If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
La loganul mcv (laureate) cu motor 1.2 16v pot enumera cateva elemente:
- insonorizare fata de exterior buna
- se misca ok in oras dar nu te poti angaja in depasiri, trebuie sa fi atent
- treptele la cutie scurte daca nu vrei sa depasesti 2500ture, altfel este ok. De la 55km/h cere treapta a 5-cea
- loc pentru bagaje mare, bagi toata casa daca mai rabatezi si banchetele
- motor zgomotos la turatii mari dar nu pot compara cu loganu-urile de generatie veche pentru ca la acelea zgomotul de motor era acoperit si de galagia preluata de caroserie din exterior
- geamuri au tenta de gri si parca nu bate soarele asa tare sau poate este doar o impresie.
- la 100-110km/h poti vorbi decent, zgomot mic. La 90km/h are motorul un zgomot pronuntat dar dispare apoi
- design foarte frumos (punctul meu de vedere)
- la motor este aerisit, spatiu pe langa el. Probabil cel pe motorina si cel de 0.9tce ocupa mult spatiu.
- ac-ul face fata cu brio; este de tip on/off si nu pot spune ca se simte teribil cand porneste. Parca se simtea mai tare la masinile vechi.
- design interior identic cu logan 2
Multumesc foarte mult pentru informatiile de pana acum.
Mai am 2 intrebari:
- ce turatie are motorul la 110 km pe ora ?\
- cum trage motorul comparativ cu Loganul 1 de 1.4 ?\
Referitor la tractiune nu pot sa-ti dau o parere obiectiva.
Eu am un logan ambiance 1.4 mpi cu gpl, fara aer conditionat care este mai usor cu 100kg decat mcv-ul care este laureat si are ac.
MCV-ul este mai puturos dar nu am sarit de 2500-3000 de ture. Mentionez ca are cuplu maxim motorul undeva peste 4000ture in timp ce 1.4 are cuplu undeva peste 3000ture care le atingi usor.
Referitor la turatii si viteze am sa-ti scriu cand ies pe autostrada dar parca nu depasea mai mult de 3100ture la 110.
Mai tare, parca este forjat.
Pare o masina care merge cu motorul fortat continuu.
Daca faci drumuri lungi, nu-ti recomand ca nu trage la pante, ii dai a IV si mergi cu maxim 70-80km/h. In oras este ok.
Cu masina asta sa nu duci grija radarului.
este pentru familisti mai "saracuti" deci nu trebuie sa fie racheta. in plus, pe drumurile noastre, 100 km/h este ok. nu esti nici melc, nici zmeu. cine vrea mai multa putere poate oricand sa ia 0,9 tce si sa-l resofteze, sau dci-urile.
de acord cu razvan amza
90 cp tcea supe echipare full cu rabla te duce la 11 mii de euro si cand zic full ma refer la toate optionalele, garantie extinsa, si cateva accesorii necesare gen ap noroi huse paravanturi eventual cui remorcare asta pt ca unii dealeri pe langa rabla mai ofera 500 e discount ( exista la lodgy doker sau duster
masina e noua are 500 km din cauza comenziilor intarziate am cumparat-o pt ca la anu ies la pensie si o sa ma duc des la tara ( ialomita si ardeal)
asa ca am scos la vanzare vechea masina un didge avenger SX full doar 50 000 km
asta pt ca mi-e mila sa bag dodgul la tara prin noroi si hartoape
cel m imp lucreu consumul cu tot cu AC pornit 3 pasageri si 1 geanta plus cateva plase de cumparaturi la sf sapt 8,4 - 8.5 maxim in oras in conditii de harta -parta
iar cu functia eco-mode 7,4-7,5 in oras iar afara intre 5, 7 si 6,5 cu ac pasageri si bagaje consum facut pe buc -pitesti pana la km 110
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment