Noul Sandero- 4 Stele La Euroncap

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Aveo 1 e istorie, ca si Sandero 1.

    Pai vorbim de Sandero 2, deci intra in discutie Aveo 2 care bate la dorsal Sandero2/Logan 2.

    Aveo 2 chiar e o evolutie majora fata de Aveo 1.

    PCH, vezi ca acusi apar cei care spun ca lonjeronul trebuie sa fie de mamaliga, ca sa se deformeze controlat, pana motorul iti ajunge in dreptul gatului.
    Last edited by mr.K; 7 June 2013, 14:56.

    Comment


    • #62
      Apropo de gat, vad ca e jale la Sandero 2 cu impactul din spate...bine, dar cat la cat dai pe ea, nu trebuie sa ai pretentii

      Comment


      • #63
        Apropo de gat, vad ca e jale la Sandero 2 cu impactul din spate...bine, dar cat la cat dai pe ea, nu trebuie sa ai pretentii
        Pai probabil ca franceJii au zic ca iti cumperi cate coliere din alea pentru gat vrei din economia facuta la achizitia Sandero. (Doamne fereste!)

        Comment


        • #64

          Comment


          • #65
            Intre Volvo 940 si Modus sunt cam 15 ani diferenta.

            Eu spun sa comparam si Skoda Felicia cu Dacia Sandero 2. Sunt sigur ca Sandero va castiga duelul.
            Sau cu Cielo.
            Last edited by crististreulea; 9 June 2013, 12:54.

            Comment


            • #66
              Originally posted by mr.K View Post
              Intre Volvo 940 si Modus sunt cam 15 ani diferenta.

              Eu spun sa comparam si Skoda Felicia cu Dacia Sandero 2. Sunt sigur ca Sandero va castiga duelul.
              Sau cu Cielo.
              Se vorbea aici de diferente de marime/greutate si vroiam sa scot in evidenta ca nu e chiar asa

              Comment


              • #67
                Vorbeam de masini contemporane. Plus ca Top Gear e o emisiune de divertisment, nu vreun for automobilistic oficial.

                Comment


                • #68
                  ... Emisiunea este FIFTH GEAR nu Top Gear si este altceva. Baietii (si fetele) de acolo fac niste teste pe bune - si mult mai realiste fata de cei de la Top Gear. Acuma, in definitiv, toate aceste emisiuni pot fi considerata comerciale dar cred totusi ca acel test este unul realist si bine determinat. Poti sa fi convin ca in spatele acelei prezentari tv au stat multe ore de clacule amanuntite ale unor oameni care cu asta se ocupa; iar rezultatul acelui test este unul bine promovat - diferentele dintre cele doua masini nu sunt numai de generatie ci si de securitate etc - cam asta au vrut cei de la Fifth Gear sa spune.
                  Merci
                  sigpic
                  This is My Ride!
                  !Visit and enjoy!

                  Comment


                  • #69
                    Fith Gear e, asa e. O urmaream si eu.

                    dar cred totusi ca acel test este unul realist si bine determinat
                    La fel de realist ar fi si un test cu o ciocnire intre Skoda Felicia si Dacia Sandero 2.Ar demonstra ceva ce nu trebuie demonstrat, previzibil.

                    Cand am zis de diferentele de clasa am dat exemplu Fiat 500 vs Audi Q7, 2 masini din aceeasi perioada de timp..

                    Daca ne legam de masina bunicii vs o masina moderna, rezultatul e clar.

                    Cand m-am referit ca e o emisiune de divertisment, am vrut sa subliniez ca se incearca maximizarea efectului. prioritar fata de prezentarea realitatii.
                    Au ales fix ce modele de masini le-a convenit.
                    Last edited by mr.K; 9 June 2013, 18:34.

                    Comment


                    • #70
                      in loc de volvo ala se putea pune o Lada din 80'. ar fi ramas intacta, poate putin zgariat farul.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by mr.K View Post
                        Daca nu esti si tu promotor Dacia in MD, nu vad de ce ai bate atata saua ca sa pricepem noi.
                        Nu sunt promotor Dacia, nu am avut/nu am Dacia. Imi place masina, pentru ca are pret bun la ce ofera, este fiabila, spatioasa, suspensia absoarbe bine denivalarile si gropile de pe drum, acum are si o siguranta decenta. De aia si stau pe forum, si ma dau cu parerea, pentru ca nu sunt de acord cu ceea ce spui. Cam asta-i esenta unui forum, nu?

                        Dar cum la voi in MD, in Ucraina si Rusia se aduna toate masinile bune furate din Vest, ai de unde alege si o limuzina la cateva mii de euro
                        http://999.md/#!/list/transport/cars - plin cu limuzine la cateva mii de euro.

                        Odata am avut ocazia sa vad cum i se retine un certificat d einmatriculare unui TIR cu numere de MD si ala a zis asa: mai fac rost de inca 2 certificate maine, puteti sa-l retineti.
                        Prosti sunt pretutindeni, difera doar concentratia lor pe metru patrat.

                        Comment


                        • #72
                          Ceea ce nu vreti voi sa intelegeti este ca tehnica a evoluat destul de mult si Dacia incepe sa se alinieze- ceea ce e f bine!
                          E cunoscut faptul ca Volvo face printre cele mai sigure masini din lume ba chiar cele mai vechi aveau si o bara zdravana in fata ca sa nu se strice masina cand dai intr un ren pe autostrada
                          Si totusi... se vede clar ca Modusul a fost gandit sa disipe energia pe lateral...masina sa se faca praf dar habitaclu sa ramana intact.
                          Saab 9-5 Aero

                          Comment


                          • #73
                            pe noi ar trebui sa ne intereseze cum ar fi impactul dintre un Modus vs Volvo modern.

                            Comment


                            • #74
                              Si pana la urma, de ce va certati? Ce nu e ok la noul Sandero?
                              sigpic

                              Comment


                              • #75
                                E ok ca are 4 stele. Daca era Clio, ii dadea "din pix" inca una.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google