AC-ul Pe 0.9 TCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Se dezactiveaza , nu se stinge becul in bord, nici nu stiam treaba asta pa cand am fecut ceteva teste pentru montarea unui blow off, dupa sunetele scoase de acea supapa iti dai seama deca este activ eco mode sau nu.
    sigpic

    Comment


    • #32
      Pe BMW 320i E46 din 2003 de 170 CP se cam simte, pot confirma, dar nu e deranjant, adica in sensul ca trage bine, are destula putere. DAR se simte o mica o diferenta. Presupun ca pe orice masina se simte, poate nu se simte doar daca e vreun Ferrari sau Lamborghini de 600+CP!

      Comment


      • #33
        in moD sigur se simte o scadere de putere la pornirea ac, chiar si la o masina cu motor de peste 200cp se simte un pic. (jeep 4.7 benzina) . la 0.9 cum sa nu se simta ?

        Comment


        • #34
          Nu se simte cum il simte omul pe matiz, si aia e logic. In primul rand e motor turbo, ne-esential ca are aproape de 2 ori mai multi CP

          Comment


          • #35
            Mers ieri prima data cu Loganelul meu cel nou.
            Pus si AC, e diferenta enorma fata de Matiz. Eu nu l-am simtit (mers in ECO). Nici vorba de frana de motor evidenta care se simte pe Matiz.

            Comment


            • #36
              Legat de ce zicea un utilizator mai inainte ca la acest tip de compresor cu cilindree fixa - are dreptate cand zice ca este riscul sa inghete evaporatorul, eu am patit in concediu acest lucru dupa ce am mers vreo 200 km cu AC pornit si ventilatorul pe treapta 1.
              La inceput am crezut ca s-a udat filtrul de polen caci nu mai baga aer dar un coleg de forum a patit la fel si explicatia de la service asta a fost cu inghetarea evaporatorului - nu stiu daca e normal sa se intample asa ceva dar mi se pare un minus.
              Solutia ar fi sa dai pe treapta 2 sau sa nu pui controlul rece/cald pe rece maxim.
              RTFM

              Comment


              • #37
                Este defect de conceptie, nici la megane2 nici la seat nu am patit asa ceva. Eu folosesc aerul conditionat numai pe tr1, in cazuri exceptionale pe tr2.
                Last edited by mumus; 12 September 2014, 22:31.
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • #38
                  Riscul de înghețare al vaporizatorului apare atunci când filtrul de habitaclu e colmatat + rece maxim + treapta 1 + ACon.
                  Eu folosesc permanent configurația de mai sus fără probleme
                  Filtrul vechi după 1 an și 8100KM în București
                  Attached Files
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #39
                    masina cumparata pe 30 aprilie deci exclus sa fie filtrul infundat - baga aer foarte bine pe orice treapta
                    RTFM

                    Comment


                    • #40
                      Rau ca nu baga rece cum trebuie rau ca baga atat de rece incat sa inghete vaporizatorul.
                      Cat de greu este sa dai comanda de temperatura putun mai spre cald.
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Salut.
                        Va rog sa-mi spuneti cum face fata la voi AC-ul pe caldurile astea mari ?
                        Dimineata pe la 07:00 am facut un drum de vreo 30-40 de minute si a fost cat de cat bine, baga ceva aer rece.
                        Pe la 12:00 m-am intors (masina a stat in soare) si am constatat ca AC-ul nu baga deloc aer rece, era doar putin mai rece decat mana !
                        Am mers prin oras, aglomeraratie mare, stopuri multe, etc.
                        In aceste conditii de temperatura exterioara ridicata si trafic intens (deci viteza mica) este normal ca AC-ul sa nu mai aiba randament sau oare trebuie sa fac o vizita la garantie ?
                        Multumesc.
                        Last edited by clivius; 7 July 2015, 21:59.

                        Comment


                        • #42
                          Depinde, să scoatem globul de cristal...

                          Mașina are x ani?
                          Filtrul de habitaclu a fost schimbat acum cât timp?
                          Ce configurație aer sus/jos, etc, maxim rece, treapta x?

                          A mea după 2,5 ani dă rece la 1 minut de la pornirea AC-ului în condițiile distribuție pe toate căile + rece maxim + treapta 1
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #43
                            Daca nu folosesti AC-ul o perioada lunga de timp, este posibil sa pierzi freon pe la garnituri. Azi dupa amiaza cu ventilator treapta 1 si dat la maxim se simtea imediat racoare in masina.

                            Comment


                            • #44
                              Masina are aproape 4 luni, ventilatorul l-am tinut pe treapta 3 non stop si am incercat si pe a 4-a sa vad daca e vreo diferenta, repartizarea aerului era pe fata sofer (pozitia cea mai din dreapta), butonul de reglare temperatura era pe rece maxim.
                              Am pus mana in dreptul aeratoarelor si aerul de acolo nu era rece.
                              AC-ul e folosit la fiecare utilizare a masinii, aproape in fiecare zi.
                              Mi s-a parut mie de mai mult timp ca aerul nu e suficient de rece si acum pe caldurile astea mari nu face fata !
                              Trebuie sa fac un drum la service, am mai citit pe aici pe undeva ca lipsa de freon ar fi cauza !
                              Multumesc.

                              Comment


                              • #45
                                La o vechime a maşinii de nici 4 luni, clar este o problemă de garanţie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google