If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bre mr,k fiecare masina apartine unei anumite categorii, iar comparatiile se fac doar in categoria din care face parte.
Altfel, toate masinile are avea 0 stele iar o tatra 5 stele.
Sau toate ar fi super lesinate comparativ cu Bugatti.
Cei de la dealerul Dacia stiu in general preturile, functie de dotari. Despre lonjeroane, mira-m-as sa stie.
4=4 la aceeasi categorie, n-are nimic sula cu prefectura.
Bre mr,k fiecare masina apartine unei anumite categorii, iar comparatiile se fac doar in categoria din care face parte.
Altfel, toate masinile are avea 0 stele iar o tatra 5 stele.
Si? N-ar fi mai corect asa? Sandero-0 stele, Laguna3-1 stea, G-Klasse-2stele, Kamaz-3 stele, Scania/Volvo--4 stele, Peterbilt-5 stele.
Sau un clasament pentru autoturisme/SUV, daca lasam departe camioanele.
Ca asa, apar diversi care pun panarama aia de Fiat 500 cu 5 stele pe picior de egalitate cu G Klasse si Sandero pe picior de egalitate cu Audi Q7.
Adica vezi dom'le, o masina de 10 mii are tot 4 stele ca una de 70 de mii.
Este irelevant cat costa Logan/Sandero in Rusia cu climatronic. Este deranjant insa ca nu se ofera si aici macar ca optiune.
Cele 4 stele sunt meritate insa, iar caroseria s-a comportat asa cum trebuie la testele de impact.
Din pacate "optimizarea costurilor" a afectat si designul interior / exterior.
Fete usi ieftine si triste, tabla dreapta la exterior (spre stilul german de cutie pe roti), grila fata identica la Sandero si Logan.
Daca te uiti in oglinda retrovizoare stii ca e Dacia si atat. Abia din profil sau spate identifici si modelul.
Ca sa ia ochii au pus tableta aia cu navigatie inclusa care insa este mult mai slaba decat R-Link-ul pe care il pune Renault pe celelate modele.
De fapt mai slaba ca orice tableta de 7'' cu Android de 200+ lei de pe piata.
Deci... in afara de airbagurile laterale si ESP-ul (obligatoriu), vorbim de o involutie fata de prima versiune.
Sa nu mai zic de pretul final si consumabilele mult, dar muuult mai scumpe pt. noile "motorase".
Insa... ca masina noua, pt. drumurile din RO e OK si face fata cu brio atat in oras cat si pe autostrada. Ramane sa vedem peste ceva timp, cu ce probleme vin noile motorase.
Hai sa n-o dam de gard- evolutia e destul de clara si vizibila fata de varianta 1.Pai numai directia aia care se intareste la viteza, ceasurile de bord, tempomant, ESP ul, imbinarile la bara mai bune- nu mai bagi degetul intre bara si aripa, 4 stele...asa la prima strigare.
In Europa se vinde f f bine- numai unii din noi o vedem mai proasta decat logan 1- treaba cu strugurii...
Cei de la dealerul Dacia stiu in general preturile, functie de dotari. Despre lonjeroane, mira-m-as sa stie.
Si? N-ar fi mai corect asa? Sandero-0 stele, Laguna3-1 stea, G-Klasse-2stele, Kamaz-3 stele, Scania/Volvo--4 stele, Peterbilt-5 stele.
Sau un clasament pentru autoturisme/SUV, daca lasam departe camioanele.
Ca asa, apar diversi care pun panarama aia de Fiat 500 cu 5 stele pe picior de egalitate cu G Klasse si Sandero pe picior de egalitate cu Audi Q7.
Adica vezi dom'le, o masina de 10 mii are tot 4 stele ca una de 70 de mii.
Nu cred ca exista masina din clasa compacta sau mica, de 70.000 euro.
Noi vorbim de categorii gabaritice, nu de categorii de pret.
Plus de stelele respective sunt informative, existand (cred) un scor general, unde intr-o categorie, sa zicem de 4 stele, scorul variaza +/-.
Si nu, n-ar fi corect sa comparam masiniile intre ele pur si simplu dupa cea mai buna, indiferent de categoria din care face parte.
Ce tip de comparatie ar mai fi si asta?
Masinile se compara in functie de categoria din care fac parte. Asa au sistemul Euroncap.
Daca vrei tu sa faci altul, esti invitatul meu
Дізнайтеся більше про седан Renault Logan (Рено Сандеро) ➤ Огляд, ціни, онлайн-шоурум, характеристики та комплектації ➤ Запис на тест-драйв у найближчому автосалоні Renault в Україні
P.S. Site-ul e disponibil doar in limba rusa si ucraineasca, poti folosi google translate pentru a traduce pagina web. Noul Renault Logan inca nu e disponibil pe piata din Rusia. Preturile vor fi mai piperate fata de Ucraina.
Stelele Euroncap sunt si o metoda de marketing excelenta, pe langa faptul ca sistemul lor reuseste sa arate ce s-ar intampla la o coliziune frontala, laterala sau ce mama dracului mai fac ei in teste, insa la viteze decente.
Ca altfel la viteze nesimtite, tot ajungi intre 4 pereti de lemn indiferent de numarul de stele oferite de Euroncap, Latinncap sau rahatncap.
Cert este ca acum, comparativ cu masinile din categoria ei, sta bine.
La fel de bine puteai sa mai adaugi in lista tancuri si portavioane , era la fel de irelevant.
N-ai inteles, asa ca ma repet intr-un mod un pic mai plastic.
Tu in Sandero 4 stele, eu in Q7-4 stele, ne apropiem unul de altul, cine crezi tu ca vireaza primul?
Trebuie sa retii doar atat.
Stelele Euroncap sunt si o metoda de marketing excelenta.
Clio are 5 stele obtinute in 2012. Nu stiu ce are in plus fata de Sandero pentru steaua suplimentara, daca aveti rabdare sa gasiti, bine. Eu n-am.
alta caroserie. desi "seamana", nu este la fel. mai pe scurt, nu este B0, platforma ce a evoluat din r19/clio2/modus. iar alea "4 stele" eu le vad valabile versus un aveo/accent/primera, adica masini din clasa lui Sandero, cam cu aceeasi greutate. Problema pe care nu o intelegea nici cumnatul meu, care a luat Elantra (ca are 5 stele ) este ca stelelea alea sunt valabile la 60 km/h.
Daca te afli pe "umilul" E85, in afara localitatii, cu "doar" 100km/h si da peste tine tirul, ai 99% sanse sa fii adunat cu penseta, fie si daca te-ai afla in Q7-le de mai sus.
Eu mai degraba cad aceste stele ca pe un "nivel de echipare securitate", adica stiu ca, in oras, daca da careva peste mine traiesc. comparativ cu, sa zicem, accent sau albeea.
N-are rost comparatia cu vreun TIR, nu stiu daca se acorda stele si pentru ele. Eu vorbesc de autoturisme, n-am adus eu in discutie prima data camioanele.
alta caroserie. desi "seamana", nu este la fel. mai pe scurt, nu este B0
Eu am gasit ca platforma se numeste acum M0 si e derivata din B0.
Dacia M0 platform
Derived from the B0 platform,[11][12][13][14] the M0 platform is used for the following cars:
Dacia Lodgy
Dacia Dokker
Dacia Sandero II
Dacia Logan II
Renault Symbol III
platforma de Lodgy seama izbitor cu aia de megane 2/clio 3, dar sasiul este acelasi. adica au adaptat bratele supensiei/frane de la acele masini, nu tot sasiul. mai conteaza si cantitatea de tabla (minimalista la dacia) si existenta/inexistenta ramforsarilor. La un amarit de symbol aveai ramfrsari pe ici/colo, la logan 1 pauza. platforma este aproape aceeasi.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment