If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan
@keim Nu exista limitator! Viteza maxima e in jur de 175 km/h, dar atingerea ei depinde de incarcarea masinii, de inclinatia drumului, de presiunea din pneuri, etc...
@silviu Mie mi se pare ca accelereaza destul de decent si intr-a V-a! De pe la 4500 rpm nu prea mai vrea sa urce, dar pana acolo este chiar ok!
@iatagan
Le gasesti la Dacia, dar dupa parerea mea cel mai bine le cumperi de la dezmembrari, te scoti mult mai ieftin.
Cel mai important plastic imi pare cel care acopera puntea, in combinatie cu barbita, deflectoare roti si cele de la rezervor iti dau senzatia ca ai alta masina. Dispare senzatia de barca.
Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
Pai aici cu viteza max nu este buna discutia, unul are 0.9, altul 1, eu 1.5 cu 90 etc
Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
Last edited by dl_dr25; 20 May 2018, 10:18.
Reason: Automerged Doublepost
Discuție 2, tot pe wazzup în același "calup de știri", tot cu colegul, de fapt mesaje venite de la el...
"Am dat de o pantă de 10% pe care efectiv nu am putut s-o urc decât cu treapta 1. M-am speriat un pic și mă gândesc cu groază la Dealu Negru sau la Transalpina. Nu cred că o să urce.... sau dacă urcă o să omor motorul."
Știu că au mai fost discuții de genul ăsta cu un coleg de forum care a mers la picnic cu familia, dar a ieșit de pe malul râului tractat de un tractor sau ceva de genul deoarece nu putea urca panta. Ce anume se întâmplă, fraților? Trebuie activat sau dezactivat ceva?
Mulțumesc în numele colegului...
Urca foarte bine 0.9 dar amicul tau trebuie sa aiba grija sa nu coboare niciodata turatia sub 2000 rpm! Pe Transalpina oricum sunt putine zone care sa-ti permita o treapta mai mare de a doua!
La el s-ar putea sa mai fie si faptul ca motorul este inca foarte nou, eu am patit ceva asemanator in prima mie de km, chiar pe Transalpina, mi se parea ca nu poate sa urce, dar motorul devine mai elastic si anul urmator am repetat traseul si nu am mai avut nici o problema.
@iatagan
Le gasesti la Dacia, dar dupa parerea mea cel mai bine le cumperi de la dezmembrari, te scoti mult mai ieftin.
Cel mai important plastic imi pare cel care acopera puntea, in combinatie cu barbita, deflectoare roti si cele de la rezervor iti dau senzatia ca ai alta masina. Dispare senzatia de barca.
Mai sunt si altele?
Eu nu stiam de existenta acestor plastice, daca sunteti amabil, cateva poze cu aceste plastice se poate ?
Ieri am luat un Taxi
Era un Logan 0.9 tce 2017
Printre multele discutii avute despre masina a spus ceva nou si interesant cum ca masina ar avea functia cornering si functioneaza in felul urmator
Dai semnal si virezi se aprinde proiectorul stg sau dr in functie de cum virezi
Masina a fost luata la nu stiu ce oferta
Prestige la pret de Laureat sau invers
Se poate verifica de posesorii acestui model daca este adevarat ?
Da, anul trecut cei de la Meridian aveau o ofertă valabilă doar în luna mai. Vroiai un Laureate îți propuneau un Prestige la același preț. Eu am luat, dar nu are cornering.
Atenție, pentru cei care nu știu asta, viteza care apare pe ceasuri nu este reală!
Contează ce pneuri ai! Cei care folosesc Waze pot vedea diferențele între viteza afișată acolo și pe ceasul de bord. Sau pot vede și-n trafic în locurile în care sunt instalate dispozitive care îți arată viteza( Este unul prin Otopeni)...sau pe noul radarul poliției care este mult mai precis, din ce am auzit
Alright, I've re run this numerous times in my head, and on paper. It seems I must be missing something stupid here. Bottom line is, I am trying to calculate the amount of axle torque (post differential) required to stop a 1500 KG car from rolling down a 20 degree hill. Road to axle radius is...
Interesantă conversație acolo. Un calcul făcut arată că o mașină de 1.5 t are nevoie de 147 Nm pe o rampă de 10 grade (adică 18%) pentru a ține mașina pe loc.
So using m = 1500 Kg, g = 9.81 m/sec2, R= 0.3 m, hillangle = 10 deg, differential = 4:1, and trannie = 1.3:1 gives a flywheel torque of 147 Newton-meters.
Raportul de transmisie 1.3:1 ar fi treapta a cincea pe o cutie Ford tipică.
Faptul ca masina mea ajunge la 185 km/h în tr4 se datoreaza softului si nu din cauza plusului de putere ci din cauza faptului ca limitarea la turatie a fost saltata la 6550 rot/min fata de 6250 rot/min
În treapta 5 ii scade viteza
@silviu Mie mi se pare ca accelereaza destul de decent si intr-a V-a! De pe la 4500 rpm nu prea mai vrea sa urce, dar pana acolo este chiar ok!
Eu cu @stoicanu vorbeam de top speed. Daca la ~6500rpm, tr. 4, avea 185kmh in tr.5 coboara pe la 6000 sau 5750 (nu stiu cat e diferenta intre 4 si 5 dar nu o vad mai mare de 500-750rpm). Mi se pare ciudat ca nu poate mentine viteza macar. Depinde cum s-au modificat dupa remapare curbele de cuplu/putere.
Dupa cum spui tu inseamna ca si la stock ar fi aceeasi poveste: in tr.4 poti merge maxim in 6200rpm si apoi pe tr.5 incepi sa pierzi din viteza. Desi mi se pare foarte ciudat sa fie asa. Cel putin pe tr. 5 ar trebui sa poti mentine viteza obtinuta in tr. 4.
I have no special talent. I am only passionately curious.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment