AC-ul Pe 0.9 TCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Aha , si Toyota Land nu este masina serioasa?
    Sa inteleg ca Logan 1 este mai serioasa decat ea
    sigpic

    Comment


    • #17
      nu are treaba toyota aici. cei de la dacia au renuntat la compresoarele cu cilindree variabila sanden facute in japonia, din motive de costuri. acum sunt cu cilindree fixa.
      de preferat erau cele cu cilindree variabila.
      internal combustionizer

      Comment


      • #18
        Ok , am inteles.
        Dar care este avantajul si dezavantajul la cilidree variabila.
        Am avut acet tip de compresor pe fosta masina si tot timpul cat era pornit ac-ul masina tragea greu chiar si cand era mai racoare afara.
        La cilindree fixa ,cel putin mai ia niste pauze.
        Adica eu am simtit avantajul la cea din urma si nu cred ca consuma asa de muuuult cand cupleaza.
        sigpic

        Comment


        • #19
          cele cu cilindree variabila raman tot timpul pornite, nu tot variaza on-off (exceptand cand accelerezi la podea ca acolo sunt intrerupte ambele). cele cu cilindree fixa sunt oprite automat din cand in cand, dupa cum a zis si einstein1984 pt ca iti ingheata evaporatorul si probabil e riscul sa pocneasca (sau cel putin sa nu mai circule aerul prin ele din cauza ghetii). cele cu cilindree variabila racesc fix cat e nevoie.
          deci management ac mai eficient si din punct de vedere al consumului de carburant (cele cu cilindree fixa practic lucreaza la capacitate maxima tot timpul, celelalte nu)
          vibratii mai putine

          sunt mult mai multe de zis. eu oricum nu sunt specialist in asa ceva. cel mai bine e sa cauti pe net sa te informezi singur, daca vrei sa afli foarte detaliat.
          Last edited by zeegermans; 18 May 2013, 13:44.
          internal combustionizer

          Comment


          • #20
            Ok am inteles.
            Dar daca ar fi sa o luam pe partea cealalta ce cu cilindree fixa ar trebuii sa aiba o durata de viata mai mare datorita functionarii mai reduse.

            De facut rece face destul de bine, aproape ca nu poti tine mana pe conducta de la motor cat este de rece.
            Acum vom vedea la 45 grade cum face fata.
            Last edited by stoicanu; 18 May 2013, 15:09. Reason: Automerged Doublepost
            sigpic

            Comment


            • #21
              legat de durata de viata, internele compresorului probabil da, dar cuplajul electromagnetic nu. oricum, daca-s facute bine, ambele ar trebui sa tina mult si bine fara griji.
              internal combustionizer

              Comment


              • #22
                Am pe o a 2a masina renault si au inceput sa clancane rulmeti in el de zici cai unul la motor si bate in el.
                De facut rece mai face dar pentru cat timp cine stie.
                Masina are 138 000 km.
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Eu am un Logan 1.6,8v,85cp din 2009.
                  Ac-ul nu influienteaza puterea motorului,nu se simte diferenta.

                  Comment


                  • #24
                    povesti prietene taie destul din putere si la 150 cp daramite la 85

                    Comment


                    • #25
                      Marco John, iti spun eu ca taie, si taie destul de bine
                      Chiar si resoftat taie, doar ca resoftat parca merge cu AC-ul pornit ca si unul nesoftat cu AC-ul oprit

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Marco John View Post
                        Eu am un Logan 1.6,8v,85cp din 2009.
                        Ac-ul nu influienteaza puterea motorului,nu se simte diferenta.
                        Sa fim realisti !Am masina cu 163 cp si pornirea compresorului se simte.Nu foarte tare ,dar se simte.La dokker 1,6 compresorul pune o frana de motor nemaipomenita in panta !

                        Comment


                        • #27
                          La logan 2 0.9 tce nu se simte deloc.
                          Dar numai atunci cand mergi in modul eco, azi am mai mers si eu in mod eco si am observat ca in momentul cand compresorul da la ac este cuplat masina iese din mod eco in in momentul cand se decupleaza revine in mod economic.
                          In modul de functionare normal se simte.
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Am uitat sa precizez,utilizez Ac-ul intermitent,3-4 min on,3-4 off.
                            Sincer sa va spun nu am sesizat diferente.Poate si stilul de condus ceva mai relaxat

                            Comment


                            • #29
                              Poate nu il simti pe Veyron sau pe Ferrari F12, dar pe masini "normale" cu siguranta se simte (il simt eu pe Golf 4 1.9 si pe Logan 1.4).

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by stoicanu View Post
                                La logan 2 0.9 tce nu se simte deloc.
                                Dar numai atunci cand mergi in modul eco, azi am mai mers si eu in mod eco si am observat ca in momentul cand compresorul da la ac este cuplat masina iese din mod eco in in momentul cand se decupleaza revine in mod economic.
                                In modul de functionare normal se simte.
                                Evident ca se simte functionarea compresorului - tai destul de bine din "suflul" motorului, insa nu intr-atat de agresiv incat motorul sa nu mai faca fata solicitarilor.

                                Si eu am mers cateva zile cu modul ECO activat si AC-ul pornit, dar la mine nu s-a decuplat deloc ECO atunci cand pornea compresorul de AC.

                                Rer ansamblu compresorul de AC fata fata cu brio pentru a racori habitaclul, iar performantele motorului raman totusi unele normale.

                                Merci
                                sigpic
                                This is My Ride!
                                !Visit and enjoy!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google