Acelasi lucru si in exterior? Ma refer la consum.
Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan
Collapse
X
-
Încercați și următoarea situație, pentru cei care nu au făcut-o! Apăsați butonul de Eco( ON), apoi accelerați și apoi Eco-off și atunci ai senzația de băgat în scaun! Ideal ar fi să mergi în paralel cu altă mașină! Dacă s-ar mai spus scuze!
La mine, la 0.9 TCe, consumul mixt este în general 6.7-6.8, în condițiile în care în exterior merg destul de tare, fără a fi agresiv cu mașina,peste limita legală în comune. Mă bazez pe Waze! .
Strict în oraș cam 7.1-7.2, în condițiile în care eu nu "bruschez" mașina.
PS: Nu am sesizat mari diferențe între benzina de 90 și 100!
Comment
-
Originally posted by bestiuta2007 View PostDiferena dintre un 09 tce si un 1 sce este de ... 15 CP. În rest totul este propagand!
Da, un 09 te poate bga în scaun, dac tii s-l conduci! Am 70.000 cu o asemenea main, chiar nu m-a fcut de râs! Respect tuturor!sigpic
Comment
-
Zilele trecute am luat la puricat hârtoagele primite la receptionarea masinii. In "Fisa de intretinere si garantie" am citit asta: "Autovehiculul dv. este echipat cu un dispozitiv de monitorizare a calitatii uleiului care vă va avertiza daca este necesara o revizie timpurie in cazul unor conditii speciale de utilizare. Pentru mai multe detalii, consultati documentul anexat."
Document anexat nu am, asa ca intreb aici:
- chiar exista asa ceva sau este doar o gogorita de marketing?
- daca exista, unde este amplasat, cum monitorizeaza si mai ales ce parametri ai uleiului sunt urmariti?
- nu cumva masoara doar temperatura si i-au spus pompos "dispozitiv de monitorizare a calitatii uleiului"?
- cum te avertizeaza? Apare cheita de service, se aprinde vreun martor anume sau iese o mână din bord si-ti da o palma peste ochi?
- daca chiar exista asa ceva si mai ales daca si functioneaza de ce va faceti mereu griji pentru calitatea uleiului pus la revizii?
- si intrebarea finala, care este temperatura maxima a uleiului? Am o jucarie din aia ELM 327 OBD II si din cand in cand mai verific temperatura lichidului de racire si are temperatura si pentru ulei.Last edited by gabrieln1960; 19 May 2018, 08:23.
Comment
-
Cred că ați omis partea aia cu "nu sunt Titi Aur" din postarea mea anterioară, altfel nu-mi explic unele comentarii.
În altă ordine de idei...
Trebuia sa incerci si de la 3500-4000rpm in sus. Acolo e "the real thing" ... :-))
Era și un banc pe tema asta...
Care este principala diferență dintre un adult și un copil care se află pentru prima dată în fața unui computer (PC)? Copilul, știind de la TV, reviste, cărți cum se "procedează" începe să apese bezmetic pe tastatură sperând că se întâmplă ceva, în același timp afisând o sinceritate pur copilărească ceea ce te face să zâmbești și să nu fi drastic cu el. Pe când adultul este circumspect, stă cu mâinile la spate la 2-3 metri distanță de calculator și întreabă... "Dacă apăs pe tasta aia mare, calculatorul se strică?"
Cam așa și la 0.9 de mai sus.
Chiar dacă aș fi manevrat-o corect la turații mari și aș fi descoperit că sunt rudă îndepărtată a lui Ayrton Sena, astfel că îmi curge prin vene sânge de "reisăr", implicit ferit de tamponări, nu am vrut să creez eventuale pagube tehnice, deși nu aș fi avut vreo vină în afară de aceea că am avut curaj să pun tehnologia Dacia / Renault la îndoială.
Mai antifonata, nu cred, e acceasi masina, doar motorul mai putin turat si asta creeaza senzatia. Mai rotund, e tot 3 cilindri....La consum, batem detasat.
Ca fapt divers, cu cât camera este mai goală, cu atât obținem un sunet mai reverberat, cu ecou, cu tot ce vrei tu... doar că pe alocuri, funcție de cât de mare este sala, sunetul devine neinteligibil. Raportat la cele două mașini, păi... una se află sub capota unui 1.0 și alta (altele?) sub capota lui 0.9. Mai exact, la 1.0 cam "bate vântul", deși aici știu că am fost răutăcios, pe când la 0.9 sunetul nu prea are unde să behăie, deci mare parte din el rămâne acolo.
Uite, de pildă cum arată cea mai antifonată cameră din lume unde, conform cercetătorilor (dacă aprofundezi problema și citești și pe alte siteuri de profil) dar și a celor care au participat la studiu, testând-o, s-a constatat, mă scuzați, că au existat momente când s-au kkt pe ei de frică, momente care au creat (grave) halucinații.
Totuși, nici chiar așa... Până la urmă suntem participanți la trafic și este indicat să auzim ce se întâmplă în jurul nostru ca să avem timp de reacții, altfel sfârșim ca bietele fete absolvente de facultate, 4 la număr, pe care le-a spulberat trenul ieri.
Pe de altă parte, știu că batem la anumite capitole, doar că nu doresc să ne "batem" prea mult! Iar aici mă refer la părerile pro și contra, deoarece unii sunt obiectivi, puțini dealtfel, iar alții profund subiectivi, astfel că nu se va ajunge nicăieri.
Înseamnă ca ati facut o alegere buna.
Cred ca nu a condus 0.9 Cătălin.... Pomenea ceva de bagat in scaun...
La aproape 40 de primaveri, prefer sa nu ma bage-n PECO repede. Odata cu varsta, pretentiile se estompeaza....
Aș dori să dezvolt mai mult ideea, dar poate că aș supăra pe mulți de pe aici, deoarece multe din părerile emanate pe forumuri au la bază vârsta fragedă, ca să nu spun altceva. După cum bine știm, fiecare om are propriul sistem de valori și pune etichete instant de cele ai multe ori greșite, concluzionând aberant prin prisma propriilor trăiri. La aceste "acțiuni" românul este cea mai pricepută nație de pe planetă. Să stai să judeci, nene... un pic anumite conjuncturi ori să îți aloci măcar 5 secunde pentru a analiza factorii care au decis o anumită teorie aflată de la altul, este ceva de neimaginat, oameni buni. Nu codrul este frate cu românul ci indiferența, prostia și superficialitatea. Acestea sunt principalele aliate în lupta dintre creier și mediul înconjurător, iar aici ca "subiecți" intră de la colegul de job, vecinul de palier, până la fratele de sânge, chiar și copilul propriu (vedeți cazurile de părinți comuniști atât la propriu cât și la figurat care nu înțeleg comportamentul copiilor, la modul la care unii dintre ei au mai pus mâna pe o carte, spre deosebire de "ceapiștii colectivizați").
*apropos de cele de mai sus, imi place la nebunie avatarul ironic al colegului (moderator parcă?), acela cu "nu am, nu vreau, nu știu, nu pot"... sau ceva de genul ăsta, care reflectă 100% corect starea de spirit a neamului românesc
*****************
În concluzie și fără să doresc să supăr pe nimeni...
Referitor la unele păreri, așa... la modul general (nu dau nume sau exemple de topicuri și idei fixe dar puține)... Din păcate mulți dintre noi încercăm să dovedim anumite chestii, doar că neîntrebați, nesolicitați. Este ok într-un fel, dar că din când în când mai apar personaje cărora subconștientul le dictează că nu au făcut alegerea corectă (iar aici nu mă refer doar la motorizare și brand ci și la partea financiară), astfel că in ideea de a se minți pe ei înșiși gen "curaj, găină că te tai", fac tot posibilul să-i convingă pe ceilalți de valoarea investiției sau de diverse amănunte microscopice luate în seamă doar de ei, ducând războaie imaginare cu posesori ai altor motorizări și / sau echipări, reușind imposibilul în mintea altora (dar posibil în a lor) de avea ultimul cuvânt, mergând pe ideea că "ba a mea e mai frumoasă, mai rapidă, mai lucioasă și mai frumoasă".
*********************
*scuze pentru postarea kilometrică (mai tăiați din ea, dacă e cazul)Last edited by Catalin S.; 19 May 2018, 08:36.
Comment
-
Originally posted by gabrieln1960 View PostZilele trecute am luat la puricat hârtoagele primite la receptionarea masinii. In "Fisa de intretinere si garantie" am citit asta: "Autovehiculul dv. este echipat cu un dispozitiv de monitorizare a calitatii uleiului care v va avertiza daca este necesara o revizie timpurie in cazul unor conditii speciale de utilizare. Pentru mai multe detalii, consultati documentul anexat."
Document anexat nu am, asa ca intreb aici:
- chiar exista asa ceva sau este doar o gogorita de marketing?
- daca exista, unde este amplasat, cum monitorizeaza si mai ales ce parametri ai uleiului sunt urmariti?
- nu cumva masoara doar temperatura si i-au spus pompos "dispozitiv de monitorizare a calitatii uleiului"?
- cum te avertizeaza? Apare cheita de service, se aprinde vreun martor anume sau iese o mân din bord si-ti da o palma peste ochi?
- daca chiar exista asa ceva si mai ales daca si functioneaza de ce va faceti mereu griji pentru calitatea uleiului pus la revizii?
- si intrebarea finala, care este temperatura maxima a uleiului? Am o jucarie din aia ELM 327 OBD II si din cand in cand mai verific temperatura lichidului de racire si are temperatura si pentru ulei.sigpic
Comment
-
Originally posted by gabrieln1960 View PostZilele trecute am luat la puricat hârtoagele primite la receptionarea masinii. In "Fisa de intretinere si garantie" am citit asta: "Autovehiculul dv. este echipat cu un dispozitiv de monitorizare a calitatii uleiului care vă va avertiza daca este necesara o revizie timpurie in cazul unor conditii speciale de utilizare. Pentru mai multe detalii, consultati documentul anexat."
Document anexat nu am, asa ca intreb aici:
- chiar exista asa ceva sau este doar o gogorita de marketing?
- daca exista, unde este amplasat, cum monitorizeaza si mai ales ce parametri ai uleiului sunt urmariti?
- nu cumva masoara doar temperatura si i-au spus pompos "dispozitiv de monitorizare a calitatii uleiului"?
- cum te avertizeaza? Apare cheita de service, se aprinde vreun martor anume sau iese o mână din bord si-ti da o palma peste ochi?
- daca chiar exista asa ceva si mai ales daca si functioneaza de ce va faceti mereu griji pentru calitatea uleiului pus la revizii?
- si intrebarea finala, care este temperatura maxima a uleiului? Am o jucarie din aia ELM 327 OBD II si din cand in cand mai verific temperatura lichidului de racire si are temperatura si pentru ulei.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
Comment