeni colegului, super mulțumit, ca în prima zi, fără probleme, ceea ce va doresc tuturor.
- Likes 1
Comment
-
Stiam asta, ai scris destul de clar in postul #6212 de aici: https://www.loganclub.ro/forum/forum...95#post3668095
si mai sunt cateva astfel de exemple, pana la urma fiecare procedeaza cum doreste si face cand\cum considera reviziile sau schimbul de piese...
- Likes 1
Comment
Comment