Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vali2008
    replied
    Salutare!
    Zilele acestea am schimbat rotile si mi-am propus sa schimb si lichidul de frana cat mai curand, masina are aprox 40.000 km si merge pe 5 ani, am luat lichid de frana DOT4 pentru ca prin carte nu am gasit nimic, DOT4 mi s-a recomandat si de la magazinul de piese auto, am vazut ca pe capacul de la rezervorul de lichid scrie DOT4, insa ulterior am gasit o fisa de intretinere a masinii si scrie ca se recomanda DOT 4+ cu clasa 6..
    Intrebare: daca pun DOT4 e vreo problema, afecteaza in vreun fel instalatia/functionarea?
    Multumesc si Sarbatori Fericite!​

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Da, in fisele de intretinere sunt note ”generice”, dar am si punctat in cea pe care am atasat-o si pct. 8 ”Anumite fulii accesorii ale anumitor motorizari trebuie sa fie inclocuite in timpul acestei operatii”, insa la 1.0 SCe in procedura de demontare \montare se scrie ca se inlocuiesc curelele de accesorii, daca tin bine minte sunt si vreo 2-3 colegi care le-au schimbat, au scris asta atat aici cat si in topicul dedicat ”Revizii/reparatii 1.0 SCe” si nu imi aduc aminte sa fi schimbat vreo rola (dispozitivul de instalare a curelei pozitiile subliniate din procedura care vin impreuna cu cureaua OE sunt altceva), eu chiar i-am felicitat pe colegi in topicul acela ca au ales o masina cu un motor simplu \fiabil care ”tine cu casa” (costuri de intretinere mici).
    Pentru motorizarile la care trebuie schimbati si galetii (care difera si functie de motor) producatorul specifica asta clar in procedurile de demontare \montare, doar ca ex atasat pentru un 0.9 TCe, 1.5 dCi si 1.2 16V.
    La masina mea si eu am schimbat curelele de distributie si accesorii iar inlocuirea colectiei (kit) accesorii s-a facut conform procedurii.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Nu stiu ce fel de configuratie pe partea de accesorii are fiecare 1.0 SCE, in functie de echipare, daca n-ai role, evident ca n-ai ce sa schimbi la acest capitol, dar daca sunt prezente, chiar si una fixa, eu zic ca trebuie inlocuita, acum cu servodirectia electrica, banuiesc ca s-au eliminat multe piese si nu s-au pus role. Cartea de intretinere probabil a facut referire "generic", la toate motoarele cand a specificat si de galeti.

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Originally posted by Gil26 View Post
    Atasat codurile OE ale curelelor accesorii​ si procedura de demontare \montare (inclusiv dispozitivele de montare care vin cu cele OE) pentru un Logan II 1.0 SCe motor B4D400\409.
    Multumesc de raspuns....prompt ca de obicei, să înțeleg că e suficient să schimb cele două curele? Procedura este și pe youtube...mai sus @prometheus​ spunea ceva de role și rolă întinzătoare, dar logan 1.0SCE nu are rolă întinzătoare...

    Leave a comment:


  • emilian_rks
    replied
    Originally posted by gabrieln1960 View Post
    Cauta dupa acest cod: 224019133R
    Multumesc, codul acesta il aveam deja si eu notat in lista de piese de schimb, dar ma gandeam ca poate t0rquemada are ceva noutati - legate de codul acela de la NGK.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    LE: din graba am uitat sa mentionez ca marcajele curelelor sunt pentru o masina cu AC# 2, iar codurile OE se verifica pe baza seriei VIN.
    Atasez si o fisa de intretinere mai veche pentru un 1.0 SCe.

    Attached Files
    Last edited by Gil26; 30 March 2023, 05:54.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Atasat codurile OE ale curelelor accesorii​ si procedura de demontare \montare (inclusiv dispozitivele de montare care vin cu cele OE) pentru un Logan II 1.0 SCe motor B4D400\409.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Adica sa schimbi si rola/rolele "fixe" cat si cele de intindere, in functie de echipare, pe partea de accesorii.

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Bună,
    Am cu LOGAN 1.0SCE din 2018 85.000km și m-am gândit să-i schimb curelele de accesorii deși cred că mai merg. Vizual sunt ok. În fișa de întreținere scrie citez ” înlocuire curea de accesorii și galeți” la 4 ani sau 80.000km. Am înțeles ce e cu curelele (2 la număr), dar pe net nu am văzut unde sunt ”galeții”....toate tutorialele, pe care le-am văzut, toți au schimbat doar curelele.
    Vă rog lămuriți-mă ce e cu ”galeții”. Sau trimiteți-mă la postarea cu pricina, dacă există.
    Îmi cer scuze de deranj...sper că nu e prea ”prostească” întrebarea.....
    Mulțumesc.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Exista dispozitive specializate de aerisire frine fara facut pedala la aerisire, care habar nu aveti, uite de exemplu aici scula profesionala :

    Cumpără Pompă de vidare cu accesorii 22buc 1/3BAR Yato YT-0674 de pe MagazinulCuScule.ro la numai 197.00, preț de importator. Alege dintr-o gamă variată de produse la prețuri avantajoase! Garanție 24 luni. 6 rate fără dobândă. Livrare rapidă și gratuită pentru comenzi >300 lei.

    Last edited by george.sce; 29 March 2023, 16:28.

    Leave a comment:


  • sunshine
    replied
    Așa au procedat și la mine ultima dată la Dacoserv Preciziei, în București. Se umple vasul de lichid de frână cu lichid nou și apoi se dă drumul pe rând la fiecare aerisitor și se lasă să curgă până când își schimbă culoarea presupun, timp în care se mai completează de câteva ori în borcan cu lichid nou (practic nu lasă să intre aer în circuit). Frânele s-au comportat ok după schimb deci presupun că procedura este corectă. S-a făcut, evident și test pe standul de frâne de la stația lor itp după accea.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Originally posted by clivius View Post
    Salutare,
    Ii rog pe cei priceputi sa-mi dea un sfat bun vizavi de urmatoarea problema: am masina Logan 0,9 TCe de 8 ani si desi am vrut de mai multe ori sa-i schimb lichidul de frana la reviziile anuale din ultimii ani, mecanicii m-au convins ca "nu e nevoie"! Mi-a expirat si lichidul de frana cumparat, am luat altul, mai e putin si-mi expira si asta, din ce am citit eu pe net lichidul asta de frana chiar trebuie sa-l schimb, desi franele merg bine, sunt deci ferm hotarat sa-l schimb!
    Am constatat insa ca la vreo 5 reprezentante Dacia din Bucuresti nu au pompita aia minune si nu prea stiu ce sa fac pt. o inlocuire sigura si profesionista a lichidului de frana, sa accept sa mi-l schimbe fara pompita aia, prin datul la pedala, sau sa caut un alt service, chiar daca nu e reprezentanta Dacia si sa-l schimb acolo daca au pompita ? Oricum, dupa schimbare am sa fac pt. siguranta si un test de franare!
    Multumesc anticipat!
    Daca ai din intamplare drum prin Buzau, fa o programare la Dacia Autocom cu cateva zile inainte si-l schimba ei fara probleme. Nu se da sub nicio forma la pedala. Se face la sfarsit si test la frane pe stand si nu prin ture in curtea reprezentantei. Operatia se numeste "Purjare circuit de franare" si este normata cu 0,4 h.

    Leave a comment:


  • clivius
    replied
    Multumesc tuturor pt. informatiile privind inlocuirea lichidului de frana!

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Cauta dupa acest cod: 224019133R

    Leave a comment:


  • emilian_rks
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    La 0,9TCe nu ai decât NGK ILKAR7DG iridium (punct). Nu există altceva.
    Codul asta de unde e? ca nu gasesc pe net nici o bujie cu acest cod.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google