Se Poate Pune Blow Off Valve Pe 0.9 Tce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cauta pe net si o sa gasesti, sau mai bine cauti prin carti la Politehnica decat pe net. Cand ti-am citat din dictionar mi-ai dat penalizare spunandu-mi ca "citarea din dictionar reprezinta injurie", iti amintesti - treaba cu usuratul (cand tot asa nu stiai ce inseamna), asa ca prefer sa nu iti mai citez. Dar te sfatuiesc sa mergi la un service bun si sa intrebi sau sa dai o fuga pe la biblioteca de la Politehnica. Spor la informat si la lecturat.

    Ai pus 5 (cinci) intrebari in 3 randuri micute. Doar 5 (cinci) intrebari.
    Last edited by MihaiiahiM; 17 May 2013, 11:10. Reason: Automerged Doublepost
    sigpic

    Comment


    • #17
      Originally posted by einstein1984 View Post
      Masina are valva de bypass turbo.... Nu face zgomot dar mentine turatia turbinei descarcand in admisia compresorului presiunea din fata clapetei de accleratie . De ce ai pune un sistem mai prost?
      Cred ca pentru impresia acustica.
      Dar daca dauneaza functionari motorului o sa ma gandesc de 2ori.
      Turbo benzina este ceva nou pentru mine.
      sigpic

      Comment


      • #18
        Originally posted by einstein1984 View Post
        Masina are valva de bypass turbo.... Nu face zgomot dar mentine turatia turbinei descarcand in admisia compresorului presiunea din fata clapetei de accleratie . De ce ai pune un sistem mai prost?
        aerul ala nu e neaparat nevoie sa loveasca palele compresorului si oricum turbina e pusa in miscare de palele turbinei,adica de partea de evacuare,asadar tu la inchisul clapetei de acceleratie,daca nu ar exista supapa asta ,aerul ar venit inapoi clapeta fiind inchisa ar lovi palele compresorului si ar darama turbina.
        Daca tu reusesti sa faci turatia turbinei sa ramana constanta din blowoff ... sa le zici si la astia de folosesc sistemele antilag la masinile de raliu...ca ei nu stiu saracii asta...vorbim totusi despre un puff... nu despre un debit continuu de aer la care sa ii simti lipsa.
        Sistemul oricum nu e mai prost,singura chestie e ca unele ,care fac zgomot sunt atmosferice,aerul zboara direct afara, iar cealalta e recirculatorie...dar si aia poate sa fie zgomotoasa,insa nu la fel ca prima.Dezavantaj la masinile ce au debitmetru,ca e posibil sa intre in avarie din cauza aerului care scapa...
        Ca sunt pe masina nu dauneaza, lipsa lor dauneaza...
        Last edited by Cristi_Xp; 17 May 2013, 13:57.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Cezar View Post
          Limitare la turbina? Mai exact, la ce?
          La volumul de aer? La rotatii?
          Ce-i aceea o limitare la turbina?
          Limitarea unei turbine se face de catre producator pentru 2 motive:
          Primul motiv ar fi protectia ansamblului turbinei.Al dolea ar fi protectia motorului.
          Cum spunea si colegul Mihai,limitarea la presiunea de refulare a unei turbine poate fi facuta cu:
          1.supapa mecanica fixa wastegate ,controlata exclusiv de presiunea de refulare din turbina prin intermediul unei supape cu membrana si arc.
          2.geometrie variabila controlata mecanic cu capsula vacuumatica(membrana si arc) prin intermediul unei supape de control ce preia depresiune din instalatia masinii .ECU gestioneaza prin inermediul unei supape cantitatea de vacuum(depresiune) necesara (in functie de necesitatile motorului) pentru a modifica geometria turbinei(volumul de aer si presiunea)
          3.electronica(geometrie variabila controlata electronic)modelele noi de masini.In cazul turbinelor cu geometrie variabila a paletelor,controlul si limitarea sunt facute exclusiv de ECU prin intermediul unui motor pas cu pas si a unor senzori de pozitie.
          In functie de necesitatile de aer ale motorului pe care sunt montate(presiune,volum) se regleaza limitarile din soft sau din "arc",exclusiv pe stand.Orice modificare dupa ureche atrage o serie de avarii de la turbina pana la internele motorului.
          Am vazut o turbina cu geometrie variabila actionata mecanic prin vacuum,"nelimitata"ce atingea turatia si presiunea maxima in relanti,datorita defectarii supapei de control.
          Din ce am vazut pe net turbina 0,9 tce este o turbina simpla cu wastegate.
          Toate motoarele pe benzina au turbo lag,vizibil mai mare,decat un diesel datorita presiunii mai mici ale gazelor de evacuare! Se zice ca motoarele echipate cu compresor mecanic au eliminat acest neajuns,compresorul mecanic lucrand mai bine decat turbocompresorul .
          Last edited by Rac; 17 May 2013, 14:28.

          Comment


          • #20
            Daci pana la urma imi pot pune si eu pe Loganel asa ceva.
            Acum trebuie sa gasesc ceva care sa se potriveasca sau adapta la acest motoras.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Poti pune fara probleme, numai ca sunetul pe care il va scoate nu este asa puternic. Acum mai depinde si de forma gatului de eliberare a presiunii. https://www.youtube.com/watch?v=HblCEQXQ8Q4

              Si uite aici cum trebuie sa faci tu ca sa nu pierzi garantia https://www.youtube.com/watch?v=quym3hXnwDc , adica dai jos originalul si pui altceva, iar cand ai probleme cu masina pui originalul la loc si mergi cu ea stock.

              Asta se aude mai bine, depinde de valva https://www.youtube.com/watch?v=KSf78HAJ2iQ
              Last edited by MihaiiahiM; 17 May 2013, 14:42.
              sigpic

              Comment


              • #22
                la cat sunt de accesibile furtunele nu cred ca este foarte complicat de montat.
                Attached Files
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Chestia cu garantia este relativa ! La dokker-ul meu ,colierele furtunelor sunt sigilate/insemnate,inclusiv toate mufele electrice au sigiliu din plastic ce se rupe obligatoriu la demontare/scoatere !

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by stoicanu View Post
                    Daci pana la urma imi pot pune si eu pe Loganel asa ceva.
                    Acum trebuie sa gasesc ceva care sa se potriveasca sau adapta la acest motoras.
                    pai ti-am dat niste linkuri mai sus ...

                    asta pare sa se potriveasca mai bine ... cod FMDV006 dar nu prea face psss... pentru pss se recomanda codu asta FMDV004.
                    Grija cu chinezariile , gen SSQV care majoritatea sunt chinezarii pentru ca au un arc foarte aiurea care poate sa nu iti deschida cum trebuie sau sa iti scape in mers presiune.
                    @Rac in relanti nu prea ai tu asa sarcina incat sa bubui turbina si sa o faci sa mearga la maximul din toate combinatiile...
                    Last edited by Cristi_Xp; 17 May 2013, 17:59.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #25
                      Da da am vazut dar nu am curaj sa comand pe ebay.
                      Trebuia sa fie si la noi .
                      Multumesc
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        stoicane, de ce nu ai curaj?
                        Am peste 5000 de euro tranzactionati, sa nu mai zic de XP

                        Comment


                        • #27
                          Analizand putin poza colegului @stoicanu cred ca se vede foarte clar o dump valve care da presiunea in admisie asa cum au toate masinile. Deci, daca este asa cum cred eu, dupa cum se vede, este foarte simplu de montat.

                          In locul piesei incercuite (adica dump valve stock cu refulare in admisie) pui o dump valve cu refulare afara (bine si una de calitate), iar orificiul 1, adica acolo unde am tras eu linia trebuie astupat ca sa nu traga aer dupa filtru.

                          Si totul este rezolvat, maxim o ora de munca.

                          Atasez o poza de la un audi unde se vede acelasi principiu la dump valve.
                          Attached Files
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Deci inafara de fassss nu face nimic.

                            Pai si ce faci cand o calci cu fasss la unu si ala te face pe modu silentios?

                            Comment


                            • #29
                              Era vorba daca se poate pune si chiar si "fâss-ul" ala este de efect, da un aer de sportivitate.
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                eu mi-as pune sincer,fara sa ma calculez atat ) chiar daca e motor de 0.9
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google