If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
da-i cuiu` de blocare mai spre interior, din aproape in aproape. iti dai seama dupa "efortul de trintire". daca tot se mai aude dai si balamalele mai spre interior.
Avand bancheta fractionara si fiind pe fermoar, am introdus in spate pasla ( fononim).
La un mic drum pare ca nu se mai aud asa gropile pe spate si nici rotile.
@devreg
Propui sa pun aparatul de sudura pe articulatie? Aici nu vorbim de insonorizare ?
Am mers si astazi, este super cum se aude, suna infundat precum o masina normala
Momentan am facut plafonul, usile si panoul din spate. Dupa calculul meu am ingreunat masina cu 17 - 18 kg, pana la final cred ca ma duc undeva la 25kg care de pe acum spun ca nu le regret.
Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.
Bună idee ai avut dl_dr să spui de greutate. Am luat cifrele maselor de pe siteul Dacia.
Logan SL Prestige Plus (cu MediaNav, TCe 90, 5+1 manual, jante de 16, CB, AC)
Masa proprie (min-max) 1087 - 1174 kg
Sandero Stepway (TCe 90, 5+1 manual)
Masa proprie (min-max) 1115 - 1170 kg
Te-ai gândi că cele 20 de cm în plus ale Loganului în portbagaj fac mai mult de 4 kg. Ar mai putea fi diferențe pe la scuturi sub mașină dar Loganurile cu dotări pretențioase la cam au pe toate. Putem specula că Sandero-ul este mai bine antifonat având cele 20 de kg de lucruri pe care le-ai pus tu. Sau că are niște chestiuni care întăresc structura de rezistență, având scoruri mai bune la testele de impact.
Nu imi trecea prin cap sa caut asemenea cifre . Dar sunt sigur ca sandero are ceva lucruri in plus ex deflectoarele care vin la roti, rezervor si punte, care pe nici un logan eu nu stiu sa fi avut.
/ Pentru a reduce zgomotul din masina este recomandata o izolare fonica.Rezultatele sunt obtinute prin eliminarea vibratiilor produse de componentele metalice.Materialele CTK sunt pr
Si pe upcar sunt ceva reduceri.
Poate este cineva interesat sa impartim acest pachet https://www.upcar.ro/material-insono...ck-1-8-mm.html , nu am nevoie de mai mult si pe unde il folosesc merge mai bine pe negru fiindca este posibil sa fie putin vizibil altfel mergeam CTK.
Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
Last edited by dl_dr25; 11 July 2018, 17:20.
Reason: Automerged Doublepost
Revin cu câteva poze cum am izolat fețele de uși. Am dat jos cotiera (pe lângă clipsuri (cleme) are și patru șuruburi) și buzunarul de depozitare, am pus burete peste tot unde făceau contact, am izolat fiecare clemă, apoi am pus burete ”CTK” peste. Am pus burete și între plasticul de la spațiul de depozitare și partea de jos (unde atinge puțin). Am îmbrăcat toate clemele ce țin fețele de uși cu o bandă ”STP Anti Squeak”, cu aceasta am izolat și mânerul cromat de la ușile din față. Îi mulțumesc lui t0rquemada pentru sfaturile cum să izolez total fața de ușă. Nu mai vibrează nimic, nici dacă dai cu pumnul. P.S. pentru că nu sunt prea mulțumit de poziția tweeter-ului (care a fost pus în locul manivelei pentru ferestre), nu se aude chiar cum trebuie, o să fie mutat în spate, în stâlpii din spate. În spațiul gol o să pun un tweeter fals (dacă se poate spune așa).
Eu as plati 1000 Euro in plus la orice model Dacia, dar sa faca naibii odata plasticile alea cum trebuie! Stam sa ne chinuim cu totii sa buretam pe toate partile masinile, sa imbatranim de nervi ca scartaie ca un celofan din toate colturile, mai ales iarna.
Salut, vreau sa va întreb dacă a folosit cineva materiale de insonorizat cumparate de pe Alli expres sau eBay?
Am înțeles ca stp e profi dar și prețul e pe măsura.
Salutări! Da, ”STP” sunt făcute în Rusia, sunt de foarte bună calitate, nu se compară cu cele din China (oricât de dragă îmi este China). Oricum, am remarcat că materialele din Rusia, oricare, sunt de mai bună calitate decât cele din China (și Rusia îmi este dragă pentru ingeniozitatea lor, și altele, pentru că multe îmbunătățiri pentru mașină vin de acolo). Am pus materiale din China la cele două mașini, au căzut foarte repede cele din China. Singurul loc unde au rămas sunt pe podea și la portbagaj (ușa).. În rest, pe uși, stâlpii centrali..etc, au căzut. Bine, unele au avut un lipici foooarte puternic, nu le mai poți da jos. La apă, în contact cu apa, cele din China nu miros prea bine. Materialul din spatele difuzorului (cel cu conuri) este tot de la ”STP”, stă lipit foarte bine. Materialul din China l-am pus și sub bancheta din spate, acolo este presat și nu se dezlipește. Bine, eu am pus un strat de ”STP” inclusiv unde este bancheta, apoi materialul din China, peste care am pus pâsla groasă, peste care vin pâsla de la Dacia și mocheta. Cum bine mi-a spus și t0rquemada, am exagerat cu materialele. ”STP” este printre cele mai ieftine, sunt altele mult mai scumpe.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment