Revizii Logan II
Collapse
X
-
Sunt 4 tipuri de 0,9TCe și vreo 3 tipuri de kit de accesorii (curelele diferite) deci nu e de mirare că nu sunt disponibile unele piese... grav e că trebuiau să știe ce tip are mașina din seria de șasiu sau ridicând capota.
- Likes 3
-
Trebuia sa fac a-iv-a revizie, trebuia numa. M-am programat la reprezentanta cu vreo saptamana inainte, in ziua respectiva m-am prezentat cu masina, am predat-o unei persoane, au ridicat-o pe elevator, si de aici eu am plecat, i-am lasat pe baieti sa-si faca treaba. Peste vreo jumatate de ora ma trezesc cu un telefon, de la service, ca masina are o problema. L-am intrebat pe respectivul ce problema are masina, a zis ca nu au ei piese pentru tipul de motor si sa vin sa o iau ca nu au ce sa faca. M-am intors la reprezentanta si seful de acolo mi-a zis ca au facut comanda si sa vin peste vreo luna ca e criza mare de piese, mai precis curele, a mai spus ca nu are lichid de racire si alte prapastii. Mai m-a asigurat ca nu pierd garantia, si mi-a dat niste explicatii pe care nu m-am obosit sa le retin. Pentru ca lucrez in alta localitate a trebuit sa-mi iau o zi de concediu. Nu stiu ce sa zic, prostie sau incompetenta, sau o combinatie.
Leave a comment:
-
Da, da kilometri inapoi o marita de fata mare, nici nu sti ce iei de la vitan , la 75000km
- Likes 2
Leave a comment:
-
Are alt regim de exploatare, porneste masina la prima ora dimineata iar motorul ramane in temperatura normala de lucru pana la sfarsitul zilei, probabil ca nu-l intereseaza nici consumul de ulei, acum ca are 200.000 km, el o vinde si isi bate capul altul cu ea, probabil noul proprietar nu va avea habar ca asta, schimba uleiul la 30.000 de km sau la 2 ani cum vad ca se da mare.Daca toti care vand masini spre sectorul sh ar fi ca el, ar fi nasol.
- Likes 2
Leave a comment:
-
0.9 TCE servisat la 30k km numai cu uleiuri fine, precum Elf, ajuns la 200.000 km.... si inca functioneaza. Pentru fanii uleiuri scumpe, uitati-va
- Likes 1
Leave a comment:
-
As vrea sa schimb anvelope, discuri+plăcute, desprafuit tamburi /eventual saboți, verificat unghi fuga.
Este ok ordinea operațiilor?
- Likes 2
Leave a comment:
-
Cine e "tipicar" , din fire, se documentează și verifica , la orice intervenție în reprezentanta, însă, sunt și posesori, care nu ridica capota și nu ar observa , nici dacă s.ar înlocui jumate din masina ."Băiețașii de reprezentanta" ii recunosc de la o poștă și îi tratează ca atare, fără aluzie, la cineva anume.Last edited by alex1ioan; 8 June 2023, 15:07.
- Likes 5
Leave a comment:
-
E adevărat că personalul tehnic lasă de dorit - și nu ar trebui ca noi să știm ce trebuie să facă și să fim cu ochii pe ei - DAR e mașina TA/MEA și atunci nu avem ce face..., învățăm noi și venim pregătiți cu un bidon de 4-5 litri de antigel 1:1 în portbagaj, doar să-l folosească după purjare, îi dăm indicații prețioase, ce să (mai) desfacă, asta e...
Nu putem să ne facem toți mecanici auto, dar nici nu putem să așteptăm cuminți să primim cheile și actele la final.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Voi vorbiti din manuale si carti si recomandari date de producator. Eu vorbesc de dorei de la reprezentanta care habar nu au ce ati pus voi acolo! Exista vreo reprezentanta in Romania care face schimbul de antigel cum este prezentat mai sus in manuale?
Ce curatare? Ce aerisire? Ce-i aia? A scos un furtun jos cum te uiti la motor in dreapta, undeva sub baterie, a curs intr-o galeata, plus pe langa prin service, a pus la loc furtunul apoi a bagat antigel NEDILUAT si a terminat operatiunea! Asa s-a prezentat schimbul de antigel. Punand doar antigel nediluat peste ce a mai ramas prin instalatie, normal ca a crescut punctul de inghet la -72 de grade. Abia dupa 2 litri scosi si inlocuiti cu apa, l-am adus in -40.
- Likes 4
Leave a comment:
-
-
Multumim Gil26 ,
Sambata am schimbat si eu antigelul la 0.9 TCe, si am si eu (cred ca tot de la tine) un extras din Dialogys unde este explicata aerisirea cu cele doua aerisitoare.
Dar 0.9 are 3 aerisitoare, al treilea e pe radiator, coltul din dreapta sus.
Ai vazut cumva prin Dialogys ceva cu aeresirea celor 3?
Multumesc!
Leave a comment:
-
Conteaza si cantitatea de lichid racire schimbata, producatorul precizeaza ca in instalatie cantitatea totala este 4.5 L de GLACEOL RX (type D) diluat 50% cu apa distilata, desigur insa ca nu se poate goli toata cantitatea dar este bine cat mai mult lichid sa fie schimbat, importanta este ca golirea, curatarea, umplerea, aerisirea si verificarea sa se faca in mod corect, atasez si procedura de schimbare lichid de racire plus vederea explodata a circuitului de racire pentru un motor 0.9 TCe H4B(408) si traduc doua atentionari din procedura:
ATENTIE:
Este esențial sa deschideți toate șuruburile de aerisire pentru a elimina cat mai mult aer din sistemul de racire. Neefectuarea acestei proceduri poate impiedica umplerea corecta a sistemului de racire și poate deteriora motorul.
….
ATENTIE:
Nu deschideti șuruburile de purjare in timp ce motorul functioneaza, deoarece acest lucru ar putea deteriora motorul.Last edited by Gil26; 7 June 2023, 17:33.
- Likes 6
Leave a comment:
-
Am masurat antigelul pus de "meserias" in reprezentanta Dacia. Asa cum am spus, omul pusese 2-3 litri de antigel NEDILUAT, direct din bidon, pe logica ca "se amesteca" cu ala vechi ramas. Acest principiu deosebit de exact folosit de domnul mecanic, a rezultat intr-un punct de inghet de -73 de grade (masurat cu ochiometru dinala profesional). Dupa ce am golit aproape 2 LITRI si am pus apa distilata, l-am adus in -42....
Mecanicii de la reprezentanta... meseriasi de meseriasi!
- Likes 7
Leave a comment:
-
Atasat procedura de schimbare a filtrului de motorina pentru masina din semnatura, 1.5 dCi K9K626 90CP Euro6 din 2017.
- Likes 4
Leave a comment:
Leave a comment: