Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am inlocuit la ultima revizie si lichidul de răcire si pe cel de frana
    A inlocuit lichidul de frana cu un aparat special, de presiune, cu furtun, cu aerisire la toate rotile, si precum colegul aris 86 , se simte ca am schimbat aceste lichide
    la lichidul de răcire, a scos lichidul vechi, a completat cu apa si antigel, si mi a zis sa completez acasa, după ce se răcește motorul, cu apa pana la nivelul maxim

    Comment


    • Ti-a purjat si pompa de ABS? Daca nu a purjat-o trebuie sa reverifici umiditatea lichidului mai devreme. Schimbatul cu presiune nu scoate lichidul di pompa de ABS.
      Si la aerisirea gravitationala se simte la pedala ca actioneaza mai prompt o vreme.

      Comment


      • Nu stiu daca se face undeva in reteaua dacia-reno purjarea pompei ABS, adica actionarea valvelor prin intermediul testerului, pe rand la fiecare roata.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Decât aer în blocul ABS mai bine lichid vechi
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Originally posted by IancuMIC View Post
            Nu stiu daca se face undeva in reteaua dacia-reno purjarea pompei ABS, adica actionarea valvelor prin intermediul testerului, pe rand la fiecare roata.
            N-ai sa vezi, mecanicii au o rezistenta sa foloseasca si acest aparat, dar sa mai puna si pe tester....

            Comment


            • Am pus intrebarea de mai sus pentru ca este vorba despre un element de siguranta, atat pentru mine cat si pentru ceilalti participanti la trafic, dar si pentru ca am respectat pana acum planul de revizii, conform manualului. Si da, cand vine vorba de siguranta/securitate, sunt scrupulos. Multumesc tuturor pentru raspunsurile oferite pana acum.
              Revin cu alte intrebari :
              - Cat lichid de frana mai intra in sistem ( cantitate )?
              - Ce norma merge la Logan 2 ph1 ? DOT 4 sau DOT 4+ ?

              Comment


              • Toate servisurile chiar reprezentante fac aerisirea prin instalatie cu vid, nu pune nimeni testerul care de obicei se afla incuiat in seif la seful de atelier care il scoate de acolo contracost 100 ron la caserie cu chitanta
                Dar cu vid se purjeaza chiar si pompa ABS nu ramine aer acolo nu e nevoie neaparat de tester pentru aerisire corecta, altfel nici macar gigeii aia nu sint chiar nebuni sa-ti dea drumul pe strada cu frinele neaerisite

                Comment


                • Am fost azi la reprezentanta sa o programez la prima revizie.
                  Cel de acolo incerca sa ma convinga sa iau uleiul si filtrele de la ei ca nu e diferenta mare de pret si pierd garantia.
                  I-am zis ca le aduc eu si vin cu factura si certificat de conformitate.
                  Manopera este 134 de lei iar uleiul si 3 filtre 416 lei.
                  Mi-a spus sa iau Elf 5W40 iar la filtre nu a vrut sa imi spuna ce sa aduc...
                  Are cineva codurile la filtre de origine?

                  Comment


                  • Salut.
                    Codurile pieselor pe care eu le-am folosit si care le-am luat tot de aici de pe forum sunt:
                    - Ulei ELF 5W40 Evo SXR bidon 4litri
                    - Filtru aer cod 165467674R
                    - Filtru ulei cod 8200768927
                    - Filtru habitaclu cod 272773016R

                    Le-am cumparat separat dintr-un magazin de piese auto din Pitești cu aproximativ 160ron si nu m-a întrebat nimic la service de proveniență sau vreun certificat de conformitate iar manopera în reprezentanță vreo 140 deci total 300ron revizia de 1 an motor 1.0 Sce.
                    Baftă!

                    Comment


                    • Nu le trebuie nici factura și nici certificate digitale catul de conformitate, alea pastreaza-le pentru tine. Ei doar pe sa scrie acolo ca "cu piesele clientului". Dacă ai probleme și apelezi la garanție poate te întreabă de certificat dacă nu ai probleme, sănătate!

                      Comment


                      • Respectivul certificat de conformitate trebuie pt fiecare filtru in parte? Si pt ulei? Maine trebuie sa merg la revizie si nu stiu cum sa procedez...

                        Comment


                        • Eu pentru 200 lei in plus nu mă risc sa pierd garanția motorului sau sa se strice ptr că am băgat ulei nou dar vechi (stat în magazin pe raft câțiva ani).

                          Comment


                          • tocmai, daca il iei din magazin vezi ce iei, termen de valabilitate si asa mai departe, la ala din butoi ce vezi ?

                            Comment


                            • Mie la reviziile de 1 și 2 ani mi-au pus ulei din bidoane Dacia oil ,nu din butoi. Nu cred că cei din service țin uleiul pe stoc cu anii.

                              Comment


                              • Azi am primit cea mai "tare informatie"....Am sunat la Merdian Nord (Bucuresti), sa ma programez pentru revizia anuala (ulei, filtre etc). Le-am spus ca am consumabilele mele, de origine, cu certificare de conformitate (chiar am) si am primit un raspuns sec: "De la date de 1 ianuarie nu mai primim clienti in service, cu consumabilele/piesele lor". Nu vad legatura, din moment ce eu vreau sa achizitionez doar mana de lucru, adica doar serviciul in sine. Am facut reclamatie la VC si vreau sa vad care va fi raspunsul lor...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google