Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cam asa arata la mine.
    Dar atentie numai cu motorul pornit dupa oprirea motorului dispare din CB acesta informatie.
    Attached Files
    sigpic

    Comment


    • Hasserro aceleasi ceasuri se pun si pe Duster.
      sigpic

      Comment


      • La logan 1 1,5 dci ambition exista functia asta? Referitor la raporturile de frana ... din ceea ce stiu 70% este pe fata iar pe spate este de 30%, rapoartele ideale, iar diferentele de partea stanga la dreapta trebuie sa fie foarte mici sau inexistente deoarece pe portiune alunecoasa masina poate trage intr-o parte ..... la raportul de 16-19% deja teoretic sabotii sunt dusi aproape de jumatate deci ceva nu este bine .... Frana spate este folosita de regula la viteza mare cand se pune frana, cand este incarcata si in anumite situatii de drum alunecos find activata de repartitorul de frana daca nu are abs sau de abs .... Cel mai bine poti verifica frana daca ii pui greutate mare si pui frana, la asa raport fata de ea goala o sa fie o mare diferenta si posibil sa simti ca nu tine cum ar trebui ...

        Comment


        • Originally posted by stoicanu View Post
          Cam asa arata la mine.
          Dar atentie numai cu motorul pornit dupa oprirea motorului dispare din CB acesta informatie.
          La mine nu apare aceasta informatie, si am consultat CB cu motorul pornit.

          Comment


          • Frana de mana e una si frana de servici spate e alta.
            Frana de servici spate lucreaza mai tot timpul dar cu o oarecare intaziere si intensitate data de repartitor.
            sigpic

            Comment


            • are dreptate bazilman, deja suntem mai multi care nu avem km ramasi pana la revizie in bord, si eu tot cu motorul pornit am incercat, si am versiunea laureat

              Comment


              • Stoicanu: la variantele fara abs repartitorul este activat de cantar de regula iar la cele cu abs de abs iar de lucrat nu iti lucreaza mereu ... la 40 - 50 km/h doar cu soferul nu se activeaza si frana de servici decat daca aluneca ... Daca functiona mai tot timpul nu se mai schimbau sabotii la 150.000 de km ci mult mai repede ...

                Comment


                • Poate ca exista linii de productie in functie de unde va merge masina: In Vest sau in EST sau daca nu chiar linie de productie, ca e costisitor, atunci "loturi" cu destinatie dinainte cunoscuta. Cred ca am nimerit una pentru EST, nu doar ca nu am CB complet, dar am fost "dotat" cu rugina inca din fabrica, deh..full..
                  "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
                  "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

                  Comment


                  • Tu ai luat all inclusive.

                    Comment


                    • Bazilman: este cado rugina :-)))))
                      Sunt diferente intre piete ... pentru tarile vestice sunt mai bine facute si cu ceva dotari in plus ... pentru estici ... daca tot au bani sa si le puna singuri sau pe principiul merge si asa :-)))))

                      Comment


                      • La estici, la orice problema pe care o intampini pe garantie ti se raspunde: ”asa fac toate”.

                        Comment


                        • Originally posted by C_Adrian View Post
                          Stoicanu: la variantele fara abs repartitorul este activat de cantar de regula iar la cele cu abs de abs iar de lucrat nu iti lucreaza mereu ... la 40 - 50 km/h doar cu soferul nu se activeaza si frana de servici decat daca aluneca ... Daca functiona mai tot timpul nu se mai schimbau sabotii la 150.000 de km ci mult mai repede ...
                          Logan fara ABS nu mai exista
                          Pune o frana mai violenta la 30km/h fara sa intre ABS si dupa oprire si eliberarea franei sa imi spui daca se lasa spatele.
                          sigpic

                          Comment


                          • Stoicanu ... loganuri fara abs inca exista si sunt primele variante, pe langa asta mai au si discuri de frana neventilate, ca nu se mai fabrica sunt de acord cu tine si asta de cand s-a dat legea in UE sa fie obligatoriu ca dotare standard abs pe orice masina fabricata de atunci, in mod normal logan 1 nu era conceput sa aibe abs decat la variantele de top sau ca optional. Nu am inteles faza cu lasatul spatelui.... botul se lasa si curul se ridica la orice frana pui datorita inertiei si a greutatii motorului si dupa oprit si eliberarea franei isi revine ....

                            Comment


                            • aici e vorba de loganul II nu de 1!

                              Comment


                              • Originally posted by C_Adrian View Post
                                Stoicanu ... loganuri fara abs inca exista si sunt primele variante, pe langa asta mai au si discuri de frana neventilate, ca nu se mai fabrica sunt de acord cu tine si asta de cand s-a dat legea in UE sa fie obligatoriu ca dotare standard abs pe orice masina fabricata de atunci, in mod normal logan 1 nu era conceput sa aibe abs decat la variantele de top sau ca optional. Nu am inteles faza cu lasatul spatelui.... botul se lasa si curul se ridica la orice frana pui datorita inertiei si a greutatii motorului si dupa oprit si eliberarea franei isi revine ....
                                Cu sa zis aici vorbim de L2
                                Da spatele se lasa dupa elibererea franei de picior cea ce insemna ca s-a activat si franele spate.
                                Aici am vrut sa ajung.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google