Deci: HSA merge doar la urcarea rampei, fie ca urci cu fata (treapta 1), fie ca urci cu spatele (marsarier). Nu merge pe coborare si nici nu ar fi cazul - toata smecheria e sa nu ti se duca masina la vale cand vrei sa urci.
Cat despre utilitate - pot sa fac plecarea din rampa si din ambreiaj si cu frana de mana, pe orice masina. Dar sa merg cu un motor de cuplu mic, bara la bara pe o portiune de rampa e criminal - faci 20-30 de plecari din rampa, pentru 1-2m fiecare, si nu-ti ies toate perfect, ca stai si vorbesti, butonezi telefoane, asculti muzica etc. Si ajungi sa omori ambreiajul si sa arzi gaz aiurea.
Pe diesel nu m-a deranjat, la benzinar insa o gasesc foarte comoda. De fapt, ideala pentru confort in oras ar fi o cutie automata.
Cat despre utilitate - pot sa fac plecarea din rampa si din ambreiaj si cu frana de mana, pe orice masina. Dar sa merg cu un motor de cuplu mic, bara la bara pe o portiune de rampa e criminal - faci 20-30 de plecari din rampa, pentru 1-2m fiecare, si nu-ti ies toate perfect, ca stai si vorbesti, butonezi telefoane, asculti muzica etc. Si ajungi sa omori ambreiajul si sa arzi gaz aiurea.
Pe diesel nu m-a deranjat, la benzinar insa o gasesc foarte comoda. De fapt, ideala pentru confort in oras ar fi o cutie automata.
Comment