A aparut un zgomot/trepidatie,undeva in zona centrala a bordului, la pornirea la rece. Problema dispare dupa ce turatia se stabilizeaza. A intampinat cineva problema?
Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan
Collapse
X
-
Salut, se poate cere vopsirea barilor fata-spate in culoarea masini daca masina este varianta access? Ma intereseaza daca se poate asa ceva atunci cand comanzi masina.
Am vazut in urma cu ceva timp vreo doua exemple de logan care erau varianta access si aveau barile fata-spate vopsite in culoarea masini.
Comment
-
Nu mai am codul, nu mai am codurile la nici un element de plastic [emoji51]
Doar t0rqemada va poate ajuta. Eu recomand sa cautati la dezmembrari unde este posibil sa il gasiti pe sandero adus de afara pe la 100-150lei ( de acolo l-am cumparat eu ). Nu imi aduc aminte exact dar parca costa undeva intre 400-600lei nou .
Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View Post
Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
Comment
-
Se pupă pe Euro5/R15 (tabelul e pentru 2014(Euro5) și R15), tu ai R16 și 148km/h reali în #1627
k9k612 JR5373 R15 (1895mm în ABS) 11/41-23/45-30/37-31/28-47/31-11/39-18/57 (I-II-III-IV-V-R-Dife)
vs
k9k626 JR5373 R16 (1891mm în ABS) 11/41-23/45-30/37-31/28-47/31-11/39-18/57 (I-II-III-IV-V-R-Dife)
vs
cutie de TCe euro5 sau 6 pe R15 JH3336-11/41-23/45-30/37-31/28-47/31-11/39-14/63 (I-II-III-IV-V-R-Dife)Last edited by t0rquemada; 27 May 2018, 13:09.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Nu e in chineza, cifrele reprezinta numarul de dinti de pe pinioanele celor doi arbori din cutie, respectiv raportul diferentialului!
Adica in cazul celor doua bolduite raportul de transmisie este in tr. V-a 0,65957:1 iar raportul reductorului este de 4.5:1. Viteza la o anumita turatie se poate calcula in felul urmator:
Rpm/0.659/4.5 x circumferinta rotilor.
Comment
-
Am observat, ca daca am clima pornita (prestige), si merg cu spatele, nu mai baga aer rece (la fabia pe care am avut-o inainte, cand mergeam cu spatele imi comuta pe recirculare aer, sa nu bage gazele in interior, nu stiu daca se intampla acelasi lucru si la logan)
Comment
-
Nu am stiut ca in conceptual de masini normale este mai important sa nu se vada prostia aia de teava in spatele masinii decat sa nu iti intre fum in interior. Daca stai cu usa deschisa ca sa asezi ceva in spate iti intra fum in interior. Asta nu se intampla la L1!
Comment
Comment