Noul Sandero- 4 Stele La Euroncap

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noul Sandero- 4 Stele La Euroncap

    Bravo bravo!

    Ultimul model testat la EuroNcap a fost monovolumul de familie Lodgy, aspru criticat de oficialii institutului de testare deoarece pentru o maşină de familie a primit doar trei stele din cinci.


    Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack
    Saab 9-5 Aero

  • #2
    Bravo Dacia,

    Am vazut ca acum ofera airbagurile laterale standard.
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • #3
      Sunt curios daca si noul logan va scoate tot 4 stele?

      Comment


      • #4
        pai cred ca la fel.e acelasi sasiu doar ca are portbagaj.si dotarea standar e la fel.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #5
          Va scoate sigur. Sandero are garda la sol mai mare ca Loganul, avand astfel o instabilitate crescuta. Fara doar si poate ca Loganul II are 4 stele.

          Comment


          • #6
            patru stele dacia sunt pe drumul cel bun
            sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

            Comment


            • #7
              Si cam care ar fi "drumul cel bun"?
              Nu de alta dar in Rusia sau Brazilia, sigla Renault pusa pe Logan sau Sandero vine cu clima (de exemplu) in loc de AC.
              Daca are sigla cu desfacator nu are - printre altele - reglajul lombar care era prezent pe primul Sandero - ala aparut acum 5 ani!

              Cele 4 stele meritate, au venit odata cu ESP-ul, care daca nu era obligatoriu in UE, nu ajungea prea curand in RO.

              Comment


              • #8
                si nu e bine?multi vor clima dar nu au bani nici de aer manual.foarte putini ar comanada climatronic pe logan sau sandero.asa ca nu se merita sa se complice cu climatronic intr-o tara cu babuini.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • #9
                  Originally posted by stolniceanulucian View Post
                  Bravo Dacia,

                  Am vazut ca acum ofera airbagurile laterale standard.
                  Asa e. Doar ca acele aibarguri laterale protejeaza doar capul. Acolo punctajul a scazut binisor, protectia toracelui fiind la nivelul "slab".

                  http://www.euroncap.com/results/dacia/sandero/517.aspx Frontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable barrier. In t...

                  Uitati aici la secunda 53 cum se protejeaza airbagul.
                  Daca erau airbaguri cortina, lucrurile ar fi stat mai bine.

                  Aceasta stea in plus primita de Sandero 2 fata de Sandero 1 nu vine dintr-o alta platforma (fiind aceeasi ca si la Logan1/Sandero 1 si anume platforma B0).
                  Aceasta stea in plus provine din sistemul ESP, airbagurile laterale standard, in principal.

                  Ca e ceva in plus spre bine e clar, conteaza cat anume te protejeaza in plus masina fata de precedenta varianta.
                  Te protejeaza in plus la impactul lateral si ESP-ul te ajuta cat de cat sa nu pleci pe aratura.
                  Masina tot la fel se va deforma in caz de impact ca si Sandero 1, ca nu are ranforsari suplimentare sau alte materiale folosite.

                  Pentru cine vede stelele astea fara sa le pondereze cu clasa masinii, le spun ca si Q7 are tot 4 stele.
                  Cine pune egalitate in privinta protectia pasagerilor intre un Q7 si un Sandero in cazul unui impact, inseamna ca nu a inteles nimic.

                  Uitati aici Fiat 500 (5 stele) vs Q7 (doar 4 stele)
                  http://www.youtube.com/watch?feature...v=6pVF1Wr7GLQ#!

                  Cele 5 stele se transforma in muci cand intra in contact cu masa lui Q7.

                  Nu merge linkul ala, pun altul.
                  Last edited by mr.K; 31 May 2013, 10:20. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    Sub capota nu deosebesti un sandero 2 de un clio IV . Deci clio IV e un logan 1? Eu zic ca tabla e alta.
                    Captur are 5 stele dar n-are airbaguri cortina.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mr.K View Post
                      Uitati aici Fiat 500 (5 stele) vs Q7 (doar 4 stele)
                      http://www.youtube.com/watch?feature...v=6pVF1Wr7GLQ#!

                      Cele 5 stele se transforma in muci cand intra in contact cu masa lui Q7.

                      Nu merge linkul ala, pun altul.
                      http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1Wr7GLQ
                      930kg vs 2200kg = 2,42 in favoarea lui Audi. Legile fizicii sunt valabile, nu crezi? Luam orice masina cu masa de 5-6 tone si facem un impact frontal cu Audi Q7("de doar 4 stele"). Cam asa ar arata Q7 dupa impact.

                      De azi ne urcam toti in tancuri?


                      Originally posted by UrsBrun View Post
                      Si cam care ar fi "drumul cel bun"?
                      Nu de alta dar in Rusia sau Brazilia, sigla Renault pusa pe Logan sau Sandero vine cu clima (de exemplu) in loc de AC.
                      In Ucraina, Renault Logan 1.2 73CP Expression + Airbag-uri laterale = Dacia Logan pt Romania 1.2 75CP Laureate + Pack Securite. Au aceleasi dotari, difera doar sigla.
                      Numai ca, daca pentru Dacia platim 9100 EUR, atunci pentru RENAULT! scoatem din buzunar 11840 EUR.

                      2740euro pentru sigla renault? Nu, merci!

                      P.S. Renault Logan 1.6 80CP cu climatizarea automata face doar 13983EUR. Esti sigur ca iti doresti una?

                      Noul Sandero- 4 Stele La Euroncap
                      Bravo Dacia!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by einstein1984 View Post
                        Sub capota nu deosebesti un sandero 2 de un clio IV . Deci clio IV e un logan 1? Eu zic ca tabla e alta.
                        Captur are 5 stele dar n-are airbaguri cortina.
                        Tabla are aceeasi grosime,dar totul depinde si de ranforsaje.

                        Comment


                        • #13
                          orice ar fi, e f. bine ca are 4 stele (cu airbagurile si esp-ul standard). pana nu de mult si skodele octavia obtineau tot 4 stele.
                          totusi, anumite masini cu 4 stele nu se deformeaza asa tare in zona montantului din fata (la impactul frontal). la sandero 1 si 2 montantul se deformeaza binisor si aprox la fel. ar fi fost interesant de vazut un test de rasturnare a masinii la euroncap <la general vorbind, nu doar referitor la dacia> (zic asta cu gandul la testele care le faceau saab la masinile lor cu mult inainte de euroncap si puneau f. mult accent pe ranforsarea montantilor, ca sa protejeze pasagerii la o eventuala rasturnare).
                          Last edited by zeegermans; 4 June 2013, 00:39.
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Uberzilla View Post
                            930kg vs 2200kg = 2,42 in favoarea lui Audi. Legile fizicii sunt valabile, nu crezi? Luam orice masina cu masa de 5-6 tone si facem un impact frontal cu Audi Q7("de doar 4 stele"). Cam asa ar arata Q7 dupa impact.

                            De azi ne urcam toti in tancuri?




                            In Ucraina, Renault Logan 1.2 73CP Expression + Airbag-uri laterale = Dacia Logan pt Romania 1.2 75CP Laureate + Pack Securite. Au aceleasi dotari, difera doar sigla.
                            Numai ca, daca pentru Dacia platim 9100 EUR, atunci pentru RENAULT! scoatem din buzunar 11840 EUR.

                            2740euro pentru sigla renault? Nu, merci!

                            P.S. Renault Logan 1.6 80CP cu climatizarea automata face doar 13983EUR. Esti sigur ca iti doresti una?


                            Bravo Dacia!
                            Hahaha, o comparatie normala! Aleluia... Cineva care a stiut cum sa puna problema. Plecaciuni.

                            Bravo Dacia! Poate face totusi 4 stele si la tabla Sidex

                            Comment


                            • #15
                              930kg vs 2200kg = 2,42 in favoarea lui Audi. Legile fizicii sunt valabile, nu crezi? Luam orice masina cu masa de 5-6 tone si facem un impact frontal cu Audi Q7("de doar 4 stele"). Cam asa ar arata Q7 dupa impact.
                              Eu am intrebat doar daca 4 stele Sandero= 4 stele Q7

                              4=4 din cate stiu eu. Ca au alta masa, asa e. De unde rezulta ca EURONCAP ofera stelele astea fara sa tina cont de clasa masinii.
                              Daca un Range Rover are 5 stele, cred ca un Sandero merita o stea, pentru simplul fapt ca e rezisteta ca un pai in fata unui tanc gen RR.

                              Cat despre preturile unor masini de pe piete diferite, din tari diferite, toata lumea care pretinde ca se pricepe cat de cat la masini, ar trebui sa stie ca nu e relevanta comparatia. Daca te uiti cat costa in Danemarca o masina fata de cat costa in Romania sau in Germania, ai sa incepi sa vorbesti singur.

                              PS: cand mai pui preturi, posteaza si linkurile. Suntem un popor aparte si nu credem pe nimeni pe cuvant, in afara de politicieni si numai pe perioada alegerilor.
                              Last edited by mr.K; 4 June 2013, 21:28.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google