Logan2 Fara Ac La 5200 Euro, Merita?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In aia 1700 euro pe care ii dai in plus, nu e doar AC-ul. Mai sunt si alte dotari...
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #17
      Din cate imi aduc aminte in trecut era diferenta de vreo 800 Euro AC sau fara AC.

      Nu mi se pare ok daca vrei AC sa fii nevoit sa platesti atata diferenta.

      Comment


      • #18
        pai intra si geamuri electrice, inchidere centralizata, spoilere vopsite in culoarea masinii etc... 600 euro era ca optional AC-ul in 2008. acuma parca am vazut 700 si ceva.
        Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

        Comment


        • #19
          Exact...deaia am renuntat si eu la o masina noua....
          sigpic

          Comment


          • #20
            am mers ani fara ac si n-am murit (de cald). primul meu logan a fost preferance (fara ac), dacia 1310 tot fara ac (nici nu se punea vorba de ac pe alea vechi). e adevarat ca fo` 3 luni pe an cam faci sauna in masina, dar se putea merge cat de cat. ventilatia la maxim, geamurile deschise, aveam bile din alea de lemn pe scaun ca sa nu stau lipit si m-am descurcat.
            acum am ac, e mai confortabil, e adevarat, dar daca n-ai cum sa te intinzi sa iei cu ac, poti sa rezisti, daca nu esti foarte grasut.
            internal combustionizer

            Comment


            • #21
              Ca incepator, prima masina nu trebuie sa depaseasca 1000 euro, indiferent de dotari, an, culoare, sex

              Comment


              • #22
                de acord cu cezar dar daca iei masina de +5000 de euroi macar ia una nou sa aiba si garantie si fai un casco. Personal nu suport AC-ul deci eu nu las pune pe masina. dar in cazul tau cum a spus cineva mai sus depinde de tine daca vrei asa de mult ac sau nu.
                soselele din România au prea putin RAM si video pentru NFS

                Comment


                • #23
                  Cum sa mai pus trebuie sa ne gandim si la revanzarea acesteia
                  Cand cautam o masina sh bifam optiunea cu ac in dotare, la o masina fara ac ii scade foarte mult pretul la revanzare.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by adaniel69 View Post
                    si mie imi pare rau ca nu mi-am luat cu AC!
                    @Octavian: cel mai ieftin logan 2(motor 1.2) costa 6690E. cel mai ieftin logan2(motor 1.2) cu AC costa 8380E(ambiance cu AC). de aici diferenta de 1690E.

                    @noidea: ia-ti cu AC!!! nu conteaza ca esti incepator sau avansat! dar alea 2-3luni pe an te plimbi fara transpiratie!
                    nu as folosi AC-ul decat vara! in rest doar ventilatia!
                    E bine sa dai drumu la AC si toamna si primavara si iarna, pt ca instalatia trebuie sa functioneze din cand in cand altfel se strica, plus ca ajuta enorm la dezaburire, daca nu ai AC probabil nu ai experimentat, dar daca mergi pe ploaie si bagi inca 4 persoane in masina pe langa sofer ti se aburesc geamurile si parbrizul imediat, dai drumu la AC pui ventilatia pe 2-3 si sa vezi cum instant o sa ti se dezabureasca masina, ceea ce faca AC nu o sa prea reusesti usor. Am vazut pe multi care cu masina noua Logan, sau alta marca stergeau geamurile cu carpa ca la dacia 1300 pe ploaie, astia sunt aia care nu stiu sa foloseasca ventilatia.

                    Sa revin la topic, eu am avut de ales intre diesel chel si benzinar cu AC, am ales benzinarul pt ca l-am luat serie limitata si am iesit cu 500 de euro mai ieftin la vremea aia cu dotarile ce le avea. Daca as fi pus optional pe una versiune inferioara AC ar fi costat 780 E, proiectoare, geamuri el, inchidere, airbaguri, volan + scaun reglabil alte sute bune. Probabil ca daca as fi avut buget as fi luat diesel cu "de toate" dar am pus gpl si sunt foarte multumit, singurul dezabantaj este autonomia mai redusa pe gpl pt ca nu au avut butelie mai mare.

                    Pt incepator si eu recomand un SH in stare buna, gasesti in banii aia si cu garantie si revizii la zi si cu AC. Si iti spun eu, face toti banii, pe caldurile alea sa nu mergi in cuptor, mai ales daca lasi masina la soare si se incinge.

                    Comment


                    • #25
                      Loganul(II) este o masina data dracului cand afara sunt calduri de peste 30 grade.Bordul din plastic negru, se incinta precum un resou.Dogoreste in timpul mersului,degaja o caldura imensa in haitaclu.In plus ventilatia nu are rost.Sufla aer fierbinte datorita tubulaturii incinse din bord.Am facut cea mai mare greseala in 2009 cand am luat fara AC.Nu credeam ca o sa fie asa cald in "caruta",mai ales ca am luat-o alba !
                      Chiar daca AC-ul nu este foarte reusit la Dacia,macar poti sa mergi decent,fara sa tii prosopul dupa tine sau sa ti se umfle capul de la geamurile deschise!

                      Comment


                      • #26
                        Am luat si eu un loganas fara ac si e nasol. @Rac le zice bine...plasticul se incinge tare daca lasi masina in soare si te rupe chiar si in zilele cind temperatura nu depaseste 30 de gr.

                        Ca si incepator i-ati ceva de max 1000 euroni iar dupa aia un sh mai rasarit pe la 5000 euro. Asta e cea mai buna investitie ;)

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by noidea View Post
                          ........
                          Intrebarile mele ar fi:

                          1) Voi v-ati lua ca incepator un logan fara ac?

                          2) Daca nu, ce alternative mi-ati recomanda (masini noi la pretul asta nu cred ca mai exista, asa ca am ajunge in zona sh-urilor)?

                          3) Se poate monta ac ulterior pe loganul ACCES?

                          4) Daca da, se pierde garantia?

                          5) Exista alternative rezonabile (care sa se apropie cat de cat de efectul aerului conditionat) la aerul conditionat? Din cate am cautat eu (exista si un topic despre asta aici pe forum), raspunsul pare sa cam fie nu.

                          1) Da.

                          2) -

                          3) Nu

                          4) -

                          5) Nu
                          Last edited by 77sky; 3 June 2013, 14:43.

                          Comment


                          • #28
                            La intrebarea 1 nu stiu ce legatura are ac-ul cu incepatorul.
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Geamurile se pot dezaburi pe ploaie si cu ventilatia setezi aerul pe geamuri ventilatorul pe 2 si mergi. Treaba cu ac-ul nu stiu ce sa zic daca iti permiti sa il folosesti da, dar nu face ca alti care isi cumpara masina cu ac(ca sa fie) si merg cu prosopul pe scaun si au in 4 ani 25000 de km. Si apoi nu te gandi ca faci afacere daca o sa vinzi masina se gasesc clienti pentru toate variantele de masini. Mai bine te gandesti cati km faci pe an ce motorizare se potriveste la drumurile care le faci.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Cezar View Post
                                Ca incepator, prima masina nu trebuie sa depaseasca 1000 euro, indiferent de dotari, an, culoare, sex
                                Corect! Eu am invatat sa conduc pe un Olcit luat cu 200 lei !!!! Doar asa se poate invata condusul adevarat (pur) fara servo, ABS, ESP, etc. Orice s-ar fi intamplat nu-mi parea rau de masina si in plus am destule cunostiinte care au inceput cu astfel de masini (chiar in mileniul 3, nu ma refer aici la tati si bunici) AC-ul nu are nicio legatura cu faptul ca esti incepator sau nu.
                                Ca raspuns strict la intrebare varianta de baza (acces) nu merita (nu are nici macar iluminare in portbagaj). Orienteaza-te spre ambiance cu AC sau mai bine un laureate (diferenta intre laureate si ambiance cu ac este de doar 400 euro, dar diferenta de dotari e enorma). Stiu pentru ca si eu studiez variante sa dau masina veche (un ambiance 1.4) + un voucher si sa-mi iau una noua.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google