Baietii din service au spus ca instalatia electrica are si pregatire pentru dispozitivul de apelarea numarului de urgentza in caz de accident
Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan
Collapse
X
-
CNN, NBC, ... )
Ma incumet sa presupun urmatorul lucru:
avand in vedere existenta acestor functii inactive pe modelele noi, cel putin pana intr-un anumit punct de-a lungul liniei de productiei, masinile noastre sunt fabricate standard, indiferent de destinatia lor (stiti ca se spune ca daciile pentru export sunt calitativ superioare celor pentru Romanica). Din moment ce echipamentul fizic exista, doar ca nu este activat pentru noi, cred ca este doar o chestiune de marketing, cum a mai spus cineva si mai cred ca, la un moment dat, ele vor fi divulgate si activate in mod oficial, pe masura ce posesorii vor veni in service-uri pentru revizii (poate fi si un stimul in plus pentru a vizita service-urile agreate de Dacia).
Pana una alta, pentru cei care detin si se pricep sa foloseasca ddt2000 si derelek, am o propunere: de ce nu stabiliti aici, pe forum, un „turneu” prin tara, cu locatii si date foarte precis stabilite (de exemplu, cu ocazia întâlnirilor loganistilor), „turneu” in care sa ne ajutati cu activarea acestor functii si in urma caruia sunt sigur ca v-ati alege cu niste banuti frumosi, chiar si micsorand spre 150 lei pachetul de activare, plus ca v-ati amortiza si investitia cu softul si interfata. Ce parere aveti? Multumim anticipat!Last edited by shutulica; 17 March 2014, 18:12.
Comment
-
Da, m-am uitat pe okazii, nu exista Derelek. Si la usb diag 2 mi-a gasit o interfata Actia multi -diag ceea ce este altceva.
Intr-adevar, acum fo 2-3 ani gasisem un Derelek diag 1 + laptopul aferent cu DDT instalat, omul o vindea ca-si luase un Derelek diag 2 si o vindea pe cea veche.
Tot la chinezi ne e speranta...
Comment
-
"Baietii din service au spus ca instalatia electrica are si pregatire pentru dispozitivul de apelarea numarului de urgentza in caz de accident"
Exista SVT (Stolen vehicle traker) integrat in Navigatie (Medianav?) care are SIM si stie cand se declaseaza alarma. Dar la noi nu. Noi avem locul liber in medianav.(linia de contacte din stanga)Attached FilesPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Azi am montat butonul ECO pe Laureatul cu motor 1.2 16V. Totul pare sa functioneze - martorul din bord merge si motorul e mai lesinat, nu mai are acceasi vlaga. Nu am apucat sa testez prea mult, ca n-am avut timp, dar de acum in colo merg cu el pornit ceva timp sa vad cum se simte la consum.
Clar ceva face, de exemplu accelerand destul de ferm (peste 1/2 din pedala), cand scot ECO se simte instant cum trage mai bine. Ramane de vazut daca doar limiteaza pedala, fortandu-te sa mergi mai linistit. Maine am ~10km pe centura si sper sa am timp sa testez putin consumul instant.
Comment
-
da, stiu de faza cu pedala la podea, dar am impresia ca se refera la pozitia aia "peste punctul de maxim" - aia care dezactiveaza temporar si limitarea de viteza.
cu A/C pornit am mers doar 5min de cand am masina (dec.2013), deci n-as sti daca A/C merge diferit cu sau fara ECO.
Comment
-
Ca sa nu mai intrebati pe PM:
- butonul l-am cumparat de la cosmin_uau, dar atentie ca al meu era foarte zgariat. La fel si cotiera, era folosita, cu urechiuse rupte, pe alocuri zgariata si cu piciorusele de cauciuc lipsa.
- desfaci capacul unde e butonul fals, pui butonul ECO acolo, ii legi mufa existenta si gata, nu mai trebuie facut nimic, nu se activeaza nimic.
Comment
-
Compresorul se decupleaza si in momentul cand eco nu e activ.
Singura diferenta este atunci cand eco este activ si compresorul se cupleaza secundele acelea iese din modul eco iar in momentul cand se decupleaza compresorul reintra in modul eco fara sa se stinga martorul din bord.sigpic
Comment
Comment