Filtrul de habitaclu are capac cu șuruburi și cleme - poziție nasoală, dar mai ușor ca la x90.
Filtrul de aer se schimbă într-un minut cu tot cu suflarea carcasei cu aer comprimat( doar la TCe și dCi)
Filtrul de ulei la TCe e sub motor, trebuie dat scutul jos și așteptat să se răcească (protecția muncii), apoi curățat paharul (filtrul e cartuș).
Filtrul de ulei la 12 și dCi acces facil, schimb rapid
Filtrul de motorină: pentru acces trebuie demontate ceva repere - nasol.
Dar altfel o revizie e ca la F1 - 10 minute... și marmota învelea ciocolata
Filtrul de aer se schimbă într-un minut cu tot cu suflarea carcasei cu aer comprimat( doar la TCe și dCi)
Filtrul de ulei la TCe e sub motor, trebuie dat scutul jos și așteptat să se răcească (protecția muncii), apoi curățat paharul (filtrul e cartuș).
Filtrul de ulei la 12 și dCi acces facil, schimb rapid
Filtrul de motorină: pentru acces trebuie demontate ceva repere - nasol.
Dar altfel o revizie e ca la F1 - 10 minute... și marmota învelea ciocolata
Comment