AC-ul Pe 0.9 TCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Logica există
    (Faceți analogia cu un frigider dat la maxim(0-5C), dar pus în exterior, astfel tabla din spatele lui (radiatorul) atinge 45-50 întru-un mediu în care avem 36-38 de grade - se mai răcește tabla din spatele lui (radiatorul) din părți)

    , dar GuGu21 e obișnuit cu SL10 la care AC automat chiar asta face, trece pe recirculare la pornirea motorului(dacă e setat altfel) până la atingerea temperaturii dorite apoi combină recircularea cu exteriorul funcție de temperatura exterioară(oglinda dreapta) și temperatura interioară/umiditatea.

    Ideea ar fi că la început(mașina în soare/parcare) comuți pe recirculare pentru a răci aerul deja răcit odată, deci consumi mai puțin combustibil neînvâtind aiurea compresorul, dar și aici vine un mare dar.... chenarul din partea de jos a paginii.

    Pe caniculă da mergi pe recirculare dar în apropriere de destinație treci pe exterior și oprești AC-ul până la oprirea motorului,vaporizatorul e adus la temperaturi normale, reducându-se astfel riscul de apariție al mucegaiului, bacteriilor etc
    Attached Files
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #77
      Originally posted by GuGu21 View Post
      e ineficient sa racesti aerul fierbinte de afara ... tocmai d-aia la toate aparatele AC acelasi aer e racit si recirculat, din habitaclu ( respectiv din camera )
      Recircularea aerului se foloseste numai cand afara e mult praf sau mirosuri neplacute. Altfel NU se recomanda, pentru ca va creste concentratia de Co2 din habitaclu!
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #78
        Eu unul nu prea am folosit recircularea decat daca am avut in fata vreun camion sau autocar din care sa iasa fum vizibil, sau daca treceam pe langa vreo ferma de animale, cu mirosurile specifice
        O data am uitat ventilatia pe recirculare, cand am avut un camion in fata,si tin minte ca aerul nu mai era destul de curat, nu mai aveam oxigen, si abia apoi am observat ca uitasem pe recirculare
        Inclusiv cand folosesc ac ul tin ventilatia pe exterior, si isi face treaba cu brio
        Last edited by panselin4; 6 August 2015, 10:42.

        Comment


        • #79
          Originally posted by panselin4 View Post
          O data am uitat ventilatia pe recirculare, cand am avut un camion in fata,si tin minte ca aerul nu mai era destul de curat, nu mai aveam oxigen, si abia apoi am observat ca uitasem pe recirculare
          Dar cât ai mers aşa cu el pe recirculare încât nu mai aveai oxigen, vreo câteva ore?
          Hai totuşi să nu exagerăm...

          Comment


          • #80
            voi credeti ca masina este perfect etansa ? nu cred ca mori sufocat intr-o dacie, exista spre portbagaj acele aerisitoare prin care mai arunca apa in interior la unii si oricum pe vremuri la dacie se facea testul "pisica" - bagai o matza in masina si pe unde scotea capul , acolo chituiai.... nu mai e valabil la logan 2 dar nici nu cred ca te sufoci....
            RTFM

            Comment


            • #81
              Originally posted by Ampt View Post
              Dar cât ai mers aşa cu el pe recirculare încât nu mai aveai oxigen, vreo câteva ore?
              Hai totuşi să nu exagerăm...
              Am gresit in exprimare, nu e vorba ca nu mai aveam oxigen, ci mai degraba ca se simtea ca nu mai este aer proaspat, in sensul acesta am vrut sa ma refer
              Asta cu lipsa de oxigen acum mi am dat seama cum suna, este clar spus prea mult

              Comment


              • #82
                Salut,cred ca am o problema cu A.C. am mers de la intrare in C-ta dinspre Mangalia cu butonul apasat pe pornit la A.C. si pana in Mamaia nu a functionat deloc pe nici o treapta .Deabea in Mamaia a declansat compresorul si a bagat ceva aer rece pana acasa.Problema e ca nu porneste compresorul sau porneste foarte tarziu cand sunt deaja ajuns la destinatie.Poate cineva sa-mi zica care ar fi problema?

                Comment


                • #83
                  La prima pornire a AC-ului ( o data cu motorul) se aude un fasait , apoi nu mai face toata ziua. Motorul are 15.000 km. E normal sa faca asa ?

                  Comment


                  • #84
                    Nu cumva e instalatia care face presiune?

                    Comment


                    • #85
                      Se poate, dar face asa doar de o saptamana...

                      Comment


                      • #86
                        mai degraba se aude ca o pulverizare/ fasaitul produs la deschiderea unei sticle de bautura carbogazoasa. e normal

                        Comment


                        • #87
                          Și la mine face așa când pornesc AC.

                          Comment


                          • #88
                            e compresorul de AC
                            RTFM

                            Comment


                            • #89
                              Ma gandeam sa nu fie o supapa care scapa din presiune ... dar daca ziceti ca e normal, asa o fi

                              Comment


                              • #90
                                Se numeste zgomot de expansiune in evaporator.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google