Despre uleiul pentru dCi-ul cu DPF, de pe Logan 2 vorbeam; sa nu amestecam lucrurile.
Revizii Logan II
Collapse
X
-
uitandu-ma la factura de la simpotrans mai sus zic ca practica preturi mari la piese si ulei. revizie facuta azi la autoeuropa tm. 1.5 dci 90 hp. de ce imi era frica nu am scapat. pkacutele mai duceau 3000 km asa ca le-am schimbat. am 2 ani si 36000 km .va dau preturi fara tva de pe factura:
manopera 151
filtru motorina 168
filtru aer 62
filtru habitaclu 92
placute frana 152
5 l dacia oil 158
filtru ulei 25
reducere 15% aplicata la piese
valoare finala CU TVA 900
Comment
-
Da, o roaba de bani pentru a verifica o roaba de masina.
Mai bine in garajul propriu, faci ce trebuie cu mai mult simt de raspundere - asta daca stii ce trebuie sa faci si iti asumi sa renunti la garantie.
Asta e cum fac eu, nu trebuie sa va luati dupa mine, de fapt am mai spus asta si mai demult.
Comment
-
Originally posted by bogdan_cr View PostMai bine in garajul propriu, faci ce trebuie cu mai mult simt de raspundere - asta daca stii ce trebuie sa faci si iti asumi sa renunti la garantie.
@bogdan_cr: În cazul tău, motorul de 1,6 16v este aproape "nemuritor", aşa că eşti mult mai relaxat din punct de vedere al garanţiei şi-ţi poţi asuma anumite riscuri.
Comment
-
Nu, uzură discuri frână 0,2mm din 22mm, uzură plăcuțe 1,5mm.
Dacă vroiam să fac mecanică, luam un sh ca nou, am preferat o mașină nouă la care timp de câțiva ani să nu umblu/bag bani* excepând chestii minore, navi, F&RVC, CB27, DVR, iluminat ambiental etc.
*reparații înlocuiri la sh ca nouAttached FilesLast edited by t0rquemada; 27 December 2014, 11:33.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Nu e rau.
Daca apar si placutele in schema se schimba socoteala
Eu ma apropii de revizia de 120.000
Sa vezi dansuri pe masa
Placute + discuri fata
Saboti +tamburi+ eventual rulmenti spate
Cureau cu rolele de la accesorii.
Plus clasicul schimb de filtre si uleiuri.sigpic
Comment
Comment