Noul Sandero- 4 Stele La Euroncap

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Stelele la Euroncap si toate sistemele de siguranta nu se rezuma doar la impacturi cu tiruri- unde toata lumea stie cam ce soarta ai indiferent dc esti in Volvo S60 sau Sandero.
    Totusi, daca ne luam dupa judecata asta nu mai evoluam de la Dacia 1310 ca doar dc te lovesti de un tir tot aceeasi soarta ai nu?
    Totul tine de statistica si normal ca trebuie sa compari masini de aceeasi clasa- ca altfel ne luam cu totii Kraz de-ala rusesc si hai sa ne batem in stele
    Si statistic vorbind din cele mai multe accidente ai sanse mult mai mari sa scapi dintr - o masina la care nu se deformeaza habitaclu iar motorul intra sub habitaclu nu iti intra tie in piept, ai 10 airbag uri care te inconjoara din toate partile, ai si ESP ul care te ajuta in limita posibilului sa nu derapezi necontrolat, ai tetiere active care nu te lasa sa iti rupi gatul cand esti lovit din spate f tare etc.
    Saab 9-5 Aero

    Comment


    • #32
      Dezvolta un pic faza cu tetierele active la Logan/Sandero.
      Cred ca te-ai uitat la Volvo sau la S Klasse.

      Cat despre 10 airbaguri, sunt putine pentru un Volvo dar extrem de multe pentru un Sandero2/Logan2.

      Eu am numarat mai putine. 4.
      Last edited by mr.K; 6 June 2013, 11:44.

      Comment


      • #33
        mr.K, unde vorbea eugen de sandero ca nu m-am prins? )

        Comment


        • #34
          Asa am dedus. Altfel, nu vad rostul de a duce in discutie 10 airbaguri si tetiere active, ca depasim cele 4 stele.
          Posibil sa aiba el 10 airbaguri pe Proceed.
          Last edited by mr.K; 6 June 2013, 11:58.

          Comment


          • #35
            Nu stiu de unde o scoateti voi pe asta cu 10 airbag-uri, ca numai pe autovit pe la anunturi de samsari o mai vad... )
            sigpic

            Comment


            • #36
              Inseamna ca nu le ai cu masinile. Am numarat intr-un behamve din dezmembrari 12 bucati.
              Si nu conteaza ca are 4 sau 40, daca nu esti atent o incasezi.

              Sent from my Neura WIFI using Forum Runner

              Comment


              • #37
                Era doar un exemplu- de fapt nici nu stiu sigur daca exista 10- eu stiam de maxim 8.(frontale 2 laterale 2 cortina 2 genunchi 2)
                Oricum probabil ca Sandero 3 va avea 6 si optiunea de tetiere active.
                Revenind la oile noastre, lasam la o parte ESP ul sunet centura care contribuie pasiv la siguranta si ne uitam strict la ce ne intereseaza: impact frontal si lateral
                Sandero 1 3 stele
                Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack

                Unde se observa multe zone cu protectie marginala si chiar weak
                Sandero 2 4 stele
                Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack

                Unde au ramas doar 2 puncte in care protectia e marginala- la gat ptr ca nu exista tetiere active si la piept.
                Asta e cel mai important restul e Can Can
                Saab 9-5 Aero

                Comment


                • #38
                  Cum sa nu conteze ca are 4 sau mai multe? Ia gandeste unde dau cu capul pasagerii din spate?
                  Daca Sandero avea inca 4 airbaguri pe spate (2 frontale si 2 laterale), ar fi fost mai sigura pentru pasagerii spate.
                  Ce conteaza ca esti atent? Accidentele se petrec din neatentie.

                  Restul nu-iCan Can, e viata reala, ce fac aia de EURONCAP e in conditiile de trafic simulat de ei, in general se intalneste in orase.
                  Last edited by mr.K; 6 June 2013, 12:54.

                  Comment


                  • #39
                    De obicei cand ai impact mai pui si tu olecutica de frana inainte, deci nu intrii in copac/zid masina din fata etc cu 120 la ora cat aveai ...ci undeva mai putin (exceptand bineinteles impactul frontal cu o alta masina unde trebuie sa iei in calcul si viteza 'adversarului'). Bine...daca adormi la volan e alta treaba- dar in general o frana cat de cat exista.
                    Cate caramboluri nu se intampla pe autostrada- si totusi nu mor toti implicati in accident corect? Poi dc toate masinile ar avea 130 in momentul impactului bye bye toata lumea!
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Razvy View Post
                      Inseamna ca nu le ai cu masinile. Am numarat intr-un behamve din dezmembrari 12 bucati.
                      Si nu conteaza ca are 4 sau 40, daca nu esti atent o incasezi.

                      Sent from my Neura WIFI using Forum Runner
                      Sper ca nu numeri scrisurile "AIRBAG" sau "AIRBAG SRS"... Deoarece la cortine scrie de trei ori, pe stalpul din fata, stalpul din mijloc si stalpul din spate, asta inseamna doar un airbag-cortina, nu doua, nu trei.


                      @mr.K, eu nu stiu sa fie existente pana in momentul de fata airbag-uri frontale pentru locurile din spate la nici un autoturism.
                      Last edited by PrietenCuTine; 6 June 2013, 15:54.
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Da, nu exista. Sa fie atunci 2 laterale spate si tot e bine.

                        Comment


                        • #42
                          Mai bine 2 cortina.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #43
                            Lasa-l pe nea k, ca el e in lumea lui. Nu vezi ce scrie pe aici? Eu unul ma minunez.
                            Cert este ca Sandero are acum 4, iar inainte avea 3 => evolutie.

                            Mai bine 10 airbaguri, motor de 3000 cmc, consum 3.2, cutie cu dublu ambreiaj si sa fie gratis. Dar si atunci ar fi proasta.

                            Comment


                            • #44
                              Mie mi se pare o mare abureala asta cu stelele, de parca am circula pe sosele doar cu masini din clasa din care face parte masina noastra! Mai degraba are legatura cu marketing-ul, la urma urmei multi constructori care primesc 5 stele sunt fericiti deoarece se pot lauda si in felul asta poate multi clienti se simt mai in siguranta, una e sa stii ca iti cumperi o masina cu 3 stele si alta ca iti cumperi una cu 5. Sigur, tabla de Logan nu va fi niciodata atat de rezistenta decat tabla de BMW de exemplu, dar conteaza mai mult ce masina (sau CAMION ) te loveste la urma urmei.

                              Originally posted by Cezar View Post
                              Mai bine 10 airbaguri, motor de 3000 cmc, consum 3.2, cutie cu dublu ambreiaj si sa fie gratis. Dar si atunci ar fi proasta.
                              Ideala ar fi una de 900 de cai, cu V12 sub capota si care sa consume 1%, sa mai fie si silentioasa pe deasupra!
                              Last edited by Cristian100; 6 June 2013, 19:06.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Renault View Post
                                Am inteles ca ar fi ceva schimbari pe la lonjeroane, cel putin asa mi-a zis un coleg de forum ce lucreaza la dealer dacia.
                                Daca vorbesti de Claudiu de la Resita lasa-l... )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google