Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Apropo de ECO:
    Eco Mode

    Noua Dacia Logan este echipată cu sistemul Eco Modem care vă ajută să econimisiţi prin optimizarea consumului si a emisiilor de CO2; Astfel prin apăsarea unui buton aşezat în partea stângă a volanului puteţi obţine o reducere a consumului şi a emisiilor de CO2 de până la 10% în funcţie de stilul de condus al şoferului.

    Optimizând performanţa vehiculului, sistemul modifică comportamentul pedalei de acceleratie, optimizând cuplul şi puterea motorului, limitând anumite caracteristici ale sistemului de climatizare şi de încălzire. Printr-o simplă apăsare a pedalei de acceleraţie puteţi reveni la performanţele iniţiale ale vehiculului.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Originally posted by anton.dan View Post
      Pai de ce MediaNav-ul asta pe Logan 2 se numeste ULC ?
      ULC = Ultra Low Cost, deci nu pret mic, ci pret ultra mic...
      Ca Dacia de altfel, masina ULC !
      prietene,
      ULC inseamna cu totul altceva!!!
      sistemul de navigatie este dedicat unei marci - in cazul nostru Renault

      ultra low cost - este interpretarea facuta de catre tine !
      si nu-ti mai da cu parerea despre o marca de masina pe care nu o cunosti
      putina decenta in exprimare nu strica niciodata
      sper ca am reusit sa ma fac inteles
      bafta,

      Comment


      • dupa inca 1000km : la 1.2 ECO posibil ca face ceva la AC, in practica nu-mi dau seama, oricum face suficient frig.

        La drum intins (constant 50...130) nu e nici o diferenta sesizabila la consum cu ECO pornit sau oprit. Doar la acceleratie e mult mai lesinat. In oras se simte cel mai mult imbunatatirea consumului - cu 1-2 L/100km mai putin. Dar asta vine probabil din stilul de condus impus (cu accelerari line) care e cam la limita suportabilitatii - accelerez mereu la maxim doar sa stau in rand cu restul de trafic. Plus ca fiind atat de lesinat motorul, am impresia ca e subturat si deseori schimb cu 1-2000rpm mai sus.

        Una peste alta e bun, il tin, ca la cati km fac in oras se simte litrul ala in minus.

        Comment


        • mai in gluma , mai in serios , eco e ca vechiul opritor de acceleratie...
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • Foarte tare "dr_p". Vreau si eu neaparat sa-i pun buton eco la al meu 1.2.
            Aveti idee de unde as putea achizitiona un astfel de buton?
            Deci sa inteleg ca totul este tras ca si cablaj, trebuie decat mufat butonul eco si restul functioneaza, nu pot sa cred, abia astept sa montez si eu.

            Comment


            • Dai jos capacul de la sigurante habitaclu (cu grija) si vezi daca in zona joysticului de oglinzi ai un conector cu 3 fire.

              Sub aerisitorul din stanga ai joystick oglinzi, buton off/on senzori parcare, buton on/off ECO in functie de echipare.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • eu am dat 50 lei pe un buton SH zgariat . Mai bine intrebi la reprezentanta ca cica ar fi 70-80lei nou si nici nu mai platesti livrare pentru el.

                Comment


                • oare nu se poate monta la fel se simplu si cruise control?

                  Comment


                  • Pentru CC trebuie "pedala electronica acceleratie", fire trase in UCE(injectie), butoane si functia activata in UCE.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • pedala electronica la 1.2 este deja.practic pedala nu afce altceva decat sa miste cursorul la un potentometru.ma gandesc ca CC nu face altceva decat sa memoreze valoarea potentometrului respectiv la un moment dat

                      Comment


                      • Pai in semnatura ai 1.6 nu 1.2.
                        Alte probleme: bordul are afisaj mic(fara computer de bord) sau mare(computer de bord), pentru ca viteza setata apare pe afisaj.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Cine poate sa puna la un logan II dci laureat cruise de fabrica, m-ar interesa un pret

                          Comment


                          • Originally posted by ciresel View Post
                            pedala electronica la 1.2 este deja.practic pedala nu afce altceva decat sa miste cursorul la un potentometru.ma gandesc ca CC nu face altceva decat sa memoreze valoarea potentometrului respectiv la un moment dat
                            Cruise control (RV)mentine o viteza constanta, nu sarcina motorului.... Daca ar face ce spui tu, masina s-ar acclera la vale si ar incetini la deal, ceea ce nu se intampla cu RV, viteza ramane constanta.

                            Butoane in volan nu trebuie?
                            Last edited by einstein1984; 24 March 2014, 16:23. Reason: Automerged Doublepost
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Trebuie volan cu totul.

                              Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                              sigpic
                              This is My Ride!
                              !Visit and enjoy!

                              Comment


                              • poti sa-ti pui si separat, nu trebuie schimbat volanul ;)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google