Nu, n-am treaba cu dealeru din Resita. De Caransebes e vorba.
Noul Sandero- 4 Stele La Euroncap
Collapse
X
-
mr.K, uite aici citeva clipuri, care iti explica de ce Q7 versus Fiat 500, are prioritate.
SUVs and pickups pose less risk to people in crashes
Huge cost of mismatched bumpers
Car crash test between big and small cars
Sper ca prinzi ideea...
Rezumind: Masina noua cu ABS + ESP + 4 AirBag-uri la 6700/6500€ - NU are concurenta pe piata. La noi in MD de pe banii astia daca iti iei un Vaz sau un Daewoo. Singura varianta e de a opta pentru varianta SH. Respectiv, se vinde foarte bine in clasa sa.
Comment
-
Originally posted by eugenmanea View PostHai sa n-o dam de gard- evolutia e destul de clara si vizibila fata de varianta 1.Pai numai directia aia care se intareste la viteza, ceasurile de bord, tempomant, ESP ul, imbinarile la bara mai bune- nu mai bagi degetul intre bara si aripa, 4 stele...asa la prima strigare.
In Europa se vinde f f bine- numai unii din noi o vedem mai proasta decat logan 1- treaba cu strugurii...
ESP-ul a ajuns pe masina pt ca ne-a obligat UE. Altfel nu-l vedeai prea curand!
Directia care se intareste cum te ajuta? Ca nu ai pe unde sa mergi cu mai mult de 130, nu de alta dar dai in gropile de pe "autostrazi"!
Cand pui acelasi bot pe toate masinile, chiar nu conteaza o schimbare la ceasurile de bord. Care oricum arata jalnic fata de alea puse in Brazilia si Argentina pe Sandero.
Dupa 5 ani intre aripile si barele mele nu bagi nici macar o foaie de hartie. Asa ca treaba cu degetul... pica.
Iar in "Europa" se vinde ca a doua sau a treia masina a familiei (pt ala micu' sa invete sa conduca).
Nu am zis ca este proasta, numai ca au renuntat la desing si au transformat-o intr-o masina comuna, o conserva. Fara individualitate, fara acel "ceva"!
Au pus insa niste "sclipici" si au reusit sa-i creasca pretul cu vre-o 2000 de euro!
Merita?
PS Are tras din fabrica firul ala care comanda pornirea automata a stergatoarelor cand dai cu zeama! Evolutie frate!
Comment
-
Au pus insa niste "sclipici" si au reusit sa-i creasca pretul cu vre-o 2000 de euro!
Da bre, Cezare, fratele meu alb, 4>3. Sa fii sanatos, du-te si scrie la Dacia ca ti-ai indeplinit atributiile de moderator.
Revin: de ce are Clio in 2012 obtinute 5 stele, ce are in plus fata de Sandero, in afara de sigla cu romb?
Comment
-
Originally posted by eugenmanea View PostRevenind la oile noastre, lasam la o parte ESP ul sunet centura care contribuie pasiv la siguranta si ne uitam strict la ce ne intereseaza: impact frontal si lateral
Sandero 1 3 stele
Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack
Unde se observa multe zone cu protectie marginala si chiar weak
Sandero 2 4 stele
Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack
Unde au ramas doar 2 puncte in care protectia e marginala- la gat ptr ca nu exista tetiere active si la piept.
Asta e cel mai important restul e Can Can
are 4 stele, dar e si loc de imbunatatiri si progres.Attached Filesinternal combustionizer
Comment
-
Sper ca prinzi ideea...
La noi in MD de pe banii astia daca iti iei un Vaz sau un Daewoo.
Dar cum la voi in MD, in Ucraina si Rusia se aduna toate masinile bune furate din Vest, ai de unde alege si o limuzina la cateva mii de euro. SI nu te verifica nimeni cat nu treci granita in UE. Odata am avut ocazia sa vad cum i se retine un certificat d einmatriculare unui TIR cu numere de MD si ala a zis asa: mai fac rost de inca 2 certificate maine, puteti sa-l retineti.
Daca nu esti si tu promotor Dacia in MD, nu vad de ce ai bate atata saua ca sa pricepem noi.
Comment
-
Pai bre nea K de ce nu vinzi trascaleta daca-i asa nasoala? Sau arunc-o. La mine tot ce zboara se mananca? Ce motiv as avea sa spun despre Dacia ca e scula (in categoria ei) cand eu nu folosesc masina asta? Crezi ca ma plateste cineva? Cu cat? Macar cat sa acopar benzina lunar? Mi-o da Dacia pentru promovare atat? Poate asa am luat Porsche
Tu nu vezi ca esti absurd?
Orice om normal, daca nu e multumit de produsul pe care-l are, il schimba sau il arunca.
Tu de ce nu faci la fel?
Totusi, mie imi pare ca ai o mica psihoza vs Dacia si n-am sa inteleg de ce.
Pe mine nu ma plateste nimeni sa scriu despre Dacia, si la o adica mi se cam rupe. Doar ca imi place sa port discutii coerente si aici se pare ca nu e cazul: ba compari masini din categorii diferite, ba spui ca e prea scumpa pt ce ofera, ba vrei sa faci un nou rahatncap in care toate masiniile sa aiba stele verzi s.a.m.d.
Ca si acum: compari o masina noua cu una SH. Evident ca cea SH va fi in castig, insa pentru un om ce vrea sa foloseasca un produs pana ajunge in stadiul de deteriorare, SH-ul nu este o alternativa.
Ca sa n-o mai lalaim, ca vorbim limbi diferite: la testele eurorahat, a avut mai multe stele ca modelul precedent. Ca de fapt era Haudi king of the shit si Dacia un rahat, e perceptia ta.
Comment
-
Pai n-am zis ca te plateste Dacia.
Stai moderator aici din motivele tale personale. Dar nu cred ca cineva poate fi moderator pe forumul Skoda de exemplu, dar sa fie un critic al marcii.
Cred ca Dacia e mai buna si decat Porshu' ala.
Consider ca Dacia Sandero putea lua si 5 stele, precum Clio. Tot un drac, nu diferea prea mult de aia care avea 3 stele, la capitolul siguranta. Stelele se dau pe tot felul de brizbrizuri, de la o vreme, semnal sonor de avertizare ca nu ai centura, de exemplu. E buna avertizarea pentru uituci.Last edited by mr.K; 7 June 2013, 12:00.
Comment
-
"Stelele se dau pe tot felul de brizbrizuri, de la o vreme, semnal sonor de avertizare ca nu ai centura, de exemplu. E buna avertizarea pentru uituci." - Deci vorbim aceeasi limba: EuroNcap este o strategie de marketing si un instrument de masurare pentru viitorul client.
Insa chiar si asa, exista o evolutie (mica, mare, fiecare cum crede) fata de trecut.
Sau pana la urma ce dezbatem noi aici? Ca euroncap de fapt e un rahat? Sau ca Dacia e de rahat? Sau ambele?
Comment
-
EuroNCAP era o idee buna la start, dar care a ajuns sa fie politizata de marii producatori. Daca initial era greu sa ai 5 stele, acum cu toata inasprirea conditiilor d eindeplinit, tot mai multe masini iau 4-5 stele, in conditiile taierii din costurile de productie. Ciudat. O fi asa mare avansul tehn ologic sau se puncteaza aiurea?
O masina produsa aici, si care are 5 stele EURONCAP, sa zicem BMW serie3 nu poate fi vanduta in USA fara ranforsari suplimentare macar. Si noi europenii radem de americani ca ar produce numai troace nedemne de a circula pe soselele Europei. Uita ca o masina premium in Europa nu corespunde normelor de securitate din USA.
Dacia-doar o masina care s-a vrut o noua Broscuta. N-a reusit, probabil nu rezista nici 15 ani, sunt Broscute care au 30 de ani si sunt in stare buna.Last edited by mr.K; 7 June 2013, 12:05.
Comment
-
Normele de securitate si poluare din USA, sunt mult mai aspre decat Euroncap-ul pacii. Spun asta pentru ca am vrut sa duc o masina de fabricatie europeana (si nu orice masina ci clasa premium cu 5 stele), peste Ocean si cand am vazut cate conditii trebuiesc indeplinite (ranforsari suplimentare, schimbare catalizator, etc) m-am lasat pagubas. 3-4-5 stele euroncap e in mare parte marketing, totusi, exista o anume evolutie pozitiva a marcii Dacia, chiar daca la unele capitole tot in urma sunt.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostStelele se dau pe tot felul de brizbrizuri, de la o vreme, semnal sonor de avertizare ca nu ai centura, de exemplu. E buna avertizarea pentru uituci.
E mai degraba un standard si un test de care trebuie sa treci , altfel esti mancat si nu vinzi nimic.
Hyundai I30 1 a luat prima data 4 stele. I au adaugat baietii niste ramforsari si l-au testat iar- rezultat 5 stele. Diferenta intre 4 si 5 stele nu a costat in briz briz uri.
Si pardon- pana acum ziceam de Chevrolet Aveo 'vaai are o stea juma la siguranta e varza, e cavou pe roti' si acum de fapt stelele astea sunt briz briz uri)))))
@Urs tu ai mers cu o masina la care se intareste directia? Eu zic ca te ajuta si la 90 la ora...
Astept o poza de la tine in care sa vad ca nu ai luft intre bara si aripa :P)Saab 9-5 Aero
Comment
-
Ca sa mai iau unora din elan, am fost in service dacia-renault acum 2 saptamani cu masina cumnatului, un megane 2 accidentat putin in fata dreapta....si intamplator sau nu, am un var care lucreaza in acel service. Mi-a aratat diferenta dintre lonjeronul de pe megane 2 si cel de pe logan 1, logan 2 si megane 3. La megane 2 are un lonjeron tapan, in timp ce la logan si chiar megane 3 calitatea era mult mai proasta, tabla goala!. Nu mai zic de ranforsarile din bara. Pentru mine marketinul asta ieftin este fix-pix. Pentru mine Logan, Sandero este oricum, doar masina sigura, nu. Felicitari Dacia pentru cele 4 stele, dar au punctat cu esp-ul ala care e obligatoriu!Tabla nu e mai tare pe noua masina, ranforsarile sunt de rahat, etc, etc. Fereasca Dumnezeu pe toata lumea de accident, ca daca e nasol nu scapi nici din S600 model 2013.
Comment
-
Era vorba de asta http://www.euroncap.com/tests/chevro..._2006/250.aspx contemporan cu Loganul 1Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
Comment