Originally posted by aris86
View Post
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Cateodata e bine sa citim si cu atentie, apoi sa criticam pe ceilalti. O zi placuta!Attached Files
Comment
-
Salut! Tot astazi m-am hotarat sa fac si eu, dupa cum v-am spus mai sus, a doua revizie, la 15600 km. Iata factura atasata.
Desi i-am spus d-lui de acolo ca in motor trebuie pus 4.1 litri, el mi-a spus ca nivelul uleiului la aceasta cantitate este fix la jumatatea dintre cele doua teșituri (min-max) ale jojei, insa el (firma) imi recomanda sa mai puna inca 300-400 ml. Ii zic: dar nu creeaza presiune? N-o sa tasneasca uleiul pe la semeringuri? Zice: Nu exista semeringuri, ci doar un snur de pasta (am retinut ca e rosie), iar vaporii care se creeaza, presiunea de asemenea sunt eliminate prin diferite valve, canale, etc. Ii zic: inainte am avut o dacia 1310 careia ii sarea capacul de la ulei de-mi umplea toata capota si motorul cu ulei. Zice: nu e cazul in aceasta situatie; eu nu va oblig sa faceti cum va spun, e conform si cu 4,1 litri, dar daca vreti sa fie treaba si mai buna, faceti cum va sugerez, nu cred ca e vorba doar de 33 lei/litru (cu reducere) pe care il veti folosi, jumatate) si la anul... Si am acceptat.
Ce parere aveti?Attached Files
Comment
-
Mecanicii lui pește prăjit... "pasta" e gri la TCe (H4B)
La TCe fișa de întreținere zice 4,1L, dialogys zice 4,2L.
Nivelul maxim de ulei pe jojă e: maxim, nivelul nimim pe jojă e: maxim-5mm.Last edited by t0rquemada; 24 April 2015, 15:04.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by GuGu21De acord !
Oti, in locul tau as mai da 7 mailuri si 20 de telefoane la VC si as reclarama service'ul la toate institutiile posibile ale statului si i-as da si-n judecata, asta dupa ce m-as duce sa ma isterizez la ei in service unpic !
Actiune !!!„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Am facut si eu azi prima revizie la Stepway II Diesel la AutoGlobus 2000 din Timisoara.
Sunt foarte multumit. Am stat in permanenta langa masina, mi s-a explicat tot ce am vrut. Pe langa schimbul de ulei si filtre, s-au verificat multe elemente si gresat unde era cazul (lumini, stergatoare, claxon, balamale, incuietori, presiune anvelope, etc). S-au verificat si restul lichidelor, inclusiv la cutia de viteza. Desprafuire si curatare compartiment motor. Aspirare interior de frunzele de la filtrul de habitaclu.
Am facut si o diagnoza rapida, eram curios de starea DFP: 0 regenerari esuate.
Mi s-a etansat cu un silicon "transpiratia" de vapori de ulei de la conducta de admisie turbo. Ramane sub observatie, au facut poze, iar daca reapare pata se va schimba.
IMG_20150424_154653.jpg
N-am reusit sa activam HSA. Baiatul de la diagnoza nu mai facuse astfel de activari si nu am gasit optiunea. Posibil sa fi fost cam vechi soft-ul de la Clip ca zicea ca trebuie sa fie schimbata aparatura de pe acolo.Last edited by epuru; 24 April 2015, 16:17.Tutorial montaj conducte ventilatie pentru locurile spate: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=1156
Comment
Comment