Atunci, garanție.
AC-ul Pe 0.9 TCE
Collapse
X
-
Probleme cu Ac-ul la 0.9Tce am avut si eu pe canicula, de noua. Saptamana trecuta am facut revizia la doi ani. Am sesizat acest lucru la srvice si mi s-a golit si reincarcat instalatia cu freon + schimbarea filtrului habitaclu in cadrul reviziei+igienizarea instalatiei .. Costuri 75 lei pentru freon + 60 lei igienizare +revizia .
Alta viata... raceste la minut, chiar si acum in cod portocaliu.
Comment
-
Originally posted by clivius View PostSalut.
Va rog sa-mi spuneti cum face fata la voi AC-ul pe caldurile astea mari ?
Dimineata pe la 07:00 am facut un drum de vreo 30-40 de minute si a fost cat de cat bine, baga ceva aer rece.
Pe la 12:00 m-am intors (masina a stat in soare) si am constatat ca AC-ul nu baga deloc aer rece, era doar putin mai rece decat mana !
Am mers prin oras, aglomeraratie mare, stopuri multe, etc.
In aceste conditii de temperatura exterioara ridicata si trafic intens (deci viteza mica) este normal ca AC-ul sa nu mai aiba randament sau oare trebuie sa fac o vizita la garantie ?
Multumesc.
poti sa incerci sa pui un termometru mai precis pe gura de ventilatie... cred ca sunt niste temperaturi orientative care iti pot indica daca baga destul de rece sau ba... eu am pus odata un termometru si imi masura vreo 8 grade la gura de aerisire, destul de ok zic eu.RTFM
Comment
-
Originally posted by Ampt View PostDacă ne poţi şi explica despre ce a fost vorba...
Fii sigur că mai multe amănunte nu ar strica.
-cand termometrul de bord arata peste 30'C, avea nevoie de aproximativ 30 de minute sa simt o "boare" cat de cat rece prin aeratoare
- imi trebuia un drum de A1 sa scada temperatura interioara si sa o tina pe la 22'C ( pe termometru).
-dupa prima vara ( 2014) , cand porneam Ac-ul , primul val de aer avea miros de tomberon ( de aceea a solicitat igienizarea instalatiei).
La revizia anterioara,de 1 an ( pentru ca nu fac 20k km/an), am sesizat la service pb/ineficienta la Ac, dar mi s-a raspuns ca ""asta e situatia la 0.9Tce" si i-am crezut.
La revizia curenta, am insistat sa-mi rezolve pb ( multumita informatiilor culese de pe forum), si dupa cum v-am spus s-a rezolvat, deci initial "m-au aburit" . De ce rezolvarea a fost contracost in garantie, nu stiu, dar am renuntat sa ma mai strezez avand in vedere costurile relativ mici...
Aa... si alt amanunt, nici nu va vine sa credeti in ce hal arata filtrul de habitaclu, cred ca la prima revizie nici nu mi l-au schimbat
Comment
-
Originally posted by sebi.vas View Postreincarcat instalatia cu freon + schimbarea filtrului habitaclu in cadrul reviziei+igienizarea instalatiei .. Costuri 75 lei pentru freon + 60 lei igienizare +revizia .
Iar pretul pt igienizarea instalatiei este mai mult decat multumitor. In capitala, costa in jur de 110-120 lei.
Originally posted by sebi.vas View PostDe ce rezolvarea a fost contracost in garantie, nu stiu, dar am renuntat sa ma mai strezez avand in vedere costurile relativ mici...
Aa... si alt amanunt, nici nu va vine sa credeti in ce hal arata filtrul de habitaclu, cred ca la prima revizie nici nu mi l-au schimbat
Ai raspuns mai sus, in acelasi post al meu despre rezolvarea contracost in garantie.
Parerea mea e ca filtrul de polen ar trebui schimbat mai des (la an sau la maxim 10 000 kilometri, 20 000 kilometri fiind un numar prea mare).
Comment
-
Filtrul de habitaclu arata groaznic dupa 10 000 Km. In mod clar trebuie schimbat mai des decat spune constructorul. Personal acord importanta mai mare acestui lucru decat spre exemplu uleiul de motor (plamanii mei conteaza mai mult decat durata de functionare a masinii).
Pentru AC e de preferat sa cauti si sa gasesti o firma specializata (de evitat in acest caz reprezentantele - desi eu sunt fan reprezentanta) pe care sa o vizitezi in fiecare an (fie si numai pentru curatarea + verificarea instalatiei - de preferat primavara).
Comment
-
Multumesc tuturor pentru detalii, voi incerca si eu testul cu termometrul in dreptul aeratoarelor, oricum, daca ajung in garantie nici nu vreau sa aud de vreun cost la nici 4 luni de la achizitie !
Originally posted by vstana View Postas fi curios cum se aude AC la Logan2, la PH1 (al meu cel putin, MPI 1,6) este foarte zgomotos, in special in treapta a 2-a / a 3-a de viteza.
Comment
-
Salut,
Am avut din 2005 2 Logan-uri de 1.4 cu AC, asa ca stiu care este "rapotul" picatura de transpiratie/cal putere.
A mers cu Logan 2 (0.9 Tce, E6, benzina 98) - prin ora si pe centura prin caldura de foc. AC-ul s-a descurcat bine (treapta a doua, ventilatie maxima, sus si jos). Nu l-am simtit f tare la pornire si mers (daca e sa dau note 1.4 - nota 3 din 10., Logan 0.9 - nota 6 din 10), dar daca activezi si functia ECO s-a cam dus trebusoara.
Pana in prezent (700 km) sunt multumit si usor impresionat chiar.
Toate cele bune
Comment
-
Problema AC
Salut,
Am masina de 2 luni si am facut deja 4000 KM. I-am facut rodajul prin Romania, Bulgaria, Grecia. Am avut o surpriza neplacuta legata de AC la intoarcere prin Bulgaria. Deja conduceam de vreo 6 ore pe caldura. Aveam functia ECO activata - na sa compar consumul de la dus fara functia activata cu cel de la intoarcere cu ea activata.
AC-ul era in treapta 1 pe cel mai rece - zona albastra. Viteza de 70-80. Deodata a inceput sa nu mai bage aer rece si parca nici ventilatorul nu mai avea viteza. Am oprit pornit ACul de cateva ori in timp scurt dar degeaba tot nu mai racea. Apoi am scos functia ECO am oprit AC-ul si am lasat doar pe ventilator sa-mi bage macar aer de afara.
Dupa vreo juma de ora de mers asa si transpirat tot am indraznit sa repornesc AC-ul si norocul meu ca si-a revenit.
Ce putea fi? De atunci am mai facut vreo 1000 km si in general cu AC-ul pornit si nu am mai simtit sa faca figuri.
Totusi ma gandesc sa nu pice de tot.
Comment
Comment