If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Placutele mu sunt de la Dacia.
Dacia nu face placute de frana.
Echiparea este facuta de Ate.
Sunt ecologice si inguste fapt ce duce la o uzura rapida a acestora.
Daca niste banale placute (schimbate la 17k), ulei si filtre ajung 1100 de lei, pai revizia care implica si schimb kit accesorii+fluide de lucru, o sa faca de rusine pretul unei revizii la Q7.
@ bc17 Pai cam asta e pretul. Placutele sunt destul de bune. Eu le-am schimbat pentru ca nu mai tineau pana la urmatoarea revizie
@ Mr k vorbesti prostii! Cat ai vrea sa coste o revizie de genul, 300 ron ? Tu ai fi multumit daca te-ar plati astia de la dacia sa mergi la o revizie moca
In alta ordine de idei, doar placutele de la un audi fac cat o revizie completa de la dacia
Last edited by Madutzu25; 17 September 2014, 09:20.
@ Mr k vorbesti prostii! Cat ai vrea sa coste o revizie de genul, 300 ron ?
~500 de lei cu placute si filtru motorina.
In alta ordine de idei, doar placutele de la un audi fac cat o revizie completa de la dacia
Vezi ca ala are placute si pe spate, iar discurile de frana sunt cat roata la Logan, iar pretul difera daca placutele sunt livrate cu contact indicator uzura. Plus ca era um pamflet comparatia, la un Q7 si CASCO pe 2 ani e cat ai platit tu pe toata masina.
Pretul asta poate la un service de 2 lei la coltul blocului. Noi vorbim de preturi de reprezentanta, in perioada de garantie a autovehiculului
Avem 4 audi in firma, deci stiu despre ce e vorba. Caz concret: discuri si placute pe fata, 4000 ron ( cu operatii aferente). Pret de reprezentanta.
Vezi ca ala are placute si pe spate, iar discurile de frana sunt cat roata la Logan, iar pretul difera daca placutele sunt livrate cu contact indicator uzura. Plus ca era um pamflet comparatia, la un Q7 si CASCO pe 2 ani e cat ai platit tu pe toata masina.
in afara de hyundai si kia nu exista revizii mai ieftine. Poate vrei sa dai o tura in ograda vw, ford sau opel. Sau sa vi cu un pret concret pentru o alta marca decat sa tot dai cu presupusu' ca reviziile sunt scumpe. Acum cateva luni ti-am dat o revizie de golf 6 si am zis sa imi dai un contraexemplu cu o ieftinitura de revizie. Nu ai fost in stare. Eu inca astept. Da pretul unei revizieila polo, la fabia sau la un astra. Sau la un peugeot 301. Evident pret DE REPREZENTANTA. Pana atunci, estimarile astea facute pe tavan sunt degeaba
Cand am pus revizii mai ieftine la reprezentanta Ford nu le-ai bagat in seama.
Pune bani deoparte, fo' 1100 de lei, pe la 15k, asa....
Eu doar stau si rad la ce nivel de scoruri s-a ajuns pentru niste revizii.
Si apoi imi fac si cruce cand vad oameni multumiti totusi de preturile astea. Ceva e in neregula, sa fii multumit ca esti jecmanit, dar nah, parerea omului e sfanta, trebuie sa i-o respecti....
- pai oricum este ciudat ca la anumite liste puse de useri, difera preturile si cu cate 3 mil la diferite reprezentante. Poate in orase mici, unele reprezentante profita ca sunt singure si baga scoruri. Acum daca masina (si NU ma refer la logan neaparat ca sa nu o dam in polemici) e fiabila si tine 10 ani fara treburi majore, mai ales cum s-a marit intervalul la care trebuie sa fie facuta revizia, atunci 2-3 mil in + pe an pentru suprataxa/fata de facut in coltul blocului/fata de piese luate pe nasoale, nu ar fi mult. Poblema e daca tot pica ceva de pe masina atunci incepi sa simti diferentele
Vorbim mult, prost si degeaba. Astea sunt preturile de reprezentanta ( mari) cam la toate marcile. Treaba e simpla: iti convine pretul, platesti; nu, nu platesti. Nu te obliga nimeni sa faci revizia la un anume service. O poti face pe lada de bere, la scara blocului; evident, daca esti dispus sa renunti la garantie.
@ pilifida cam fiecare service practica preturile lui, in functie de nr. De clienti, locatie, etc.
Diferente de pret mai apar intre persone fizice si juridice.
Last edited by Madutzu25; 17 September 2014, 13:53.
Reason: Automerged Doublepost
Revizie efectuata azi la Dacoserv Salaj, Bucuresti: ulei si filtrul de ulei.Filtrul de aer era curat.Initial imi zise sub 300 lei; s-a depasit aceasta suma, ajungand la 320,72 lei.
La cati km ai mers cu ea, era normal sa fie in regula filtrul de aer. Observ ca dacia pune ulei 5w30. Nu este mai bun 5w40, ca rezista la temperaturi mai mici de -25 grade?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment