Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Crezi că se poate strica o pompă de apă până la 60000 km? Eu mai am îl Logan 1.0 SCE care are 55400 km și nu are nimic pompa de apă. Producătorii au stabilit niște criterii pentru schimbarea distribuției la mașini, criterii care nu au nicio treabă cu piesele. La Dacia știu că recomandă schimbarea distribuției la 4 ani sau 60000 km. Faptul că au stabilit ei termenele astea nu au a face cu piesele respective. Mai am un Opel Astra 1.7 cdti din 2008 care are 140000 km și nu am schimbat pompa de apă până acum. Mulțumesc pentru observație. Poate găsesc totuși un mecanic bun recomandat de voi. Mulțumesc mult.

    Comment


    • La 1,2 16 V (D4F) pompa de apă e antrenata de distribuție
      La 1,0 SCe (B4D) pompa de apă e antrenata de cureaua de accesorii

      Pare la fel dar nu e, mai ales când îți pică pompa de apa la D4F și o pui de un motor nou după ce l-ai fiert, la propriu, pe ăsta la mașinii
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Cred că ai dreptate, am să schimb și pompa de apă, că doar nu este o avere, doar să găsesc un mecanic bun. Mulțumesc pentru sfat!

        Comment


        • Originally posted by t0rquemada View Post
          La 1,2 16 V (D4F) pompa de apă e antrenata de distribuție
          La 1,0 SCe (B4D) pompa de apă e antrenata de cureaua de accesorii

          Pare la fel dar nu e, mai ales când îți pică pompa de apa la D4F și o pui de un motor nou după ce l-ai fiert, la propriu, pe ăsta la mașinii
          La La 1,0 SCe (B4D) la cati KM se schimba pompa de apa? Ca stiu ca distributia este lant... iar curele de accesorii se schimba undeva la 60000 + -

          Multumesc!

          „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

          Comment


          • Salut! Având în vedere că pompa de apa este acționată de cureaua de accesorii, nu schimbi pompa până nu incepe să curgă. Dacă antigelul este de calitate și curat pompa merge mult și bine. Ceea ce este cel mai rău la mașinile acestea este faptul că nu au ceas de apă să știi cate grade are apa in motor. Dar poți să activezi funcția la computerul de bord să vezi ce temperatura are apa in motor. Baftă!

            Comment


            • Dacă nu ma înșel, lanțu ar trebui schimbat undeva la 200 k km.
              Se schimba și la Mercedes, dar mai la dacia!
              Dar dacă faci doar 50 k km în 20 de ani, e vorba aia "pe viață" a mașinii!

              Comment


              • Salut. Dați-mi și mie vă rog codurile pentru revizia de ulei și filtre... adică de la filtrele de aer, ulei, polen.

                Și ce ar mai putea fi schimbat la 6 ani și undeva la 75-80k km cât o să aibă la vară?

                Până acum am făcut reviziile doar la reprezentanță pentru că a avut 5 ani garanție. Dar s-a dus... mă gândesc să trec pe Liqui Moly Top Tec 4300. Înțeleg că ăsta este foarte bun pentru cazanul din dotare. Cum a văzut doar Elf, Castrol și Dacia Oil, probabil este cu câteva clase peste.

                Anul trecut la 4 ani am schimbat gratuit (aveam 5 ani fără griji) bujii, curea accesorii, rolă, antigel, lichid frână, toate filtrele și uleiul.

                Comment


                • Salut Maskatu.
                  Pe site-ul https://my.dacia.ro/ poti sa iti creezi un cont si sa adaugi masini(seria de sasiu).
                  In mod normal ar trebui sa ai acces la programul de intretinere si istoricul de intretinere.

                  Comment


                  • În mod normal asa ar trebui. Sa ai tot istoricul.
                    In mod anormal, nu apare nimic.
                    Lucrări făcute în reprezentanță în Austria!

                    Comment


                    • Da, acum vreo 5-8 ani site-ul my.dacia.ro era OK, imediat dupa achizitionarea masinii mi-am facut cont si aveam fisa de intretinere, nu aparea ce s-a schimbat (dar asta aveam trecut in cartea masinii) insa apareau reviziile urmatoare, cand trebuie facute si ce trebuie schimbat, ulterior s-a “eliminat” fisa de intretinere iar reviziile erau aiurea, acum vreun an de zile m-am logat ultima oara si totul era “varza” facut , oricum nu am nevoie de asta, stiu ce trebuie schimbat iar reviziile le-am facut mai repede ca intervalele recomandate de producator (interval de timp si nr. km).


                      Originally posted by Maskatu View Post
                      Salut. Dați-mi și mie vă rog codurile pentru revizia de ulei și filtre... adică de la filtrele de aer, ulei, polen.

                      Și ce ar mai putea fi schimbat la 6 ani și undeva la 75-80k km cât o să aibă la vară?
                      ....
                      Ce anume si cand trebuie schimbat se precizeaza si in fisa de intretinere primita la livrarea masinii, daca nu o (mai) ai puteai sa cauti in acest topic si gaseai fise de intretinere, devize, costuri, coduri OE, experiente ale altor colegi, etc…
                      Dar daca iti este lene sa cauti atasez doar ca info o fisa de intretinere (mai veche) pentru X52 motor 0.9 TCe, poti vedea ce si cand recomanda producatorul sa se schimbe \faca la revizii (cu mentiunea ca si acestea depind de mai multi factori, inclusiv modul de exploatare) plus codurile OE ale filtrelor de ulei, aer si habitaclu. …
                      Attached Files

                      Comment


                      • Originally posted by Maskatu View Post
                        Salut. Dați-mi și mie vă rog codurile pentru revizia de ulei și filtre... adică de la filtrele de aer, ulei, polen.

                        Și ce ar mai putea fi schimbat la 6 ani și undeva la 75-80k km cât o să aibă la vară?

                        Până acum am făcut reviziile doar la reprezentanță pentru că a avut 5 ani garanție. Dar s-a dus... mă gândesc să trec pe Liqui Moly Top Tec 4300. Înțeleg că ăsta este foarte bun pentru cazanul din dotare. Cum a văzut doar Elf, Castrol și Dacia Oil, probabil este cu câteva clase peste.

                        Anul trecut la 4 ani am schimbat gratuit (aveam 5 ani fără griji) bujii, curea accesorii, rolă, antigel, lichid frână, toate filtrele și uleiul.
                        Chiar dacă ai avut 5 ani fără griji și nu ai plătit trebuia să semnezi un deviz de reparație din care un exemplar ar trebui sa fie la tine. Acolo ai toate codurile.
                        7703062062 Garnitură D16
                        165467674R Cartuș filtrant aer
                        152095084R Cartuș filtru ulei
                        272773277R Filtru habitaclu


                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google