Originally posted by Archangel80
View Post
Logan2 Fara Ac La 5200 Euro, Merita?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eu nici nu folosesc huse. Am grija impecabil de masina. Nu suport husele pe ea. Bine eu am interiorul ala bej cu negru si arata al nabii de bine. La mine nu miroase cum miros in alte Loganuri mai utilizate, spre exemplu prin taxiuri. Cand urca cineva la mine in masina se minuneaza cat de curata e inauntru si ce frumos miroase, chiar daca pe afara e murdara, ploi, zapada etc. Totul tine de proprietar, atat bunul mers al utilajului cat si curatenia.
Comment
-
Originally posted by Archangel80 View PostEu nici nu folosesc huse. Am grija impecabil de masina. Nu suport husele pe ea. Bine eu am interiorul ala bej cu negru si arata al nabii de bine. La mine nu miroase cum miros in alte Loganuri mai utilizate, spre exemplu prin taxiuri. Cand urca cineva la mine in masina se minuneaza cat de curata e inauntru si ce frumos miroase, chiar daca pe afara e murdara, ploi, zapada etc. Totul tine de proprietar, atat bunul mers al utilajului cat si curatenia.
PS: Eu vb de PH 1, in ambele cazuri. Acum la PH2 o fi alta mancare de peste. Am vazut interiorul de care zici tu, arata bine, imi place, doar ca la PH1 nu era disponibil.Last edited by Cristian100; 30 July 2013, 00:41.
Comment
-
Fundamentul cresterii pretului la intern cu 100 de euro care este?
Ca evolutia piatei auto clar nu e.
Spre exemplu, citeam ca in Mehedinti in primele 7 luni s-au vandut ca masini noi:
In judetul Mehedinti oficial jucatorii din auto spun ca s-a vandut o singura masina in primele sase luni ale acestui an, un Peugeot 308, dar dealerul marcii franceze spune ca a vandut in total cinci automobile in total in 2013, dar fiind achizitionate in leasing, sunt inmatriculate pe firma de leasing din Bucuresti.
Un alt automobil a fost vandut saptamana trecuta in Mehedinti, de dealerul Ford Plusauto, in acest caz un Ford Fiesta 1,0i Trend 80 CP care are un pret de lista de 11.900 de euro.
Si in conditiile astea, mai cresti pretul unei masini la intern, indiferent de ce motive sunt, in loc sa mai renunti la 100 de euro din profit?
Poti creste pretul pe pietele externe, ca acolo cica s-ar vinde mai bine.
Comment
-
Indiferent cat de complex e marketingul pentru o masina, ramane ideea: vinzi mult sau vinzi putin. In mod relativ, normal, nu ca numar de bucati, fiecare segment auto are alte tinte absolute de vanzari.
Inseamna ca Dacia e multumita de vanzarile la intern si cum a crescut pretul la niste materii prime si utilitati, cum au crescut si ei pretul la produsul finit.
Comment
-
Faci profit, dar nu cred ca romanii vor percepe cresterea de pret ca pe o crestere a valorii intrinseci a masinii, astfel incat sa dea navala sa o comande.
Oricum Dacia n-a dat nicio explicatie pentru cresterea pretului.
O crestere asemanatoare a fost prin 2006, dar atunci crescuse acciza cred. Si era coada la dealeri.
O problema mare (printre altele) la Dacia, ramane devalorizarea rapida a masinii.Last edited by mr.K; 2 August 2013, 10:18.
Comment
Comment