Se Poate Pune Blow Off Valve Pe 0.9 Tce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Pana la urma cred ca am inteles.
    Se demonteaza piesa de la primele 2 poze atasate si se inlocuieste cu cea din a3a poza .
    Acum am si eu doua intrebari:
    - daca blow off nu se deschide cand trebuie ce se intampla cu surplusul de aer ce ar trebuii aruncat afara?
    - blow off din poza atasata s-ar potrivi pe Logan?
    Multumesc.
    Attached Files
    sigpic

    Comment


    • #47
      oricare se potrivesc , cu mici artificii ...
      Daca nu se deschide deloc blowofful,aerul merge inapoi si loveste palele turbinei iar in timp o darama,dar o sa o auzi daca se deschide.Si oricum din cate tin minte si alea care nu sunt atmofserice,fac un pic de fass...dar abia se aude.Eu am recomandat forge-ul ala,pentru ca din forma,blowoff-ul pare identic cu ala de pe motorul de 1.8 turbo de la vw iar forgeul este totusi o firma care face chestii cat de cat bunicele si pare ca s-ar potrivi perfect pe logan.
      stoicanu, daca vrei sa comanzi de pe ebay , da-mi link si pui banii in cont si iti comand eu.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #48
        Originally posted by stoicanu View Post
        Pana la urma cred ca am inteles.
        Se demonteaza piesa de la primele 2 poze atasate si se inlocuieste cu cea din a3a poza .
        Acum am si eu doua intrebari:
        - daca blow off nu se deschide cand trebuie ce se intampla cu surplusul de aer ce ar trebuii aruncat afara?
        - blow off din poza atasata s-ar potrivi pe Logan?
        Multumesc.
        Poti porni masina cu furtunul ala scos ca in pozele atasate(furtunul care duce in tubulatura de admisie) si vei vedea cam ce cantitate de aer da afara si ce zgomot face.
        sigpic

        Comment


        • #49
          Chiar asta am facut , a mers fara furtun si m-am speriat cand a inceput sa pufaie destul de tare.
          Banuiesc ca daca as avea sa pun un fluier acolo nu ar mai trebuii sa cumpar nimic:-)
          sigpic

          Comment


          • #50
            Dar sa astupi gaura din partea cealalta, sau furtunul pe care l-ai scos daca il lasi acolo. Multumit de sunet?
            sigpic

            Comment


            • #51
              O sa vedem dupa ce ii pun fasul , pana acum face pufffff si face destul de bine.
              Furtunul am sa il las acolo si o sa ii pun un dop de damigeana(daca se mai gaseste asa ceva)
              Ideea este ca acum negociez cu cineva pentru cel din poza atasa mai sus si sper sa il scot undeva la 250 ron cu tot cu teul si furtunele siliconice, de care nu cred ca am nevoie.
              Nu vreau sa dau 700-800 ron pe ceva ce nu stiu 100% daca imi place, asa paguba e mai mica .
              Multumesc pentru sprijinul acordat.
              sigpic

              Comment


              • #52
                Ala din poza nu merita mai mult de 150 lei...
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #53
                  Am gasit alte doua modele.
                  am sa raman la una din ele.
                  Dar am nevoie de cateva sfaturi.
                  La cea cu arc din fotografie spune ca este twin piston.
                  Am sa cumpar una dintre cele doua.
                  Am mers pe mana lui Cristi xp , cele care fasaie.
                  Attached Files
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    Mai bine te duci si faci o proba si vezi cum face fiecare, iar apoi iei ce iti place. Eu as merge pe cea din poza 2.

                    Originally posted by Cristi_Xp View Post
                    Ala din poza nu merita mai mult de 150 lei...
                    Ala din poza e un fluierici de 2 bani.
                    Last edited by MihaiiahiM; 19 May 2013, 13:13. Reason: Automerged Doublepost
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      toate au arc in ele , la unele primesti mai multe arcuri cu rezistenta mai mare ca sa nu se descarce de una singura, la altele primeai niste saibe care le puneai in capul arcului pentru a il comprima un pic mai tare.Nu cred ca va fi cazul aici si sa fie problema sa descarce din cauza ca arcul e prea slab
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #56
                        Nu exista un astfel de dispozitiv care sa lase doar o parte din presiune sa iasa in atmosfera, pentru a produce acel sunet, si restul sa isi urmeze traseul normal, inapoi in admisie, indeplinindu-si rolul pentru care a fost gandita valva initial montata pe masina?

                        Comment


                        • #57
                          Analizand mai mult acea valva a masini am observat ca ea ramane deschisa tot timpul cat masina sta la relanty.
                          Ma gandesc ca asta ar fi cel mai bun reglaj un cazul achizitionari unui blow off.
                          Daca acesta sta deschis la relanty si mai si fasaie cand urca in ture inseamna ca totul este ok.
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Pai asa este normal. Cand clapeta este deschisa atunci supapa este inchisa si invers, iar la relanti clapeta este inchisa.
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              Cel mai bine e sa va luati inima in dinti si sa puneti ce doriti pe masinile voastre . Prin astfel de procese am trecut toti . Am incercat idei noi , piese noi , adaptari , etc . Tot timpul o sa intalniti impedimente daca nu aveti capacitatea de a invata . Toti invatam din greseli . Ca si un capat de bara sau cine stie ce piesa . Vrei una mai buna , dar nu esti 100 % ca e si durabila . Sunt cativa pe acest forum care au avut curajul si au imbunatatit marca dacia , cum multi nici nu ar visa . De la compressor de mercedes pe motor de 1.6 pana la transplante de motoare , interne schimbate , alezate , etc .
                              Cristi_Xp e unul din aceeia de la care poti invata unele chestii. El era printre primii care au inceput imbunatatirea motorului de logan .De la alezari de chiulasa pana la suspensii reglabile , axe , etc .

                              Domnul MihaiiahiM, colegul Cristi_xp ti-a aratat o varianta de blow-off marca Forge care nu prea o gasesti asa usor prin Romania . Varianta ta de incercat (facut proba ) ca apoi sa vezi care o cumperi nu prea se aplica asa usor . Nimeni nu o sa iti ofere 2 produse noi , sa le testezi , ca apoi sa cumperi doar unul din ele . Pe deoparte te inteleg ca esti sceptic legat de ebay, deoarece nu ai comandat niciodata de pe acest site. Cristi_Xp sa oferit si voluntar sa comande el in locul tau . Prin Ebay poti cumpara piese mult mai bune si de la niste firme renumite la nivel mondial , care nu le prea gasesti in aceasta minunata tara . Cristi_xp comanda de pe Ebay de ani buni , si nu cred ca a fost vreodata nemultumit . Si eu comand de pe ebay si nu am fost vreodata nemultumit .

                              Eu va recomand celor care vor sa puna blow-off valve , sa va luati inima in dinti si sa puneti linistiti . Si mofturile legate de faptul ca ,daca imi place sau nu , sunt de copii mici . Tot timpul o sa existe un risc cand adaugi o imbunatatire . Chiar daca e cel mai infim risc.

                              Domnul stoicanu , nu sunt asa scumpe precum ai scris mai sus :700-800 ron .
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                Cred ca tot ce ai scris se refera la mine.
                                Eu sunt cel sceptic la ebay, si tot pentru mine s-a oferit Cristi_XP sa comande piesa.
                                Dupa cu sti toti incepem cu ceva mai putin performant si in cele din urma ajungem sa platin de doua ori mai mult decat daca am fi cumparat de prima oara ce trebuie.
                                Eu sunt patit dar in alt domeniu( cel al cb-ului statii radio) si nu as vrea sa fac la fel si in domeniu auto.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google