Stelele la Euroncap si toate sistemele de siguranta nu se rezuma doar la impacturi cu tiruri- unde toata lumea stie cam ce soarta ai indiferent dc esti in Volvo S60 sau Sandero.
Totusi, daca ne luam dupa judecata asta nu mai evoluam de la Dacia 1310 ca doar dc te lovesti de un tir tot aceeasi soarta ai nu?
Totul tine de statistica si normal ca trebuie sa compari masini de aceeasi clasa- ca altfel ne luam cu totii Kraz de-ala rusesc si hai sa ne batem in stele
Si statistic vorbind din cele mai multe accidente ai sanse mult mai mari sa scapi dintr - o masina la care nu se deformeaza habitaclu iar motorul intra sub habitaclu nu iti intra tie in piept, ai 10 airbag uri care te inconjoara din toate partile, ai si ESP ul care te ajuta in limita posibilului sa nu derapezi necontrolat, ai tetiere active care nu te lasa sa iti rupi gatul cand esti lovit din spate f tare etc.
Totusi, daca ne luam dupa judecata asta nu mai evoluam de la Dacia 1310 ca doar dc te lovesti de un tir tot aceeasi soarta ai nu?
Totul tine de statistica si normal ca trebuie sa compari masini de aceeasi clasa- ca altfel ne luam cu totii Kraz de-ala rusesc si hai sa ne batem in stele

Si statistic vorbind din cele mai multe accidente ai sanse mult mai mari sa scapi dintr - o masina la care nu se deformeaza habitaclu iar motorul intra sub habitaclu nu iti intra tie in piept, ai 10 airbag uri care te inconjoara din toate partile, ai si ESP ul care te ajuta in limita posibilului sa nu derapezi necontrolat, ai tetiere active care nu te lasa sa iti rupi gatul cand esti lovit din spate f tare etc.
Comment