Da, dar n-ai masina noua, nu-i TCe si mai ales nu-i 0.9. Din asta rezulta ca merita?!? un pret dublu in conditiile in care pui tot un element filtrant si-un ulei. Mai da-o in branza ca nu-i vreo mare smecherie. Oricum dintotdeauna reviziile unei masini in garantie au fost scumpe, imi aduc aminte in 2009 cand a facut tata prima revizie la opel a costat 750 lei, ulei plus filtre la un 1.6 aspirat de 115 cai.
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Originally posted by t0rquemada View PostIar vorbim din auzite, uite ceva concret, totusi e topicul de Revizii Logan II, nu Ford, Subaru, Mercedes, etc.
Comment
-
)0 toti carcotasii sustin ca revizia e scumpa da cred ca acum mr.k e printre primii care a pus un pret concret al unei alte marci. Dar oricum sa faci o medie a preturilor e aberant, deoarece de fiecare data poate aparea cate ceva in plus. Primul exemplu ar fi placutele de frana care salta scorul cu 200 ron. Eu tot astept pretul unei revizii la reprezentanta la VAG. sau si mai bine la opel, dar sigur la opel nu vom vedea niciodata pentru ca userii de asemenea masini isi fac reviziile singuri in sufragerie si sunt campionii in stersul erorilor pe testere.
- si daca tot ziceau toti ca peugeotul 301 e o alternativa perfecta a loganului, sper ca cineva de pe forum sa isi cumpere si sa vedem acolo preturi la reprezentanta. Ca peugeotul e campion la preturi, de parca ar fi ferrarisigpic
Comment
-
Update,,,acum un minut am vorbit la telefon cu prietenul meu care are 0,9 turbo.
Cost exact al reviziei,,511 lei,, iar daca venea cu uleiul lui( ca mine), ERA TAXAT SUPLIMENTAR LA MANOPERA.
Cu alte cuvinte,,,mie anul trecut astia de la Adras mi-au luat 85 de lei ora de manopera cu uleiul meu, daca puneai uleiul de la ei, tot 85 de lei erai taxat. Lui, astia de la Meridian i-au luat 75 de lei cu uleiul lor, dar ATENTIE, daca venei cu uleiul tau la ei, ora de manopera se facea vreo 125 de lei...Japca pe fata, zic eu, cu astia de la Meridian.
Comment
-
-
Originally posted by Ivan Marian View PostUpdate,,,acum un minut am vorbit la telefon cu prietenul meu care are 0,9 turbo.
Cost exact al reviziei,,511 lei,, iar daca venea cu uleiul lui( ca mine), ERA TAXAT SUPLIMENTAR LA MANOPERA.
Cu alte cuvinte,,,mie anul trecut astia de la Adras mi-au luat 85 de lei ora de manopera cu uleiul meu, daca puneai uleiul de la ei, tot 85 de lei erai taxat. Lui, astia de la Meridian i-au luat 75 de lei cu uleiul lor, dar ATENTIE, daca venei cu uleiul tau la ei, ora de manopera se facea vreo 125 de lei...Japca pe fata, zic eu, cu astia de la Meridian.
Comment
-
Daca ai nevoie de niste freon la Logan, ti-l da gratis, si-ti factureaza doar uleiul si filtrele? La Logan nu vorbim de revizii normale? Ulei, filtre.
Ce e in plus, se taxeaza.
La Logan vi se pare normal sa dai 500 de lei pe filtre si ulei, iar la Ford in 550 de lei vrei sa-ti schimbe jumatate de masina, ulei servo, ulei cutie, freon etc.?
Zic sa judecam cu aceeasi unitate de masura.Last edited by mr.K; 24 June 2014, 14:49.
Comment
-
Scuze pt. reactia mea intarziata.
La CLIO 4 revizile sunt la un an sau 30000 km.
Azi chiar am fost sa-mi fac prima revizie anuala.
Pret: 354,73 lei (manopera & filtre) + 98 lei (4L ulei Elf 5W40-adus de mine)= 452.73 lei
Am beneficiat de 25% reducere (campanie promotionala).
Diferenta pana la 4.1L am completat-o din bidonul ramas de la schimbul anterior (primul schimb de ulei+filtru ulei l-am facut la 6000km, fiindca asa am vrut eu ).
Singura problema majora gasita este difuzorul din usa stanga spate defect (la controlul cu testerul pe calculator semnala circuit deschis). Acum cateva zile functiona. Se inlocuieste pe garantie.Attached Files
Comment
-
Preturi firesti, pentru oameni care traiesc si lucreaza in Romania:
inlocuit ulei+filtre 30 lei
inlocuit lichid frana 30 lei
inlocuit discuri si placute frana 40 lei
Care sigur ca a inclus si o verificare a franelor pe stand. Factura, garantie, totul ok.
Nu spun ca la Dacia e scump, dar zic.
Comment
-
Auzi domnul mr.k cum sa mergi 30.000 km cu Elf.
Spun ca eu n-as merge 20k cu DaciaOil in motor.
A, stai linistit ca se poate merge si 40k. Primii 100k tine sigur, dupa care iese oricum din garantie si pe producator nu-l mai intereseaza.
Dupa ce iese din garantie, ai nevoie tot de piese Renault.
Comment
Comment