Logan2 Fara Ac La 5200 Euro, Merita?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Eu sunt fan Citroen. Am vize umede cu noul C4, motorizarea de 1,6 115 hp diesel. Insa incerc sa fiu realist cu masinile. Nu poti spune despre o masina ca e mama excelentei din prisma numelui. C3ul nu e mama stabilitatii si excelentei. Nu am zis ca e urata, insa nici frumoasa nu-i, sa fim seriosi. E o masina dintr-o anumita clasa cu avantaje si dezavantaje. Eu, personal, prefer un Logan cu motorizare 1,6 16v, decat un C3 sh. Am voie sa am preferinte. Nici C3ul nou nu m-ar tenta deloc, in acelasi timp nicio masina Dacia nu ma tenteaza.
    C4 insa...marfa masinuta...

    Comment


    • #77
      Am intrebat din pura curiozitate de pret.
      Faptul ca ai atasat si o poza e foarte bine.
      Din ce observ eu acolo nu are nici macar proiectoare legat de multe dotari.
      Pentru cei ce cred ca sunt fanatic Dacia spun ca nu este chiar asa.
      La cat costa si ce dotari are face toti bani.
      Daca ar fi sa o compar cu cea de a doua masina personala( scenicul mai sus mentionat) nu face nici cat toba finala a acesteia.
      sigpic

      Comment


      • #78
        Corect, insa un Citroen C3 este in jurul a 2500 euro, din 2005-2006.
        Nicio masina ieftina nu are cum sa fie excelenta la nimic, pt ca de aceea este ieftina: sa fie ok la mai toate capitolele, fara sa exceleze.

        Si eu as prefera un logan nou 16v decat un c3 sh.

        Si da, C4-ul chiar este o masina foarte buna. De la tabla, la siguranta, consum, intretinere. Pe mine m-a scos viu dintr-un accident unde am fost lovit in lateral, masina ajung dauna totala.

        Cosmine, ce dotari are c3-ul ala? Ca mie nu imi pare prea rasarit la capitolul asta. Poate gresesc.

        Comment


        • #79
          Nu am crezut că o să declanşez al treilea război mondial, DAR pentru o femeie cum este soţia mea, credeţi-mă că C3 i se potrveşte perfect. I-am recomandat o Dacia 1310 dar a spus că totuşi vrea o maşină nu un dulap pentru scule . La acea vreme 4500 de euro au meritat din plin. Eu am un Logan Preference de 8 ani şi într-adevăr nu a creat probleme, chiar mă enervam uneori că nu se strică nimic la ea şi nici nu sunt scumpe piesele, DAR eu personal nu aş mai achiziţiona alta chiar dacă are climă şi ABS. Se simte diferenţa după ce mai conduci şi altceva chiar şi un C3. Cine nu are sau nu cunoaşte poate să spună ce vrea, este în primul rând o maşină excelentă, se mai strică câteodată, dar asta e, are mai multe piese decât Loganul de 5200 care nu se va strica niciodată că doar de aceea este chel, adică nu are ce să se strice .
          Azi la 5-6000 euro ai ce să cumperi şi chiar să o vinzi mai târziu, dar cu Un Logan te căsătoreţti şi numai moartea vă va despărţi.
          Referitor la dotări, nu excelează, dar are câteva la care Logan nici în Matrix nu le va avea: În 2005 maşina avea: Euro 4, Clima, ABS, Airbag faţă şi laterale, Direcţie electrică, Centuri de siguranţă pirotehnice cu alarmă, Geamuri electrice, Oglinzi electrice, Reglaj electric interior faruri, Avertizare depăşire viteză programată, Închiere automată uşi la viteza de 13 km/h, deschidere electrică porbagaj (adică fără cheie, nu ca şi la Dacia 1310), Caroserie galvanizată (nu este necesară programare la uns cu ceară după câţiva ani şi tot degeaba), Izolaţie fonică excelentă, CD player Panasonic (aşa a fost cumpărată), Torpedou refrigerant, sistem ISOFIX, Termostat pilotat, afişaj electronic bord, inclusiv kilometrajul, preechipare proiectoare, etc. şi costa 12.000 euro.
          C3 are 4 stele de EuroNcap.
          Dacă asta nu a meritat 4500 atunci în 2009, înseamnă că sunt prost. Iar comparaţiile cu Dacia 1310 sunt chiar de prost gust. Mulţi habar nu au ce vorbesc.
          Ce să mai spun că pe lângă toate de mai sus, la 5-6000 euro ai mai putea avea scaune încălzite, senzori de ploaie, pilot automat, etc......
          Să aveţi drumuri bune ....

          PS: Şi pentru mine Loganul, ca primă maşină după Dacia 1300 din 1973, a fost ca un BMW, pănâ m-am urcat într-o maşină străină.
          Last edited by Gozmin; 28 July 2013, 00:42.
          Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
          sigpic

          Comment


          • #80
            Foarte corect. Nu are cum sa se compare cu o masina straina...vorba ta, cei ce au coborat anul trecut din 1310 si au urcat in Logan e normal sa fie cat de cat orgasmici ...dar, tot un fel de cazan e si Loganul...doar scrie Dacia pe dânsa, buna sa te care din a in b, atat. Nu exceleaza la absolut, dar absolut nimic.

            Stam in ea ca in Aro pe cutia de scule, rugineste dupa cateva luni, la 100 vajaie de o gaseste dracii, daca intrii intr-o curba mai stransa cu 75-80 reciti din Crezul, iar dupa 140 strangi din buci ca nea' Gigi in "brutarie", dar avem NAVI

            Sent from my GT-I9100 using Forum Runner
            Last edited by PCH; 28 July 2013, 11:18.

            Comment


            • #81
              Originally posted by PCH View Post
              Majoritatea masinilor sh la ce bani sunt coji, prietene?! Loganul e o coaja inca de nou...

              Sent from my GT-I9100 using Forum Runner
              )
              ai dreptate! de asta l-am dat si eu!

              Comment


              • #82
                Stai linistit ca am vazut si Ford ruginit se se chinuie si acum sa rezolve problema cu garatia la tabla.
                Nu am spus nimic de C3 nici de bine nici de rau .
                Eram doar curios de dotari .
                Treaba cu rugina dupa cateva luni sunt Amintiri din copilarie, iar cu trusa de scule mai dat pe spate sa nu mai zic da vajaitul la 100 km/h.
                Ori cum pe mine ma amuza vorbele aste.
                Tocmai am facut o nouo comanda unui prieten la noul Logan ca sa plimbat cu cea din dotare mea si ia placut asa de mult ca vrea una la fel , cu trusa de scule in loc de scaun.
                Acasa mai are un Megan 2005, nu Dacia 1310.
                P.S. PCH-ule ma scuzi ca iti spun dar este anti Dacia 200% .
                Last edited by stoicanu; 28 July 2013, 12:33.
                sigpic

                Comment


                • #83
                  500%...pentru ca isi bat joc de client. Si eu am vazut Ford ruginit si Mercedes si Reno dar din pacate pentru Dacia procentul cred ca este de 1(Masina straina) la 200 (Loganuri)...am o cunostiinta care vinde un Escort decapotabil din '90 si ceva fara pic de rugina! Masina este alba si cred ca nu vrea mai mult de 700 € pe ea...motorul e 1.6 16v, te unge la suflet cand il porneste! Vreau sa vad un Logan 2005 peste inca 7-8 ani ))

                  Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

                  Comment


                  • #84
                    De aici si diferenta de pret , dai putin servicii proaste ca si la hotelurile de 2,3,4 stele , platesti putin primesti mai nimic dai mai mult se schimba treaba.
                    Cam ma duc cu S-ul la revizii si le spun ca mi se pare ceva dubios ceva la ia percuteaza imediat baietii si trec la verificari.
                    Dar si cand vine nota de plata sa te ti bine.
                    Legat de subiec nu as lua nici o masina fara aer conditiona, tocmai ce m-am intors din concediu si nu cred ca as fi putu merge fara aer conditionat , la viteze mari 150-170 km/h nu cred ca poti sta cu geamurile inchise iar in oras nici ata te simti ca in cuptorul cu microunde.
                    sigpic

                    Comment


                    • #85
                      Stoicane unde mergi cu 170? in afara tarii nu? In Ro nu prea ai unde sa-i dai 170!
                      Keep walking...

                      Comment


                      • #86
                        In cazul in care nu stiai intre Bucuresti si Constanta exista o autostrada care i se zice A2.
                        Uite cateva exemple


                        Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                        Viteza este afisata stanga sus.

                        Ca sa vorbim de ac logan ca practi despre asta este vorba se pare ca au facut o inbunatatire legata de tubulatura acestuia ca ori este mai izolata ori are in treseu mai scur de la vaporizator la grilele de ventilatie si spun asta deoarace aerul rece se simte mult mai repede in masina fata de modele anterioare.
                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          pe A1,A2,A3 viteza maxima regulamentara e 130 cand nu ploua! am mers si eu cu viteze de 170-180...dar pe anumite sectoare...nu cap-coada! ... ce-i drept nici la 120 nu se leaga sa mergi cu geamul deschis... ac-ul este bun...fara discutie...ideea e ca nu se moare fara el!
                          Keep walking...

                          Comment


                          • #88
                            Eu am spus punctul meu de vedere .
                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              absolut corect! tu ai logan 2 Stoicane?
                              Keep walking...

                              Comment


                              • #90
                                Da din Ianuarie.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google