Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toti constructorii auto calici asa fac, iti vind masina ieftin si isi scot pierderea initiala la revizii in garantie ( de la cei care tin la tromboneala asta cu garantia )

    N-ar face asa i-ar minca falimentul

    Dotarile cu care vine Loganul 2 astazi de unde sa fiie platite daca nu din costul mare al reviziilor ?
    Daciile fara dotarii ( DSN, Solenza ) aveau preturi rezonabile la revizii, astea mai noi incepind de pe la Lgn1ph2 cum apareau ceva dotari noi hop si ei cu marirea pretului la revizii...
    Last edited by bogdan_cr; 2 March 2015, 10:01.

    Comment


    • corect! bogdan_cr , nu exista rezolvare....chiar daca te legi cu lanturi de poarta fabricii si faci greva foamei.......le faci reclama pe gratis si drept recompensa ajungi la balamuc.....
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Originally posted by bogdan_cr View Post

        Dotarile cu care vine Loganul 2 astazi de unde sa fiie platite daca nu din costul mare al reviziilor ?
        Pretul scazut se datoreaza in primul rand tipului de productie, in acest caz productia este de masa. Pretul este scazut si datorita unor categorii de costuri reduse care participa la pretul de productie mic (salarii, energie, utilitati, scutiri de taxe, jonglerii cu off-shore-uri care scad taxele platite din categoria celor ne-scutite).
        Pretul scazut al automobilului nu se datoreaza in nici un caz serviciilor post-vanzare care cad doar in sarcina service-urilor.
        Ba mai mult o navigatie pe OS Android, de 2DIN adica cu o diagonala de 6 -7 inches, inclusiv cu program de navigatie o iei de pe eBay incepand cu 250 USD. mai are camera de mers inapoi, mai da posibilitatea sa pui orice program de navigatie pe Android (Navigon,
        IGo, etc), are posibilitatea de folosire a doua carduri de memorie si chiar locas pentru SIM cu 3 G, inclusiv amplificare 4x45, etc.. Astia care vand astfel de aparate de unde scot preturi mai mici decat Dacia, din ce revizii obligatorii?

        Originally posted by aris86 View Post
        In vara am fost si eu la Redac cu o problema cu loganul de serviciu, mi s-au parut amabili si prompti, mai ales ca am mers la ei fara programare.
        Ce legatura au preturile reviziilor obligatorii cu amabilitatea? Ce legatura are amabilitatea cu faptul ca service-ul e gol si te-au putut primi fara programare? Service-ul e gol pentru politica de preturi nepermis de mari la revizii. Omul scapa de reviziile obligatorii si nu mai da pe la ei. In loc sa faca profit din volum ei fac din preturi ... asta le e politica. De aceea nu o sa le fie bine, ci din ce in ce mai rau!

        Eu tot la ei ma voi duce, dar mai pun la calculul fiecarei sute de km inca un euro in loc de 0,5 euro din cauza reviizilor obligatorii. Insa singurul mod de a sanctiona politica de nepasare a productaorului Dacia - fata de clientii lasati neaparati de lacomia reprezentantelor pentru reviziile obligatorii - este ca sa schimb marca de autoturism pentru viitoarele masini ce le voi cumpara. E simplu!
        Last edited by Doru Rotaru; 2 March 2015, 12:52. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Eu cred ca ai avut un conflict cu cei din Craiova si acuma refulezi pe forum........asta-i situatia cu preturile....ori te obisnuiesti ori emigrezi in Spania.
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • Nu, ori accepti ori schimbi marca, optiuni sunt... Scandalul pe forum e degeaba.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • Originally posted by Oti View Post
              Eu cred ca ai avut un conflict cu cei din Craiova si acuma refulezi pe forum........asta-i situatia cu preturile....ori te obisnuiesti ori emigrezi in Spania.
              Iar crezi prost, mi-au fost colegi de facultate (cu o promotie inainte) si am o relatie amicala cu patronii, cu toate masinile ma duc la ei la revizii. Sunt multumit de servicii si de preturi pentru restul masinilor.
              Insa aici in aceasta speta a REVIZIILOR OBLIGATORII producatorul Dacia gafeaza caci Dacia pune softul cu manopera la dispozitie si defalcarea nepermisa de revizia de 20.000 a manoperei schimbarii filtrului de aer si motorina. Deci producatorul Dacia e vinovat pentru politica nesimitia de preturi pentru Reviziile obligatorii.
              Oti vroiam sa nu-ti mai raspund, considera ca ceea ce scriu aici nu iti este adresat, deci rugamintea mea e ca sa nu mi te mai adresezi direct! In nici un caz nu scriu aici pentru tine, caci nivelul cunostintelor tale nu-ti permite sa ma intelegi, mesajele tale au valoare nula pentru ca nu sunt bazate pe informatii confirmate ci sunt bazate pe credinta ta ca .... Adica, nu ai nimic valoros de transmis!

              Comment


              • Originally posted by mumus View Post
                Nu, ori accepti ori schimbi marca, optiuni sunt... Scandalul pe forum e degeaba.
                Daca schimbi marca e pentru a avea altceva decit Dacia, problema reviziilor e la fel, la reprezentantii autorizati de firma respectiva tot preturi cit nu face, tot piese scumpe...e la fel, parca s-au vorbit ( adica SIGUR sint vorbiti intre ei, sa nu piarda nimeni decit clientul )
                Last edited by bogdan_cr; 2 March 2015, 13:18.

                Comment


                • Eu am fost la ei pentru o interventie si mi s-au parut mai ieftini ca cei din Bucuresti, unde dupa ce sunt scumpi, nici treaba de calitate nu fac (de exemplu, s-a ars pompa de benzina, ne-au inlocuit-o si a ramas plutitorul blocat si am mers cu 4 liniute la benzina pana in Alexandria, apoi am alimentat si am mers pana la Craiova si pretul completarii de freon a fost mic).
                  Imi pare rau ca ai platit o revizie atat de scumpa, dar solutia ca sa sanctionezi service-ul este sa mergi la urmatorul dealer din zona, in cazul tau Filiasi.

                  Comment


                  • Originally posted by aris86 View Post
                    Eu am fost la ei pentru o interventie si mi s-au parut mai ieftini ca cei din Bucuresti, unde dupa ce sunt scumpi, nici treaba de calitate nu fac (de exemplu, s-a ars pompa de benzina, ne-au inlocuit-o si a ramas plutitorul blocat si am mers cu 4 liniute la benzina pana in Alexandria, apoi am alimentat si am mers pana la Craiova si pretul completarii de freon a fost mic).
                    Imi pare rau ca ai platit o revizie atat de scumpa, dar solutia ca sa sanctionezi service-ul este sa mergi la urmatorul dealer din zona, in cazul tau Filiasi.
                    QED - au calitate si de aia voi merge la ei in continuare, plus ca nu mi-a disparut nimic niciodata de 11 ani din masini. Dar preturile reviziilor OBLIGATORII sunt permise de catre fabrica sa aiba valori nepermis de mari.

                    Fabrica poate sa fixeze pachete cu preturi fixe la revizii asa cum au mai fost fixate de Dacia. Nu ar fi nimic nou ci doar producatorul si-ar respecta politica de ieftinatate a autoturismului nu numai la vanzare ci si la pastrarea garantiei prin efectuarea Reviziilor Obligatorii. Pachete de revizie care sa cuprinda tot, piese + manopera, ca sa merg la service civilizat nu cu sacosa de piese dupa mine, cum s-au obisnuit unii si care cred ca asa e normal. Nu asa nu e normal!

                    Comment


                    • oare daca schimb filtru de polen inainte de revizie,o sa ma probleme?l as schimba eu acasa,sa ies mai ieftin
                      nu a fost schimbat niciodata de cand am cumparat masina-la prima revizie de un an ,aveam sub 10 000 de km si nu au considerat necesar sa schimbe filtru de polen si de aer.

                      Comment


                      • Raspunsul celor de la Vocea clientului:

                        Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la serviciile noastre.

                        Referitor la sesizarea dumneavoastra, va comunicam ca aceasta a fost analizata in cadrul departamentelor abilitate din Dacia.

                        Astfel, s-a concluzionat ca reparatorul Redac a respectat preturile recomandate, timpii de manopera impusi de constructor iar piesele utilizate sunt corespunzatoare tipului de motor ce echipeaza autoturismul dumneavoastra.

                        Ca atare, revizia normata 1,3 h cuprinde verificari, controale, schimb ulei cu filtru de ulei nou si garnitura noua pentru busonul de la baia de ulei. In plus la revizie sunt si operatiile complementare, care presupun in acest caz:

                        - Inlocuire filtru habitaclu (piese + manopera)
                        - Inlocuire filtru de aer (piese + manopera)
                        - Inlocuire filtru de motorina (piese + manopera).

                        Cu privire la diferenta dintre pretul de pe Ordinul de Reparatie si pretul facturat, va rog sa primiti scuzele noastre pentru acest aspect care provine de la faptul ca initial s-a stabilit ca uleiul pentru revizie va fi adus de catre dumneavoastra, ceea ce Redac a agreat acest aspect, iar consilierul de service a omis de a nota aceasta solicitare, urmand sa fie folosit uleiul de la reparatorul Redac.

                        Stimate domnule Rotaru, Automobile Dacia, prin serviciul Vocea Clientului, ramane in continuare la dispozitia dumneavoastra.

                        Cu deosebita consideratie,
                        Elena Ponea
                        Agent Servicii Client
                        Vocea Clientului Dacia

                        Deci vina acestor preturi piperate nu e a celor de la Redac ci e a celor de la Dacia. Si asta le-am scris ca raspuns:

                        Buna ziua,

                        Ordinul meu de service a fost doar REVIZIE 20.000 km.
                        In aceasta situatie dvs. imi raspundeti ca nu am ordonat (comandat) si deci nu trebuia sa platesc operatiile complementare care nu intra in Revizia de 20.000 km si anume:
                        - Inlocuire filtru habitaclu (piese + manopera)
                        - Inlocuire filtru de aer (piese + manopera)
                        - Inlocuire filtru de motorina (piese + manopera).
                        Daca raspunsul dvs. nu e in bataie de joc, atunci e un raspuns complet stupid!
                        Tot in bataie de joc ati raspuns eronat cum ca diferenta de 332.93 lei intre pretul estimat pe Ordinul de Reparatie (550 lei) si pretul final din Factura (882,93 lei) a fost generata de uleiul de motor (adus de mine sau cumparat de la service). Adica mi-ati raspuns ca suma de 264 lei cat costa uleiul cu TVA inclus(pe doua pozitii facturate de 4 litri + 1 litru) este egală cu 332,93 lei. Va aduc la cunostinta ca 264 lei e o suma diferita de 333 lei!
                        Intelegand ca aceasta e politica dvs. de inselare a clientilor la nivel national, pe aceasta tema a Reviziei incomplete, voi face o plangere la Autoritatea Nationala a Protectiei Consumatorilor din Romania

                        Mai mult nu ati raspuns la restul problemelor pe care le-am ridicat:
                        1. Daca aveti creat un pachet de revizie functie de modelul autoturismului,
                        2. comunicarea unei liste a service-urilor care ofera aceste pachete clientilor .

                        Va impartasesc ca uneori lucrurile mici aduc mari schimbari si ca desi inca din 1966 familia mea a cumparat doar de noi-noute autoturisme Renault, apoi Dacia, e posibil - pe fondul acestei batai de joc - sa decidem cumpararea altei marci pe viitor.

                        Comment


                        • Daca dacia impune preturi mici la revizii e posibil sa inceapa sa piarda din dealeri
                          Probabil nimanui nu ii convine ca lucreze in pierdere.
                          Legat de sacosa de piese dupa mine e doar o iluzi
                          Te arde pe alta parta
                          ImageUploadedByTapatalk1425293263.360029.jpg


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          sigpic

                          Comment


                          • Sunt mana in mana, Dacia si reprezentantele.

                            Comment


                            • Eu deja cand vad "mr.K" stiu ca urmeaza niste nasoale

                              Comment


                              • Nasol e ce se intampla pe banii proprietarilor.
                                Eu n-am putere de decizie decat in ce priveste propria mea persoana.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google