Erai cumva pe funcţia de recirculare a aerului în habitaclu?
AC-ul Pe 0.9 TCE
Collapse
X
-
Erai pe ECO și datorită unor paramatrii (de ex: cuplu motor ) s-a decis decuplarea compresorului.
Noi nu știm cum mergeai (masină încărcată, viteză constantă, etc).
Dacă se repetă faza și fără ECO dai o fugă în reprezentanțăPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by andreir View PostSalut,
Am masina de 2 luni si am facut deja 4000 KM. I-am facut rodajul prin Romania, Bulgaria, Grecia. Am avut o surpriza neplacuta legata de AC la intoarcere prin Bulgaria. Deja conduceam de vreo 6 ore pe caldura. Aveam functia ECO activata - na sa compar consumul de la dus fara functia activata cu cel de la intoarcere cu ea activata.
AC-ul era in treapta 1 pe cel mai rece - zona albastra. Viteza de 70-80. Deodata a inceput sa nu mai bage aer rece si parca nici ventilatorul nu mai avea viteza. Am oprit pornit ACul de cateva ori in timp scurt dar degeaba tot nu mai racea. Apoi am scos functia ECO am oprit AC-ul si am lasat doar pe ventilator sa-mi bage macar aer de afara.
Dupa vreo juma de ora de mers asa si transpirat tot am indraznit sa repornesc AC-ul si norocul meu ca si-a revenit.
Ce putea fi? De atunci am mai facut vreo 1000 km si in general cu AC-ul pornit si nu am mai simtit sa faca figuri.
Totusi ma gandesc sa nu pice de tot.RTFM
Comment
-
Mda, intr-adevar il cam tineam pe recirculare - acum nu stiu daca la momentul respectiv era inca pe recirculare ca am vazut ca are un arc ceva ca dupa o perioada revine pe pozitia care baga aer de afara. Si cu ceva vreme inainte oprisem intr-o benzinarie si mi-a spus colegul de drum ca imi curge apa de sub masina. Apoi cand m-am uitat curgea de la un furtun care e lasat inafara cam prin dreptul schimbatorului de viteza - am zis ca furtunul e de la AC similar cu cele de la instalatiile clasice de apartament care tot asa picura.
O sa mai verific daca o sa mai apara problema dar voi incerca sa tin cont de sfaturile voastre cu treapta a 2-a, fara recirculare, si sa nu il tin pe cel mai rece.
Merci.
Comment
-
Salut, am facut si eu a 2-a revizie. Uite ce am costatat: pana la prima revizie nu am avut nici un miros, dupa prima rezivie (facuta in vara 2014) a inceput sa miroasa. A mirosit extrem de urat in special dupa iarna, cand, prin primavara, am mai dat drumul ocazional la AC. Mirosul de nedescris (ceva de genul umed+imputit). Nu se putea merge decat cu AC+geamuri deschise ca altfel... Dupa revizia a doua (unde s-a schimbat filtrul sub ochii mei + igienizare) miroase 'a umed' ori de cate ori pornesc AC sau il opresc si raman pe ventilator. Nu gasesc niciodata apa sub masina. Mai mult cand am pus pe 'dezaburire' (ventilator, fara AC) a inceput sa mi se abureasca parbrizul. Cred ca e ceva in neregula in zona filtrului si a scurgerii (scurgerea a fost verificata si nu este opturata). Ori condenseaza filtrul si apoi ramane umed fara a se mai usca vreodata sau apa de condens nu apuca sa ajunga la scurgere si uda filtrul. Sau poate filtrele folosite la revizii sunt de o calitate exceptionala. Cam asta patesc eu.Last edited by tibik; 1 August 2015, 16:30.
Comment
-
Eu nu folosesc recircularea, numai daca e necesar sa nu intre fum sau miros urat in habitaclu.
Prefer sa intre mereu aer proaspat de afara
Tibik, schimba filtrul de polen mai des, eu il scot negru dupa doar 5000 km, iar geamurile sa fie curate pe interior.Last edited by vdmihai; 5 August 2015, 13:11.sigpic
!
Comment
-
-
Esti sigur de ceea ce spui? Era mai ok sa ne explici mai multe, dar ai fost ocupat sa bagi chestia cu geamurile deschise
Principiul de care vorbesti e valabil pentru aparatele de locuinte.
De obicei nu fumez in masina, dar la drum lung sau cand nu am timp sa opresc mai bag una, deschizand geamul, normal. In situatia asta merg cu geamul deschis si A.C. pornit. Procedez gresit.?Last edited by vdmihai; 5 August 2015, 15:39.sigpic
!
Comment
-
Originally posted by GuGu21 View Poste ineficient sa racesti aerul fierbinte de afara ... tocmai d-aia la toate aparatele AC acelasi aer e racit si recirculat, din habitaclu ( respectiv din camera )
Cred ca ar fi mai indicat sa studiezi principiul de functionare al aparatelor de climatizare cu FREON si apoi sa tragi concluzii.
Freonul se incalzeste in schimbatorul din aeroterma si se raceste in radiatorul din compartimentul motor. Unde-i legatura cu aerul de afara?
By phone ... using Tapatalk and Samsung S5!
Comment
-
pe recirculare racesti un aer pe la vreo 25 grade iar la ventilatie din exterior bagi prin radiatorul ala de racit aer la 38 grade.... racitorul ala nu stie carte si nici fizica , el raceste ce comanda ii dai tu, restul sunt preferinte personale, aer curat,fum, etc... o problema am vazut eu la recirculare pe treapta 1 pe timp indelungat se umple de gheata radiatorul ce raceste si se infunda ventilatia... este un bug , probabil nu e reglat protectia la inghet sa decupleze compresorul , se mizeaza pe volul mai mare de aer cald care sa mentina radiatorul ala rece dar nu inghetat...RTFM
Comment
Comment