Sfat Achizitonare Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Blue Cosmos arata bine in showroom, in lumina de afara nu mai arata asa bine. Mai degraba bleu navy.
    Iar pe gri, mai bine arata gri comete.
    Last edited by mr.K; 21 March 2016, 22:33.

    Comment


    • #92
      Hai sa ma bag si eu.
      Urmeaza sa achizitionez un logan nou (cel vechi...de 11 ani si 200.000 km ajunge la casat).
      Si oscilez intre 0.9TCI si 1.5 DCI 75 cp.
      Merg aprox 20-22.000 km/an. Din care aprox 50% in oras. Conduc relativ economic (cu vechiul 1.4mpi scoteam consumuri de 5.2l afara si 8-9 in oras...asta in Timisoara). Cam 100 afara, 60 in localitati. De 1.4mpi am fost multumit...chair daca putin cam puturoasa...de asta nici nu vreau 1.2 16V.
      Intentionez sa o tin aprox 200.000 km (aprox 10 ani). Diferenta de pret pe 10 ani este de 1000 euro in favoarea diesel-ului, (benzina la pretul de 4.7 si motorina la 4.9+costuri achizitie+costuri intretinere). Diferentele nu sunt mari...de asta inca sunt nehotarat.

      Comment


      • #93
        Eu am ales 0.9 TCE si sunt mai mult decat multumit de acest motor
        Last edited by liviunvl; 31 March 2016, 23:27.

        Comment


        • #94
          Benzina pentru mai putin zgomot si batai de cap (nu ai filtru de particule ca la diesel). Daca te enerveaza consumul, pui gpl si iesi mai ieftin decat cu dieselul. Exista si varianta cu GPL din fabrica.

          Dieselul este o varianta mai buna doar daca te decizi sa il remapezi imediat dupa cumparare undeva la 90-100 de cai putere si daca iti place sa faci depasiri mai in forta. Daca iti pastrezi stilul de condus de care ai zis atunci nu te ajuta cu nimic cuplul suplimentar de la diesel.
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • #95
            Nu vreau sa fac remapari. Zgomotul nu ma deranjeaza foarte tare la diesel. GPL iar nu pun (deh...familie...porci...etc). Nu fac depasiri in forta (chiar daca sunt situatii in care mai fac...si ca sa ma simt in siguranta...imi convine ca am ceva mai multi cp.
            Problema-i din punct de vedere al costului...si rentabilitatii.
            La mine-i simplu...trebuie sa ma duca ieftin din A in B cu un minim de confort (o sa fie laureatul...)...si fara batai de cap (scurgeri de ulei...etc).

            Comment


            • #96
              diesel , 5 ani x20k fara probleme. , ieftin si bun. dupa o mariti repede la juma de pret ...
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #97
                E corect ce zice Costica!


                Sent from mobile
                Keep walking...

                Comment


                • #98
                  Intentionez sa o tin 10 ani. In 5 ani (aka 100.000 km)...din cate am vazut eu nu isi amortizeaza investitia. Inca sunt in dilema. Joi ma duc la reprezentanta...si trebuie sa dau comanda.

                  Comment


                  • #99
                    Cere un test drive cu fiecare motor in parte.
                    INAINTE de achizitie trebuie sa afli ce te intereseaza ... nu DUPA
                    Logan GPL 1.4

                    Comment


                    • Cu un drivetest nu ma lamuresc. Ambele motoare imi plac (am facut)...cel de 0.9 mai slientios si mai elastic (n-am simtit delog lag-ul). Cel diesel mai batranesc...dar mai puternic la turatii mici. Dar din 10km...n-am reusit sa-mi dau seama care-i mai rentabil.

                      Comment


                      • la 10 ani pe motorina si 200.000 km trebuie sa iei in calcul revizia de 150.000 km unde, cel putin in carte, scrie ca trebuie inlocuit DPF, 1000 euroi, daca la pompa, injectoare si turbo nu mai sunt probleme, dracia aia de filtru de particule e de luat in seama, mai ales ca o arzi mai mult prin oras decat in afara
                        Pentru situatia data de tine 0.9 ramane cea mai buna alegere, daca vrei si gpl e decizie personala, consumul e mai mic decat la 1.4.
                        Ca si placerea de a conduce, 1.5 dci chiar si cel de 75 cai bate la fund orice benzinar de pe dacia, fie el si 16v.
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • La ce te referi cand zici ca bate la fund un 16 v ?
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by 827sam View Post
                            la 10 ani pe motorina si 200.000 km trebuie sa iei in calcul revizia de 150.000 km unde, cel putin in carte, scrie ca trebuie inlocuit DPF, 1000 euroi, daca la pompa, injectoare si turbo nu mai sunt probleme, dracia aia de filtru de particule e de luat in seama, mai ales ca o arzi mai mult prin oras decat in afara....
                            În ce carte, că în documentația de X52 nu e scris așa ceva... ne place să vorbim din amintiri.
                            Attached Files
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Dupa lungi socoteli...pentru 200.000 km/10 ani...economia este de 800 euro, asta in cazul in care nu se strica nimic la motor...iar 10 ani sunt multi. Cred ca totusi raman pe benzina de 0.9. Ma duc luni sa platesc avansul

                              Comment


                              • Felicitari! Sa vezi ce sprintena e

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google